Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko katsoa Lover tv-sarjaa?

Vierailija
11.01.2026 |

Itse en katso mitään ihmissuhdedraamaa tai nordic noiria ym. skeidaa.

Kommentit (465)

Vierailija
41/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsitttämättömän paska sarja.

Vierailija
42/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itse parempi. 👂🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson parhaillaan, mutta en ehkä jatkossa. Oma puoliso oli joskus tuollainen, niin tulee ahdistavia muistoja mieleen.

Mulla sama. Aikaa erosta on kulunut jo ties kuinka kauan ja silti ahdistus sekä syke nousee. :(

Meillä onneksi ei enää tuollaista ole, ollenkaan. Mutta muistot näköjään on alitajunnassa edelleen.

Vierailija
44/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tuossa trailerissa nähtävä paska näytteleminen ei paljon innosta. 

Vierailija
45/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin 1. jakson ja vaikutti hyvältä. Ainoa vaan, että sarja muistuttaa minua henkisestä lähisuhdeväkivallasta. 

Vierailija
46/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyytävää etenkin kun itsellä on kokemusta tuosta.

Vierailija
47/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tulee?

Katsoin just katsomosta, kun eka jakso näkyi ilmaiseksi jo. Tosi hyvältä vaikuttaa, mutta en maksa mistään telkussa paitsi pakollisen yleveron.

Tänään ysiltä kolmoselta nirmikanavalla.

Samaa mieltä olen ja joskus on kiva nauttia sarjaa kerran viikossa eikä ahmiten. Vähän kuten kirja josta haluaa ratkaisuja vähitellen.

Vierailija
48/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli erinomainen 1. jakso.

Vierailija
49/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kanssa kaikki 3 tällä hetkellä näkyvää jaksoa ja todella hyytävä tyyppi on tuo Juha. Narsistinen, manipuloiva ja mustasukkainen, pitäen Roosaa otteessaan. 

Vierailija
50/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken katsoin eka kerran ja tuli niin lähisuhdetragedia vibat. Siihenkö tää on menossa? 

Vierailija
51/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa, tulee menneitä asioita mieleen. Hyi hyi hyi. Miksi ihminen antaa viedä itseään kuin litran mittaa. Vasta jälkeen päin tajuaa miten on ollut ohjailtavissa. Kai ne manipuloijat osaa valita uhrinsa. 

Vierailija
52/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kanssa kaikki 3 tällä hetkellä näkyvää jaksoa ja todella hyytävä tyyppi on tuo Juha. Narsistinen, manipuloiva ja mustasukkainen, pitäen Roosaa otteessaan. 

Todella onnistunut tähän asti. Volasen olemus olis ilman puhettakin jo tarpeeksi vaikuttava. 

Vierailija
53/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liippaa liian läheltä. Olen toipumassa suhteesta, jossa mies narsisti ja käytti henkistä väkivaltaa koko ajan ruuvia kiristäen. Oli äärimmäisen mustasukkainen ja epäili mua koko ajan pettämisestä. Selvisi myöhemmin, että oli itse pettäjä. Aivan jäätävä tyyppi. Ulospäin hauska ja saurallinen ja kaikkien naisten unelmamies ammattinsa perusteella.

Just tää, että osaavat olla hurmaavia supliikki ihmisiä, vaikka todellisuus on aivan toinen. 

Vierailija
54/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että puoliksi pikakelaten pakotin itseni katsomaan ekan jakson, että tiedän vähän mitä töissä puhutaan pausseilla. Volanen on hyvä näyttelijä ja tykkään Kristastakin, mutta jumaleissön että oli puuduttavaa katsottavaa. Ja vielä mainokset välissä!!! Ja kyse ei ole siitä, ettenkö tykkäisi angstista. Esim. Odenbruch on hyvä! En voi antaa suosituksia L/overille. Taidan vaihtaa Hercule Poirottiin. 

Vierailija
55/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäävää. (Kuka hitto antaisi kenenkään asentaa puhelimeensa mitään seurantaohjelmaa, minkään tuttavuuden). Hyvin kuvattu ekassa jaksossa alkava eristäminen. Muutkin ukon sairaat tempaukset, lukita toinen vessaan ja tulla ja kadota omia aikojaan. Mut tollassahan se on. Varmaan tämä on kertomus sairaasta mielestä.

Vierailija
56/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volasen hahmo/roolihlö yököttää heti.

Vierailija
57/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella onnistunut tähän asti. Volasen olemus olis ilman puhettakin jo tarpeeksi vaikuttava. 

Se pelkkä katse. Hyvin näytelty ihmisen pimeä puoli.

Vierailija
58/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tulee?

Katsoin just katsomosta, kun eka jakso näkyi ilmaiseksi jo. Tosi hyvältä vaikuttaa, mutta en maksa mistään telkussa paitsi pakollisen yleveron.

Tänään ysiltä kolmoselta nirmikanavalla.

Samaa mieltä olen ja joskus on kiva nauttia sarjaa kerran viikossa eikä ahmiten. Vähän kuten kirja josta haluaa ratkaisuja vähitellen.

Siis olen ollut malttamaton ja katsonut sarjoja heti putkeen ja sitten kuitenkin katunut että nyt se jo loppui.

Vierailija
59/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistavaa, tulee menneitä asioita mieleen. Hyi hyi hyi. Miksi ihminen antaa viedä itseään kuin litran mittaa. Vasta jälkeen päin tajuaa miten on ollut ohjailtavissa. Kai ne manipuloijat osaa valita uhrinsa. 

Minäkin mietin miksi tuo Kristan esittämä nainen on niin avuton tumpelo? Eikö muka yhtään huomaa että mies on täysi paska? Ja rumakin vielä! Ei siinä mitään, jos itsensä tuollaiseen narsistin pompotuspaskasoppaan sotkee, mutta kun on poikakin hänellä. 

Vierailija
60/465 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset sarjat aina kuvaavat jotain yhdentekevää perhe-elämää joka vesittää kaiken intensiteetin. Ihme suomisen perhe syndrooma. Ei ketään aikuista kiinnosta sen teinipojan tylsä teinielämä siinä eikä ne ärsyttävät pikkupennut muissa sarjoissa. Miksi sen akan piti olla perheellinen? Mitä ihmeen tarkoitusta se palvelee? Aina pitää pyrkiä palkkaamaan ja esittelemään jotain kaverin kakaroita vaikka väkisin! Ja sarjan katsottavuus kärsii. Suomalaiset on niin juntteja! Ei mitään draamantajua!