Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttuivatko rintasi tisseiksi, kun aloit imettää?

Vierailija
18.05.2008 |

.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ilmaistaan kirjakielellä? Häpyhuuleton emätin?

Vierailija
42/48 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä puhun sitten teinipoikien kieltä. Ei voi mitään. Mutta olet sinä nyt turhan kireänä siellä kun näet pedofiliaa ja muuta pervoilua sielläkin missä sitä ei ole.

Varmaan kyseinen kirjoittaja tarkoitti, että jos käyt lapsen kanssa yhtä aikaa suihkussa niin jätätkö intiimit osat pesemättä. Miten opetat lapsillesi intiimihygienian tärkeyden? Ei se ole pedofiliaa minusta. Tai jos lapsesi yllättää sinut suihkussa kesken pesun ja kysyy mitä teet niin miten vastaat? Ei sekään minusta ole pedofiliaa.

Mutta nyt minä lopetan tästä aiheesta jauhamisen ja lähden nukkumaan. Ehtii hetken nukkua ennenkuin annan lapselleni maitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä puhun sitten teinipoikien kieltä. Ei voi mitään. Mutta olet sinä nyt turhan kireänä siellä kun näet pedofiliaa ja muuta pervoilua sielläkin missä sitä ei ole.

Varmaan kyseinen kirjoittaja tarkoitti, että jos käyt lapsen kanssa yhtä aikaa suihkussa niin jätätkö intiimit osat pesemättä. Miten opetat lapsillesi intiimihygienian tärkeyden? Ei se ole pedofiliaa minusta. Tai jos lapsesi yllättää sinut suihkussa kesken pesun ja kysyy mitä teet niin miten vastaat? Ei sekään minusta ole pedofiliaa.

Mutta nyt minä lopetan tästä aiheesta jauhamisen ja lähden nukkumaan. Ehtii hetken nukkua ennenkuin annan lapselleni maitoa.

ap

Vierailija
44/48 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sanoit että et erityisesti pese sukupuolielintäsi lapsesi nähden ja kysyin, että etkö sitten pese sitä ollenkaan jos lapsi on samassa tilassa. Ja sinä väännät siitä ettei peseminen muulloin ole edes mahdollista.

Kuule, jotkut paskantavat käteen, senkin olen täällä av:lla oppinut.

[/quote]

Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? En nimenomaan pese alapäätäni lapsen nähden. Jos lapsi näkee minun pesevän, niin sitten näkee, mutta en ala sitä mitenkään demonstroida. Saatikka sitten selostaa.

No, hyödyllisiä asioitapa olet täällä oppinut...

ap

Vierailija
45/48 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiallisesti on kysytty miten opetat intiimihygienian tärkeyden niin et voi vastata vaan alat vauhkoamaan pedofiliasta.

Sinun kannattaisi oikeasti hakea ammattiauttajan apua patoutumiin ja estoihin.

Vierailija
46/48 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Jos lapsi näkee minun pesevän, niin sitten näkee, mutta en ala sitä mitenkään demonstroida. Saatikka sitten selostaa.

ap

Jos lapsesi kysyisi tuossa tilanteessa, "mitä teet", niin mitä vastaisit?

Vierailija
47/48 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko alapääsikin sitten "sukupuolielin"?

Myös vagina-sanaa voi käyttää ja miksei sukupuolielintä. En kuitenkaan sano pimppi tms. alapäästäni.

ap

Vierailija
48/48 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin vain muuttuivat tisseiksi kun kaikki tutut vauvojen äidit puhuivat tisseistä. En enää edes häpeä puhua tisseistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi