Aiotko katsoa Lover tv-sarjaa?
Itse en katso mitään ihmissuhdedraamaa tai nordic noiria ym. skeidaa.
Katso lähetysajat : L/over - ikuisesti minun - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (465)
Käsikirjoittajan nimi suomeksi on Sammakko Kivi. Sarjan tason voi päätellä tästä. Never heard britti käsikirjoittamassa Helsinkiin sijoittuvaa sarjaa. Not great.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tulee?
Katsoin just katsomosta, kun eka jakso näkyi ilmaiseksi jo. Tosi hyvältä vaikuttaa, mutta en maksa mistään telkussa paitsi pakollisen yleveron.
Tänään ysiltä kolmoselta nirmikanavalla.
Ekan jakson perusteella hyvä. Mies on selkäpiitä karmiva. Pelaa narsistille tyypillisiä pelejä, ylittää rajoja ja tekee vaivihkaa naisen riippuvaiseksi itsestään.
Tavallaan haluaisin, mutten tykkää Krista Kososesta.
Liippaa liian läheltä. Olen toipumassa suhteesta, jossa mies narsisti ja käytti henkistä väkivaltaa koko ajan ruuvia kiristäen. Oli äärimmäisen mustasukkainen ja epäili mua koko ajan pettämisestä. Selvisi myöhemmin, että oli itse pettäjä. Aivan jäätävä tyyppi. Ulospäin hauska ja saurallinen ja kaikkien naisten unelmamies ammattinsa perusteella.
En, aihepiiri ei viihdytä yhtään.
Miesnäyttelijä erityisen hyvä. Hänestä oikein huokuu tuo karmivuus.
Vierailija kirjoitti:
Huono sarja. Yksi arvostelu vasta ilmestynyt ja siinä sai 1 tähden.
Kovasti annat arvoa yhden ihmisen mielipiteelle. Muodosta ihmeessä omaki
Aloin just katsomaan. Tyypillistä narsistille on että kaikki eteneekin liian nopeasti ja uhri tuntee aluksi olevansa erityinen.
Katsoin juuri 3 ensimmäistä jaksoa putkeen. Todella hyvin tehty ja loistavasti näytelty.
Tekisi mieli keskustella kaikista kolmesta jaksosta, mutta täällä varmaan edetään tv:n tahtiin, eli en spoilaa. Ehkä Jodelista löytyy kanava plussajaksojen katsojille.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät näyttelijät. Tulee varmaan vaikeaa katsottavaa.
Jani Volanen on NIIN hyvä näyttelijä juuri nilkin ja pimeän persoonan rooleissa. Kirista Kosonen tässä myös erinomainen!
Vierailija kirjoitti:
Liippaa liian läheltä. Olen toipumassa suhteesta, jossa mies narsisti ja käytti henkistä väkivaltaa koko ajan ruuvia kiristäen. Oli äärimmäisen mustasukkainen ja epäili mua koko ajan pettämisestä. Selvisi myöhemmin, että oli itse pettäjä. Aivan jäätävä tyyppi. Ulospäin hauska ja saurallinen ja kaikkien naisten unelmamies ammattinsa perusteella.
Veikkaan, että lääkäri, kirurgi. Tai älykäs "nokialainen".
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri 3 ensimmäistä jaksoa putkeen. Todella hyvin tehty ja loistavasti näytelty.
Tekisi mieli keskustella kaikista kolmesta jaksosta, mutta täällä varmaan edetään tv:n tahtiin, eli en spoilaa. Ehkä Jodelista löytyy kanava plussajaksojen katsojille.
Joo älä pliis spoilaa!
On kyllä hyvät näyttelijät Volanen ja Kosonen.
Tämä on niin tuttua. Silloin kun olin tuollaisessa suhteessa, häpesin ja ajattelin ettei kenelläkään ole tällaista.
Todellisuudessa kaikki nuo suhteet noudattavat samanlaista kaavaa.
Katson parhaillaan, mutta en ehkä jatkossa. Oma puoliso oli joskus tuollainen, niin tulee ahdistavia muistoja mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Katson parhaillaan, mutta en ehkä jatkossa. Oma puoliso oli joskus tuollainen, niin tulee ahdistavia muistoja mieleen.
Mulla sama. Aikaa erosta on kulunut jo ties kuinka kauan ja silti ahdistus sekä syke nousee. :(
Huono sarja. Yksi arvostelu vasta ilmestynyt ja siinä sai 1 tähden.