Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Srk järjestää äideille lepoleirejä

Vierailija
13.01.2026 |

Vielä vuonna 2026! Mikä helvetti siinä on, ettei isät anna äideille mahdollisuutta levätä ja olla rauhassa!? Ymmärrän yh-äidit, mutta tämä koskee myös yh-isejä, mutta että ihan kahden vanhemman lapsiperheet!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi tehdä lapsia, jos niiden kanssa ei halua olla?

Se, että jotain tekee ja haluaa, niin ei poissulje sitä, että haluaa tehdä ja olla jotain muutakin. Kyllä minulla ainakin kuuppa jumittaisi, jos joutuisin vain olemaan lasten kanssa. Hyvä olla omia harrastuksia, työpaikka, ystäviä jne., jotka ovat vastapaino sille lapsiperhe-elämälle.

työpaikka on sinulle ilmeisesti kivaa vastapainoa lapsi-perhe elämälle. Joillekkihan (ehkä myös miehellesi) se saattaa olla elinkeino, joka kuormittaa, mutta sitä pitää tehdä silti taloudellisista syistä.

Vierailija
42/43 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehille maksettaisiin kunnon palkkaa, niin vaimot voisivat keskittyä lasten ja kodin hoitoon.

Joskus tulee sekin päivä, että viimeisinkin lapsi muuttaa pois kotoa. Mitä se nainen sitten tekee, kun kotitöiden määrä romahtaa? Arvaan, että mies ei kauaa katsele naista, joka täyttää päivänsä harrastuksilla, jotka mies maksaa.

Meinaatko ihan tosissaan, että kotona ei ole mitään tekemistä siinä vaiheessa kun viimeinenkin lapsi muuttaa pois? Minulle (ja varmasti monelle muullekin sukupuolesta riippumatta) varmasti kelpaisi sellainen diili, että saisi  isomman palkan ja puoliso hoitaisi kodin. Mikäs sen mukavampaa kuin tulla töistä siistiin kotiin valmiiseen ruokapöytään ja vapaa-aikaa voisi sitten viettää ihan jotenkin muuten kuin siivoamalla, pyykkäämällä ja kokkaamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin että lespoleirejä, ei mulla muuta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän