Aiotko katsoa Lover tv-sarjaa?
Itse en katso mitään ihmissuhdedraamaa tai nordic noiria ym. skeidaa.
Katso lähetysajat : L/over - ikuisesti minun - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (468)
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoittajan antamia hälytysmerkkejä, joita jo liikaakin:
Liian nopeat lipitykset, sitten äkilliset suutahtelut, kivahtelut, yllättävät liian hyvät sanat ja teot, ja taas outoudet, yhtäkkiä en pääse vessasta ulos, yhtäkkiä pääsenkin, ja hän siinä heti kauhistelee. Kun herään, mies kuvaa minua liian läheltä, sitten selittelee, ja taas yhtäkkiä joku muu outous, liian kiinnostunut lapsestani, karsastaa ystävääni ja naapuria (todistajia), yhtäkkiä käskee minut sohvalta kävelylle yksinäni, ja taas joku äkkinäinen outous....
Nää vaikuttaa sellaisilta epämääräisiltä joita miehen on helppo selitellä pois.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Krista Kosonen on edelleen noin nuoren näköinen? Eikö se ole jo kohta 40? Ja jos ite eläisin Antti Jokisen kanssa, olisin varmaan aivan hermoraunio ja harmaantunut.
Krista on 42 vuotta! Kaikille ei rypyt tule vielä tässä iässä. Jotkut näyttää 30 vuotiaina jo niin ryppyisiltä, että ikää on vaikea uskoa. Syynä aurinko ja/tai surkeat geenit!? 😜
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ulkonäöstä kiinni. Narsisti hurmaa psykologisesti.
Juuri näin. Mies johon en olisi kiinnittänyt huomiota pystyi "valloittamaan" ihme selityksineen. Oma mieli hälytti, mutta kaikki käännettiin minun "hermoiluksi" tms. Valtava syyllisyys uhrilla. Menee täysin ulalle. Menee aikaa toipua. Luottamus miehiin rikkoontuu täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosonen on tälle narsistihahmolle liian kaunis. Joku kuluneemman näköinen olisi syventänyt kuvausta.
Tai että komeampi mies Kososelle. Nyt "kaunotar ja hirviö" asetelma on alusta asti liian selvä.
Tämä!! Jokin Mikko Leppilammen näköinen komistus ja olisi uskottava!
Mikko Leppilampi!? Ihan on setämies. No, makunsa kullakin
Mä maksan mun 325 euron vuokrasta 190 euroa "itse" vaikka saan toimeentulotukeakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Volanen olisi sopinut erittäin hyvin seuraavien elokuvien pääosaan:
- Psyko
- Amerikan Psyko
- Joker
Volanen on yksinkertaisesti niin ilkeän ja kiusaajan näköinen, että pelkästään se olisi soittanut varoituskelloja, jos uhri olisi ollut normaalilla järjellä varustettu.
Oikeassa elämässä Volanen on herkkä ja kuulemma hyvin fiksu ja miellyttävä.
Ja kirjoittanut loistavan Munkkivuoren!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Krista Kosonen on edelleen noin nuoren näköinen? Eikö se ole jo kohta 40? Ja jos ite eläisin Antti Jokisen kanssa, olisin varmaan aivan hermoraunio ja harmaantunut.
Krista on 42 vuotta! Kaikille ei rypyt tule vielä tässä iässä. Jotkut näyttää 30 vuotiaina jo niin ryppyisiltä, että ikää on vaikea uskoa. Syynä aurinko ja/tai surkeat geenit!? 😜
Nykyään jos on yhtään työn puolesta tarve hoitaa ulkonäköä, laserhoidot on ihan perusjuttu kasvoille. Sillä saa tuollaista jälkeä kun Kososella, vaikken tiedä onko hän käyttänyt ja voi olla luonnostaankin nuorekas.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko kirjoittaa näistä hälytysmerkeistä mitä näkyy sarjassa? Konkreettiset esimerkit auttaisi näkemään mitä väärää tapahtuu?
