Sinä yli 50-vuotias, minkä neuvon antaisit nuorelle itsellesi?
Nyt kun tiedät paremmin ja elämänkokemusta on kertynyt, minkä neuvon tai elämänohjeen antaisit nuorelle itsellesi?
Kommentit (435)
Älä katso yleisurheilua telkkarista. Vaimoväki ei tykkää kun vaan istut ja huudat.
Luota vain Audiin! Kaikki muut vievät rahasi. Monta vaimoa ollut, montaa merkkiä ollut, Audiin palannut aina...
Varmista hyvissä ajoin ennen avo/avioliittoa, että kumppanisi tykkää myös penkkiurheilusta. Ole itsekkäämpi ja tee enemmän itsellesi tärkeitä juttuja. Älä myötäile liikaa. Ole avoimempi, älä salaa asioita, älä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Varmista hyvissä ajoin ennen avo/avioliittoa, että kumppanisi tykkää myös penkkiurheilusta. Ole itsekkäämpi ja tee enemmän itsellesi tärkeitä juttuja. Älä myötäile liikaa. Ole avoimempi, älä salaa asioita, älä valehtele.
Väittäisin, että osa asioista kannattaa pitää salaisina, avoimuus ei auta mitään ja valehtelemalla pääsee pitkälle. Itsekkäämpi oisit pitinät olla. Ja muuttaa jo nuorena ulkomaille lämpimämpään maahan. Suomessa ei enää juuri hyviä puolia ole. Aikaisemmin oli sosiaaliturva, nyt ei sitäkään. Muuttakaa ulkomaille, ennen kuin syttyy sota. Elkää käykö armeijaa.
Vierailija kirjoitti:
- Älä käytä päihteitä. Kannabista varsinkin.
- käy koulut loppuun
-ole rohkea ja hanki terve itsetunto
-älä tee syntiä / laittomuutta
- älä itsetyydyttele
- pidä välit kunnossa sukulaisiin
Nämä ohjeet olisivat tavanneet itselleni, helevetin tylsän elämän. Kaikkia näitä olen tehnyt ja tulen tekemään. Paitsi kouluun en lähde, enkä siis keskeytä. Itsetunto ei ole aina itsestä kiinni sekään. Mikä Jeesus täällä kirjoittelee.
Älä koskaan luota vaimoosi niin paljon, että antaisit perheen raha-asiat hänen hoidettavakseen.
Olen aina ihmetellyt, miksi joitkut naiset ottavat niin hirveitä miehiä.
Te olette siis ajatelleet, että ette ansaitse muuta! Miten surullista.
Ehkä naisten itsetunnon pitämisessä kaupallisin keinoin alhaalla on juuri tämä hyöty: kelpaa huonompikin ukko.
Älä paljasta varallisuuttasi naiselle. Hän saattaa alkaa parisuhteessa kuvittelemaan, että se on myös hänen omaisuuttaan. Jos jo seurustelun alkuvaiheessa on aina rahapulassa, niin jätä rauhaan. Raha-asiansa toistuvasti sössivä nainen harvoin kykenee muutokseen.
Naisia maailmassa riittää. Turha niiden perään on murehtia.
Älä päästä painoa nousemaan, jos haluat pysyä normaalipainoisena. Tosi vaikea saada painoa alas yli vaihdevuosi-ikäisenä.
Nussi paljaalla vain varattuja naisia. Muiden kanssa käytä aina kondomia.
Sä et saa sitä miestä rakastettua kunnolliseksi, ja etenkään jos lyöminen alkaa, niin se ei lopu ennen kuin sä lähdet tai kuolet.
Osta osakkeita. Myy ennen 2008, osta sitten takaisin. Myy ennen koronaa, osta sitten takaisin. Myy ennen Ukrainan sotaa osta sitten takaisin. Ja ennen sotaa osta sotaosakkeita niin maan perhanasti. Ja bitcoinia 10snt hinnoissa kannattaa ostaa, HODL 100k asti.
työnnä sormi sen naisen pyllyyn, toista mahdollisuutta et saa
1. Ota mieheksesi (ja etenkin lastesi isäksi) yhtä reipas ihminen kuin itse olet. Vätystelevä lapatossu saa hermosi riekaleiksi, kun joudut suunnittelemaan ja tekemään kaiken yksin.
2. Hommaa itsellesi tarpeeksi rahaa, että voit helpommin taata lapsillesi kunnolliset olosuhteet sitten, kun avioero tulee - ja se tulee, jos et ole noudattanut neuvoa #1.
Voit olla mukava, sopeutua ja joustaa, mutta vain silloin, kun se ei kuormita tai aiheuta vahinkoa sinulle itsellesi. Ihmiset, jotka pitävät sinusta, arvostavat rehellisyyttä myös tällaisissa asioissa, eivätkä vaadi sinulta liikaa.
Sanoisin että hyvin menee enkä sanoisi mitään. Olen nyt 58 vuotiana todella tyytyväinen miten elämä mennyt. Elämä on ollut nousujohteinen melkein koko ajan. Olen nyt siinä pisteessä että saan nauttia loppuelämästä jos terveys säilyy. Tuntuu melkein lottovoittajalla että olen saanut kunnian syntyä tähän maahan jota rakastan yli kaiken.
1. Kun sinut huostaanotetaan 6-vuotiaana vaadi siirtoa toiseen perheeseen niin kauan että pääset pois sieltä sijaisperheestä.
2. Jarruta siihen risteykseen niin ei mene jalka poikki
3. Käy salilla ja harrasta kamppailulajeja
4. Poista kaveripiiristä myrkylliset ihmiset
5. Mene naimisiin heti nuorena Filippiiniläisen naisen kanssa niin loppuelämä on helpompaa.
6. Kouluttaudu lääkäriksi vaikka ulkomailla usko itseesi.
Vältä myrkkyjä: fyysisiä, henkisiä, sisäisiä ja ulkoisia.