Kaverini loukkasi minua pahasti
En halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Kaverini käytös on loukkaavaa.
Eräs tilanne oli viimeinen niitti. Telkkarini ei toiminut. Hän sanoi, että vie se korjaukseen tai osta uus ku ihmettelin, että miksei se toiminut. Se loukkasi minua. En ole mikään tyhmä, että mulle pitää noin yksinkertaiset asiat neuvoa. Muutenkin törkeää kommentoida toisten tavaroita tollee. Tuli fiilis, että hän yrittää tehdä minut siinä naurunalaiseksi.
Sitten päätin sanoa hänelle asiasta ja hän suuttui. En kutsu häntä enää mihinkään, koska en voi luottaa häneen.
Mitä mieltä ootte tästä?
Kommentit (19)
Olet ääliö ja tollo. Toivottavasti kaverisi tajuaa jättää sinut lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri toimi väärin. Laittaisin välit poikki
Huutonaurut 😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä mä just luin?
Päivän huonoimman provon.
Ilman muuta pistä välit poikki heti. Hauku se vielä facessa, että kaveritkin näkee millainen ääliö se on.
En osaa päätellä kumpi olet. Neljätoistavuotias vai sen ikäisen kehitystasolle jämähtänyt.
Asutteko jossain tuetun asumisen laitoksessa? Kysy niiltä ohjaajilta neuvoa.
Ne oli vieläpä mun synttärit. Olin ainoa selvinpäin oleva, sit känninen kaveri kommentoi jotain tollasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ne oli vieläpä mun synttärit. Olin ainoa selvinpäin oleva, sit känninen kaveri kommentoi jotain tollasta.
Ap
Kannattais sunki ottaa viinaa, niin et ois tollanen nirppanokka
Onneksi ei ruvennut neuvomaan sulle mitä kikkaa kannattaa kokeilla, jos se sillä alkaisi toimia uudelleen. Törkeää. Kun sinä itse tiedät televisioista kaiken. Olet ehkä kovin televisionkorjauksen asiantuntija koko maassa. Edes USAssa ole kuin yksi oranssinaamainen blondi, joka tietää enemmän rikki menneestä teeveestä, kuin sinä. Tosi törkeää kun ajatteleekin?
Tuo oli ihan normaali toteamus vain, ei sen kummempaa. Oletko nyt ihan tosissasi?
Olet herkkä lumihiutale.