Sellainen yltiömäinen kehuminen, tavallaan hukuttaa niihin kehuihin ja saa toisen tuntemaan olonsa maailman rakastetuimmaksi ja arvostetuimmaksi. Liian nopea rakkauden julistaminen. Tämä kaikki siis tapahtuu alussa siinä hurmaamisvaiheessa. Se ei ole normaalia tutustumista, vaan menee aivan överiksi. Tyyliin halutaan muuttaa yhteen jo alkuvaiheessa, vietetään mahdollisimman paljon aikaa yhdessä ja samalla eristetään kavereista pikku hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ulkonäöstä kiinni. Narsisti hurmaa psykologisesti.
Juuri näin. Mies johon en olisi kiinnittänyt huomiota pystyi "valloittamaan" ihme selityksineen. Oma mieli hälytti, mutta kaikki käännettiin minun "hermoiluksi" tms. Valtava syyllisyys uhrilla. Menee täysin ulalle. Menee aikaa toipua. Luottamus miehiin rikkoontuu täysin.
Niinpä. Juuri samaa teki edellinen hyvin lyhytaikainen tapailumies. Lähes kaikki keskustelut oli niin sekavia, etten tiennyt maasta enkä kuusta mitään enää hetken päästä. Hänelle sekin, että sanoin että olen melkein mustelmilla koska hän on niin kovakourainen oli naurun asia, koska hänestä oli kuumaa pitää väkisin naista kiinni.
Kunpa voisin varoittaa. Miehet on tulleet ihan hulluiksi jo por non myötä.
Se oli hyvä se kohta ekassa jaksossa, jossa Paula oli tulossa käymään ja Roosa oli siitä iloinen, Juha katsoi jotekin alta kulmien, liikehti vähän levottomasti, jotenkin oli sellainen epämukavan oloinen ilme, ja heti Roosa tiesi, että pitää peruuttaa. Niin pienillä eleillä se onnistuu, koska normaalisti sellaiseen eleeseen on syy ja ihmiset on virittyneet kuuntelemaan ja seuraamaan toisiaan, mutta narsistit käyttää sitä hyödyksi omiin järjettömyyksiinsä ja tuhon aiheuttamiseen tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko kirjoittaa näistä hälytysmerkeistä mitä näkyy sarjassa? Konkreettiset esimerkit auttaisi näkemään mitä väärää tapahtuu?
Sellainen yltiömäinen kehuminen, tavallaan hukuttaa niihin kehuihin ja saa toisen tuntemaan olonsa maailman rakastetuimmaksi ja arvostetuimmaksi. Liian nopea rakkauden julistaminen. Tämä kaikki siis tapahtuu alussa siinä hurmaamisvaiheessa. Se ei ole normaalia tutustumista, vaan menee aivan överiksi. Tyyliin halutaan muuttaa yhteen jo alkuvaiheessa, vietetään mahdollisimman paljon aikaa yhdessä ja samalla eristetään kavereista pikku hiljaa.
Minä tein niin, että kun mies oli hiukan epäilyttävä ja hirveän viinaan menevä ja alkoi jo pian puhu yhteenmuutosta ja sielunkumppanuudesta, minä ns. laitoin pökköä pesään! Sain miehen katsomaan kanssani taloakin jo muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, kun yritin saada selville bluffaako, ilmoitin että tässä iässä puolen vuoden sisään on syytä päättää jo yhteenmuutosta ja kas kummaa, mies alkoi epäröidä, että ehkä minun luonteeni ei olekaan yhdessäasumiseen sopiva ja ehkä emme sovikaan yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään jos on yhtään työn puolesta tarve hoitaa ulkonäköä, laserhoidot on ihan perusjuttu kasvoille. Sillä saa tuollaista jälkeä kun Kososella, vaikken tiedä onko hän käyttänyt ja voi olla luonnostaankin nuorekas.
Näin juuri. Tällaisten hoitojen pitäisi olla yleisempiä suomalaisten näyttelijöiden keskuudessa. Esim. Tuo Volanen ja Kuustoset on aika rupsahtaneita ja samoin Leppilampi & Tomnikovkin oli yhdessä vaiheessa. Ja ihan turhaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä laserhoitoja?
Miespääosanesittäjä olisi saanut olla naisen kanssa enemmm samaa ikäluokkaa. Täysin yhteensopimaton pari jotenkin. Kuten muutkin kommentoineet niin tuskin olisivat päätyneet yhteen oikeassa elämässä.
