Onko teillä kerrostalossa kylmä sisällä
Itse aivan jäässä.
Kommentit (70)
20-21c on ollut, mutta vetää nyt pakkasilla. Paksut verhot olisivst. hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa yhteyttä isännöitsijään ja huoltoyhtiöön. Ainakaan tämän palstan kautta ei tilanne parane.
Ei auta, päin vastoin ovat koko ajan pienentämässä lämpöjä säästösyistä. kateeksi käy omakotiasujia, jotka saa pitää sopivaa lämpöä yllä.
Keittiön mittari näytti +21,5 astetta. Just sopiva lämpö itselle. Patterit säädetty aika pienelle, ja osa pattereista ei ole auki ollenkaan. Esim. työhuoneen patteri on kokonaan kiinni. Itse en halua, että sisäilma kuivuu aivan täysin, pakkasella vaikea pitää ilmankosteutta sopivana.
On vaikka patterit välillä kuumia, mulla ikkunaan rakennettu ns ilmastointi joka puhaltaa kylmää ilmaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa yhteyttä isännöitsijään ja huoltoyhtiöön. Ainakaan tämän palstan kautta ei tilanne parane.
Ei auta, päin vastoin ovat koko ajan pienentämässä lämpöjä säästösyistä. kateeksi käy omakotiasujia, jotka saa pitää sopivaa lämpöä yllä.
Todellakin, kaiken lisäksi joissakin taloyhtiössä "älysäästö" Eli älylaite tms joka säätää itsekseen sitä lämpötilaa, eli jepujee talvella hlvetin kylmä, kesällä hlvetin kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiön osakkaat ovat sitten itse päättäneet pienentää lämpöjä säästösyistä.
Vierailija kirjoitti:
Hommatkaa hyvät ihmiset lisälämmitin, ei maksa paljoa, yöllä kun sähkö minimissään, niin voi huoletta käyttää.
Miksi pitäisi maksaa erikseen senttiäkään itse? Maksan jo vuokrassa asunnon lämmityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä pystytän kohta teltan olkkariin ja nukun siellä lämpöpullon kanssa!
Itsehän tein tämän, kun ei valitukset huoltoon auta ja viima käy läpi kämpän niin, että korvissa humisee (ilmastointiaukot ikkunoissa, joita ei saa suljettua)
Oletko ajatellut että tuolla tavoin maksat itse lämmityksen kokonaan kun termostaatit kääntävät mahdollisen kaukolämmön täysin pois? Lisäpatteri toimii jos saat irroitettua termostaatit pois jotta pattereissa kiertää lisälämmityksen ohella myös se vuokraan/vastikkeeseen kuuluva lämmitys.