Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokranantajien ja kiinteistönvälittäjien kootut valheet ja peitetarinat

Vierailija
12.01.2026 |

Perussiisti = asuntoon sisään astuessasi koet aikamatkan useita kymmeniä vuosia taaksepäin. Suurimmat reiät seinissä on kitattu umpeen ja päällemaalattu.

Muita?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytöt vain sopimuksesta = asuntoa esitellään vain silloin kun tiedetään että naapurin mölyapinat ovat katkolla tai vankilassa

Tämä! 😂

Olen myynyt rivariani niin, että näytöt vain sopimuksesta. Siksi, että ei tule niitä teikäläisen tyyppisiä uteliaita listan potkijoita. Eli usein ihan myyjän toive, ei välittäjän. 

Vierailija
82/87 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kuinka eri tavoin ihmiset analysoivat nämä valheet ja peitetarinat. Osa näistä kommenteista on ihan omaa tulkintaa, vaikka asia on ihan oikein ilmaistu. Ootte outoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset kysyvät naapureista? Ei välittäjä tai omistaja saa kertoa heistä mitään, ei edes metelistä. 

Vierailija
84/87 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sähkölämmitys, pattereita ei ole kuvissa vahingossakaan eikä asiasta ole mainintaa ellei itse älyä kysyä.

Vierailija
85/87 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon asunu kadulla mistä kulkee lanssit ja niihin ääniin tottuu niin ettei edes huomaa niitä, mutta jos hävittäjälentokone lentää talon ylitse niin silloin koko kämppä tärisee ja oon heränny jopa neljältä yöllä ihmettelemään sitä jyskettä ja pauhua. Että noille alueille missä hävittäjäkoneet lentelee huvikseen vaikka neljältä aamulla niin en muuttaisi mistään hinnasta. Käytännössä kaikki ne talot tuolla alueella on mulle arvottomia: Peltolammi.

Hassua, mua ne ei häiritse yhtään. Vaikka tossa viime ja sitä edellisellä vuosikymmenellä niitä meni tiuhaan, kun Satakunnan lennosto oli tossa lähistöllä. Nyt se on siirretty ja niitä menee enää harvakseltaan.

Mutta ei mua ne silloinkaan häirinneet vaikka ne meni ihan tästä päältä.

T Rantaperkiö

Vierailija
86/87 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon asunu kadulla mistä kulkee lanssit ja niihin ääniin tottuu niin ettei edes huomaa niitä, mutta jos hävittäjälentokone lentää talon ylitse niin silloin koko kämppä tärisee ja oon heränny jopa neljältä yöllä ihmettelemään sitä jyskettä ja pauhua. Että noille alueille missä hävittäjäkoneet lentelee huvikseen vaikka neljältä aamulla niin en muuttaisi mistään hinnasta. Käytännössä kaikki ne talot tuolla alueella on mulle arvottomia: Peltolammi.

Hassua, mua ne ei häiritse yhtään. Vaikka tossa viime ja sitä edellisellä vuosikymmenellä niitä meni tiuhaan, kun Satakunnan lennosto oli tossa lähistöllä. Nyt se on siirretty ja niitä menee enää harvakseltaan.

T Rantaperkiö

Siinähän oli kilsan kahden päässä lentokenttä ennenmuinoin, Härmälässä. Eikö junarata häiritse sinua?

Terv. ex-Rantsulainen

Vierailija
87/87 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T Rantaperkiö

Siinäh

Joo, on ollut. Ei häiritse junat. Minua ei yleensäkään häiritse tuollaiset pakolliset liikennemuodot ym. vain sellainen turha metelöinti, jota ei ole pakko suorittaa ja sitä ilmankin voi olla. Nämä nykyajan "minä itse ja minulla on oikeus" tyyppiset häiriköt. Ne häiritsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän