Menkää parturiin vuonna 2026.
Kommentit (21)
Leikkaan tukkani itse ja laitan säästyneet rahat osakkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
En ole mies, en käy parturissa.
Tekoparran liimaat.
Älkää menkö. Teemu Keskisarja haircut trendaa vahvasti 2026. Ainakin täällä Jyväskylässä tosi suosittu juuri nyt
Kun ostaa hiustenleikkuukoneen tai partahöylän ja leikkaa hiuksensa itse, säästää satoja euroja vuodessa. Ei hiustenleikkaus mitään rakettitiedettä ole.
Keväällä menen ja sitten loppuvuodesta taas.
Vierailija kirjoitti:
Keväällä menen ja sitten loppuvuodesta taas.
Pyydä viiksien vahaus.
Vierailija kirjoitti:
Kun ostaa hiustenleikkuukoneen tai partahöylän ja leikkaa hiuksensa itse, säästää satoja euroja vuodessa. Ei hiustenleikkaus mitään rakettitiedettä ole.
Ei se ole rakettitiedettä, mutta jos haluaa jotain muuta kuin millisiiliksi kaltatun, kannattaa mennä ammattilaisen käsittelyyn.
Jos jostain voi säästää, niin kampaaja- ja parturikäynneistä. Terveydelle ja ulkonäölle on paljon merkityksellisempää se, mitä syö ja harrastaa.
Menee yhtä kauan leikkaa omat hiukseni kuin menee aikaa matkustaa lähimpään parturiin. Niin... ja säästän kaikki rahat.
Parturin ja kampaajan elämä on hiuskarvan varassa
UKK
Vierailija kirjoitti:
Sen kyllä huomaa. Mutta mitäpä sinä elämällä tekisitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole rakettitiedettä, mutta jos haluaa jotain muuta kuin millisiiliksi kaltatun, kannattaa mennä ammattilaisen käsittelyyn.
Aurinkolasit, korkkarit ja millisiili naisella, hot!
Parturilla hiustenleikkuu ei tosiaankaan paljon maksa.
Viimeksi kk sitten käydessäni 27 euroa. Käyn omaa laiskuuttani vain pari kertaa vuodessa. Toki hintaskaala on laaja kumpaankin suuntaan. Ja kilpailu on kovaa.
Kävin viimeksi parturissa vuonna 1996.
M47
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä ja meitä on tuhansia muitakin
En mene parturiin minään vuonna.
Huomenna on aika kampaajalle.
Torstaina pääsen, uusi väri ja
malli, ihanaa pitkästä aikaa mennä.
Onneksi kaljun voi leikata ilman parturia.
Partureita ja kampaamoa pilvin pimein joka kulmassa. Hyvin taitaa mennä sillä alalla.