Tämä on TV-sarja!!!!!
Ja tv-sarjaa ei tarvitse tehdä uskottavaksi?
Samaa mieltä, TV-sarjan voi tehdä uskottavaksi. Ja mielestäni tämä pari onkin uskottava. Roosa ihastuu miehen ammattiin, uraan, karismaan, itsevarmuuteen. Nämä ominaisuudet ajavat ulkonäön ja iän ohi.
Vierailija kirjoitti:
Nina Honkasen kirjaan pohjautuva sarja, joku paremmin kirjoittaa osaava on tehnyt tän sarjan kässärin. Mahtaa Honkasen ex:ät miettiä
Henkinen väkivalta on kamalaa; sitä ei soisi kenenkään kokea.
Niin onko kyse Honkasen omista kokemuksista vai miksi exien pitäisi miettiä?
Katsoin ekan jakson ja aion katsoa loputkin.
Hyytävä sarja mutta mielenkiintoinen.
Itse olin narsistimiehen kanssa 13v. Meillä kaksi lasta. Pois pääsy suhteesta oli ajatuksenakin kauhistuttava. Väkivaltaa ei ollut fyysisesti vaan henkisesti. Kaiken piti tapahtua vain ja ainoastaan hänen tahtonsa mukaan. Hän sanoi minulle , että jos lähden pois hän tulee aina parvekkeeni alle ja tulee minut hakemaan takaisin.
Ainut, miten pääsin eroon, oli se että HÄN rakastui toiseen. Silloin pääsin vapaaksi.
Sama juttu jatkui tämän uuden rakastetun kanssa.
Onneksi lapset ovat aikuisia, ei tarvitse olla missään tekemisissä tämän miehen kanssa.
Jos on jotain perhejuhlia, niin tämä mies katsoo, ettei vaan saavu paikanpäälle samaan aikaan kuin minä.
Joitakin vuosia sitten kun ex-miehellä oli kariutunut se uusi oma suhteensa, hän lähestyi minua ja kysyi voisimmeko yrittää uudelleen. Sanoin suoraan ettei iske/kiinnosta.
Nyt hänellä on kolmas suhde ja kuuleman mukaan mies on niin tossun alla kuin olla vaan voi. Ihan hyvä hälle.
Nyt olen ollut jo vuosia ihanan miehen kanssa, eikä mitään pelkoa mistään manipuloinnista, pakottamisesta jne.
En voi katsoa edes mainoksia. Kokemukseni oli lyhyt ja siitä on jo vuosikymmeniä. En tiennyt olevani näin traumatisoitunut vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina Honkasen kirjaan pohjautuva sarja, joku paremmin kirjoittaa osaava on tehnyt tän sarjan kässärin. Mahtaa Honkasen ex:ät miettiä
Henkinen väkivalta on kamalaa; sitä ei soisi kenenkään kokea.
Niin onko kyse Honkasen omista kokemuksista vai miksi exien pitäisi miettiä?
Kuulemma perustuu omakohtaisiin kokemuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuommosen ukon mukaan ei pitäisi kenenkään lähteä. Silmät paljastavat aina.
Ne silmät paljasti todella paljon katsojille jo ekassa kohtauksessa, kun Roosa käänsi selkänsä Juhalle. Silmissä välähti pahuus. Mä inhoan Volasta ja hän on mielestäni ikävä kyllä ruma, mutta tällaiseen rooliin hän on täydellinen.
Käsikirjoittajan antamia hälytysmerkkejä, joita jo liikaakin:
Liian nopeat lipitykset, sitten äkilliset suutahtelut, kivahtelut, yllättävät liian hyvät sanat ja teot, ja taas outoudet, yhtäkkiä en pääse vessasta ulos, yhtäkkiä pääsenkin, ja hän siinä heti kauhistelee. Kun herään, mies kuvaa minua liian läheltä, sitten selittelee, ja taas yhtäkkiä joku muu outous, liian kiinnostunut lapsestani, karsastaa ystävääni ja naapuria (todistajia), yhtäkkiä käskee minut sohvalta kävelylle yksinäni, ja taas joku äkkinäinen outous....