Oletteko sinkut +40 naiset siirtyneet katselemaan vähän vanhempia miehiä
Esimerkiksi ikäluokasta 58+? Näin olen kuullut nykyään tällaisen trendin leviävän.
Kommentit (37)
https://www.vauva.fi/keskustelu/6355575/aloin-suhteeseen-15-vuotta-vanh…
Mitä tarkoittaa "vähän" 40+ vuotias jo ymmärtää olla hairahrumatta vanhuksiin, ellei ole erityisesti vanhusten hoivaviettiä parisuhteessa.
Ei edelleenkään. Lopeta näiden typerien aloitusten jatkuva tehtailu.
Ei kiinnosta enää miehet, eikä varsinkaan mikään parisuhde. 😃Olen mieluummin yksin, en enää jaksa mitään tutustumista / säätämistä kenenkään kanssa. 😊N47
Vanhemnat miehet.
Aloitus no 17682
Jos komea 30-40 vuotias mies kävelee ohi, voin hetkellisesti vilkaista. Muuten ei miehet enää pääsääntöisesti niin kiinnosta. Keskusteluseurana toki, jos ei ole mänspleinaajia.
58 + tarttee kyllä olla Renny tai Sauli, että olis vientiä.
En tod. Haen pitkää parisuhdetta enkä tavoittele omaishoitajuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina katellu vanhempia miehiä.
Olet siis alemman tason nainen.
Vierailija kirjoitti:
Up
Down niinku sun syndroomas
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Miesten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Hei ap ukonrajus, olethan jo tehnyt kuolinsiivouksen?
Vierailija kirjoitti:
Hei ap ukonrajus, olethan jo tehnyt kuolinsiivouksen?
En mie ap ole, mikä se semmone lieneekään, mutta oon tuota jo alotellunna. Pumpattava parpara männöö ensinnnä roskii, kun ei tuosta viakrastakkaa ennää oo apuja.
Reijo 68v
En. Olen suht hyvässä kunnossa ja joudun edelleen esittämään papereita kassalla, joten valinnanvaraa on myös nuoremmista miehistä, lapsia en toki enää halua enkä välttämättä saa, että se poissulkee toki valinnanvaraa laajuutta.