Vuokranantajien ja kiinteistönvälittäjien kootut valheet ja peitetarinat
Perussiisti = asuntoon sisään astuessasi koet aikamatkan useita kymmeniä vuosia taaksepäin. Suurimmat reiät seinissä on kitattu umpeen ja päällemaalattu.
Muita?
Kommentit (87)
Hauska kuinka eri tavoin ihmiset analysoivat nämä valheet ja peitetarinat. Osa näistä kommenteista on ihan omaa tulkintaa, vaikka asia on ihan oikein ilmaistu. Ootte outoja.
Miksi ihmiset kysyvät naapureista? Ei välittäjä tai omistaja saa kertoa heistä mitään, ei edes metelistä.
Jos on sähkölämmitys, pattereita ei ole kuvissa vahingossakaan eikä asiasta ole mainintaa ellei itse älyä kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Oon asunu kadulla mistä kulkee lanssit ja niihin ääniin tottuu niin ettei edes huomaa niitä, mutta jos hävittäjälentokone lentää talon ylitse niin silloin koko kämppä tärisee ja oon heränny jopa neljältä yöllä ihmettelemään sitä jyskettä ja pauhua. Että noille alueille missä hävittäjäkoneet lentelee huvikseen vaikka neljältä aamulla niin en muuttaisi mistään hinnasta. Käytännössä kaikki ne talot tuolla alueella on mulle arvottomia: Peltolammi.
Hassua, mua ne ei häiritse yhtään. Vaikka tossa viime ja sitä edellisellä vuosikymmenellä niitä meni tiuhaan, kun Satakunnan lennosto oli tossa lähistöllä. Nyt se on siirretty ja niitä menee enää harvakseltaan.
Mutta ei mua ne silloinkaan häirinneet vaikka ne meni ihan tästä päältä.
T Rantaperkiö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon asunu kadulla mistä kulkee lanssit ja niihin ääniin tottuu niin ettei edes huomaa niitä, mutta jos hävittäjälentokone lentää talon ylitse niin silloin koko kämppä tärisee ja oon heränny jopa neljältä yöllä ihmettelemään sitä jyskettä ja pauhua. Että noille alueille missä hävittäjäkoneet lentelee huvikseen vaikka neljältä aamulla niin en muuttaisi mistään hinnasta. Käytännössä kaikki ne talot tuolla alueella on mulle arvottomia: Peltolammi.
Hassua, mua ne ei häiritse yhtään. Vaikka tossa viime ja sitä edellisellä vuosikymmenellä niitä meni tiuhaan, kun Satakunnan lennosto oli tossa lähistöllä. Nyt se on siirretty ja niitä menee enää harvakseltaan.
T Rantaperkiö
Siinähän oli kilsan kahden päässä lentokenttä ennenmuinoin, Härmälässä. Eikö junarata häiritse sinua?
Terv. ex-Rantsulainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T Rantaperkiö
Siinäh
Joo, on ollut. Ei häiritse junat. Minua ei yleensäkään häiritse tuollaiset pakolliset liikennemuodot ym. vain sellainen turha metelöinti, jota ei ole pakko suorittaa ja sitä ilmankin voi olla. Nämä nykyajan "minä itse ja minulla on oikeus" tyyppiset häiriköt. Ne häiritsee.
Olen myynyt rivariani niin, että näytöt vain sopimuksesta. Siksi, että ei tule niitä teikäläisen tyyppisiä uteliaita listan potkijoita. Eli usein ihan myyjän toive, ei välittäjän.