Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen suosinut yli kahden vuoden ajan ulkomaalaisia tuotteita

Vierailija
12.01.2026 |

Ruokakaupassa, vaatteissa ja tavaroissa. En osta esimerkiksi suomalaista juustoa. Mennään kaikki ahdinkoon. Tämän hallituksen takia teen näin. Suomi on pilattu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kampaajalla käynnin lopetin viime vuonna. Leikkaan itse itseltäni ja mieheltäni. Ystäväpiirissä myös muutama alkanut leikkaamaan itse, osa viruttanut käyntiä 1 kerta/vuosi. Pitää säästää.

Vierailija
2/9 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, suomi suohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ostan aina suomalaista kun mahdollista. Itsellenne te kiusaa teette.

Vierailija
4/9 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tätä paskavaltiota ole herran aikoihin tukenut. Halpaa ja hyvää ulkomaalaiset. Kerta valtio ei anna töitä ja tukia pienennetään, vedetään muutkin suomalaiset samaan suohon.

Vierailija
5/9 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vastenmielisiä oman maan tuhoajia.

Vierailija
6/9 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Saarion pelastuskustannuksista puhutaan, niin miksi ei OrpoPurran velvollisuudesta maksaa itse aiheuttamansa talousvahinko. Vai muidenko se pitää maksaa? 

Vierailija
7/9 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tätä paskavaltiota ole herran aikoihin tukenut. Halpaa ja hyvää ulkomaalaiset. Kerta valtio ei anna töitä ja tukia pienennetään, vedetään muutkin suomalaiset samaan suohon.

Itselleen sika kiusaa tekee kun ruuhensa kaataa. 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
8/9 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä vassarin ajattelua. Kun ei mulla ole niin pilataan muiltakin.

Vierailija
9/9 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun et pidä hallituksesta niin kostat sen suomalaisille tuottajille, yrittäjille ja työntekijöille? Ok toveri. Tuo on ehkä maailmanhistorian tyhmin idea. Ihan vaan veikkaan, että Petteri Orpon tai Riikka Purran palkka ei tippunut euroakaan tuon seurauksena, mutta joku suomalainen ehkä menetti työpaikkansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan