Oliko Pekka Siitoin mielisairas?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Oli saksalaisen upseerin poika ja sotilas itsekin.
Hieno Mies
Ihan supisuomalaisten vanhempien poika. Tämä von Weltheim oli silkkaa sairaan mielen sepittämää kuvitelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli saksalaisen upseerin poika ja sotilas itsekin.
Hieno Mies
Ihan supisuomalaisten vanhempien poika. Tämä von Weltheim oli silkkaa sairaan mielen sepittämää kuvitelmaa.
Täh? Ei varmasti ollut! Pekka olisi vetänyt tuollaista väittänyttä homoloordia turpaan!
Vierailija kirjoitti:
Suomen valtakunnanjohtaja yli 20 vuoden ajan.
Kannatan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen valtakunnanjohtaja yli 20 vuoden ajan.
Kannatan!
Nyt pitäisi vaan saada Pekka manattua jotenkin Valhallasta maan päälle takaisin. Jospa valkyyriat hänet sieltä toisivat pelastamaan Suomea.
Ehkä loppuaikoina ajatus ei ollut enää kirkas mutta ei hän mielisairas ollut. Persoona.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä loppuaikoina ajatus ei ollut enää kirkas mutta ei hän mielisairas ollut. Persoona.
Joo, edes tänä päivänä ei ymmärretä että Pekka käytännössä keksi modernin trollauksen aikana jolloin ei ollut somea olemassakaan.
" Olen rasisti, sadisti ja fasisti , siitä minä nautin! " , lausui PS videolla
Vierailija kirjoitti:
Lausui paljon muutakin. Pekalla oli myös magnumit aina valmiina. Arjalaisia ei ampunut, mutta jos tuli muita....
Hän oli visionääri, ennusti joskun noin 1990 ihan tarkasti, millainen maailma/Suomi on vuonna 2026.
Taisteli kovasti sen eteen, että olisi voinut muuttaa tulevaisuuden, mutta ei onnistunut, ilmeiseti olisi tarvittu kovempia otteita ja lisää rautaa rajoille.
Nattttzzzeeezmi itsessään on mielisairaus. Nyt siihen ovat sairastuneet amerikkalaiset.
Suomalais-Arjalaisen Liittoneuvoston Perustaja ja Johtaja
Pekka Siitoin ja Vesa-Matti Loiri olivat yhtäaikaa Aino Kassisen oppilaita.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan valokuvaaja.
Ilmeisesti aika hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lausui paljon muutakin. Pekalla oli myös magnumit aina valmiina. Arjalaisia ei ampunut, mutta jos tuli muita....
"lähetetään kaikki päköläisnöökörit Lappiin lumitöihin. Joulupukkikin tarvitsee mustia tonttuja."
Naantalin suurin matkailuvaltti ennen muumimaailmaa. Siellä se istui penkillä punainen hakaríśtipaita päällään ja teki leppoisia Mel Brooks-tyylisiä hailmyself-tervehdyksiä ohikulkijoille. Vieressä yhtä lutuinen saksanpaimenkoira ja vähemmän lutuinen 190cm skinhedi (aka Leibstandarde Pekka Siitoin)
Veti kultarantaan näkyvän lipputankonsa salkoon valtavan hakarístílipun kun presidentti oli paikalla ja toisella kerralla hírttí sinne muumipeikon.
Vierailija kirjoitti:
Olisi tänä päivänä Persujen Kansanedustajana tai Ministerinä.
Jees Pekka Siitoin puolustusministeriksi niin Suomella ja Ukrainalla olisi yhteinen maaraja ja huopatossut läiskyisivät uralin takana.
Pekka Siitoinin ja Pojan toilailu Ruotsin laivalla on ehdoton!
Taustalla soi Peppi Pitkätossu, kun PS uhoaa keskieuroopan turistille
Vierailija kirjoitti:
Olisi tänä päivänä Persujen Kansanedustajana tai Ministerinä.
Okei. Ja Jammu olisi SDPn puheenjohtajana, jos sen ajan fasistipoliisi ei olisi väärin perustein laittanut häntä vankimielisairaalaan?
Pekasta riittää juttu vielä tänäkin päivänä, mutta harva tietää että Pekan vaikutus on vieläkin aktiivista Turun yliopistolla:
"Paitsi nyky-Turussa, myös Suomessa kiinnostus esoteriaa kohtaan on viime vuosikymmeninä ollut nousujohteista. Vuonna 2018 lanseerattu Uuden etsijät -hanke on esimerkiksi tutkinut ja popularisoinut kotimaisen esoterian historiaa 1880-luvulta 1940-luvulle. Hankkeen kymmenestä tutkijasta seitsemän vaikuttaa Turun yliopistossa.
Esoteriaa puskee tällä hetkellä voisiko sanoa vähän niin kuin ovista ja ikkunoista. Populaarikulttuurin kuvastot ovat täynnä esoteriaa sekä okkultismia, ja tätä aihepiiriä ruoditaan aktiivisesti myös akateemisessa tutkimuksessa, Boris Brander toteaa."
Lahjakas mies. Lisäksi poltti kommunistien kirjapainon...