Miksei voi olla sellaista kerrostaloa, jossa kukaan ei mölyäisi?
Yhdessä talossa oli ympäri vuorokauden röökillä ramppaava ja ovia paiskova ketjupolttaja.
Seuraavassa aamusta iltaan riekkuva lapsiperhe.
Nykyisessä kaveriporukan kanssa yömyöhään juhliva pariskunta.
Aina jotain pskaa, paitsi talo, jossa asui pelkkiä iäkkäitä omistusasujia, he osasivat olla ihmisiksi.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä elämisen ääniä mitkä pitää kestää jos haluaa kerrostalossa asua. Jos haluaa täydellistä hiljaisuutta niin pitää muuttaa metsän keskelle omaan mökkiin.
Normaalit elämisen äänet on ok, häiritsevä, jatkuva tai hiljaisuuden aikana tapahtuva metelöinti ei ole ok. Muuta sä sinne omaan mökkiin meluamaan?
Ap
Kolmesta ensin mainitusta ottaiin kyllä mieluiten lapsiperheen. Tuskin tahallista, mutta tietyntyyppiset aikuiset voi osoittaa mieltään möykkäämällä vain enemmän.
Miksi ne möykkääjät ei muuta sinne metsän keskelle korpeen ja me rauhaa rakastavat saisimme sen kaivatun hiljaisuuden?
Minä asun taloyhtiössä jossa halvin yksiö maksaa 300 000€ ja kolmiot lähes miljoonan, täällä ei kukaan melua.
Rahtihameita ramppaavine sukulaisineen sekä agitovia Persuja annetaan valitetttavasti pesiä ihmisasumuksissakin :(
Asun puiston laidalla Turussa. Ainoat jotka täällä meluavat olemme me itse. Nykyään vähemmän. Lapsenlapset joskus mekkaloivat.
Olen asunut 10 vuoden aikana neljässä kerrostalossa eikä yhdessäkään ollut ketään mölyämässä. Ihan tavallisesti ihmiset siellä elivät.
Erillistalo. Miksei niitä ole enempää? As. Oy:n vaivattomuus ja oma rauha.
saisi olla 50 talon yhtiö, niin ei olisi pakko olla edes hallituksessa.
Muuta sellaiseen taloon jossa asuu väkeä joka kävisi keski-iän ylittäneelle isovanhemmiksi. Minä asun sellaisessa eikä metelit haittaa.
M 52
Meidän kerrostalossa on laulaminen kielletty. Keski-ikäiset naiset ei meillä laula. :-)
Vierailija kirjoitti:
Kolmesta ensin mainitusta ottaiin kyllä mieluiten lapsiperheen. Tuskin tahallista, mutta tietyntyyppiset aikuiset voi osoittaa mieltään möykkäämällä vain enemmän.
Tää oli itseasiassa kaikkein rasittavin. Juoksu ja huuto alkoi heti klo 7 joka aamu ja sitä kesti pieniä taukoja lukuunottamatta iltakymmeneen saakka. Koskaan ei saanut nukkua pitkään.
Ap
Meillä on tällainen pienkerrostalo. Kaikki ovat osakkaita eikä ole vuokralaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut 10 vuoden aikana neljässä kerrostalossa eikä yhdessäkään ollut ketään mölyämässä. Ihan tavallisesti ihmiset siellä elivät.
Onko sinussa ollut vikaa vai miksi on pitänyt vaihtaa kerrostaloa noinkin usein?
On se vaikeeta, eikö ole kiva kun saitte kiellon polttaa parvekkeella eikä mitenkään voi kieltää ihmisiä kulkemasta käytävällä. Miksi alunperin lähdit edes sieltä missä asui vain vanhuksia?
Se riippuu talosta. Meillä ei kuulu mitään toisista asunnoista. Talo on rakennettu 1960-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne möykkääjät ei muuta sinne metsän keskelle korpeen ja me rauhaa rakastavat saisimme sen kaivatun hiljaisuuden?
Ei mölyäminen heitä häiritse, joten miksi muuttaisivat.
Ap. En uskalla kertoa missä tuo viimeksi mainittu sijaitsee. Pelkään että joskus tämä kupla puhkeaa. Turvallista rapussa 9 asuntoa, kaikissa ihania ihmisiä, Ihmisiä! En uskaltaisi asua yksin korvessa tai ekakerroksessa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tällainen pienkerrostalo. Kaikki ovat osakkaita eikä ole vuokralaisia.
Sehän se takaa rauhallisuuden ? Onhan noita ongelmia vaikka kaikki on osakkaita ei muuten olisi taloyhtiöillä oikeutta missään tilanteessa ottaa asuntoa haltuun
Asun sellaisessa. Täällä on niin hiljaista. Ei kuulu ääniä mistään. Toki vuokrakin on korkea (noin 800e, tilava yksiö). Maksan mielelläni hiljaisuudesta ja sijainnista
Ne on niitä elämisen ääniä mitkä pitää kestää jos haluaa kerrostalossa asua. Jos haluaa täydellistä hiljaisuutta niin pitää muuttaa metsän keskelle omaan mökkiin.