Kannattaako m39 erota kun vaimo vahvaluonteinen?
Olen pohtinut eroa ja haaveissa on n.22-31v nainen, joka olisi femiini ja haluaa ison perheen esim 3-4 lasta. Tarjoan paljon, olen hyvätuloinen ja varallisuutta lähemmäs miljoonan edestä mm. mökki Päijänteellä.
Olen ollut 4v naimisissa 34v vaimoni kanssa ja on yksi 3v lapsi. Vaimo on osoittautunut valitettavasti ihan erilaiseksi kuin olis ennen papin aamenta, mm. luonne on todella "kova" ja näkyy mm. siinä, että asettaa omat harrastuksensa keskiöön jopa ohi lapsen edun. Lisäksi seksiä on hyvin harvoin eikä se ole enää sellaista kun toivon eli vaimo alistuu ja minä dominoin. Huomaan olevani jatkuvasti onneton suhteessamme vaikka lapsi tuokin paljon iloa elämään.
Olen valmis etsimään uuden, itselleni paremmin sovitun nuorikon jonka kanssa meillä voisi olla ihana elämä. Löydänkö helposti perhekeskeinen, perinteisen naisen rinnalleni loppu elämäksi? Ulkonäön puolesta olen aina ollut suosittu naisten keskuudessa.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on yleinen maskuliinisuuden kriisi. Miehet ei tajua mitä perhe-elämän onnellisuus vaatii, eivät osaa omaa rooliaan. Naiset ottaa miehen roolin, ja naisroolia ei täytä kukaan. Sitten ollaan vieraantuneita ja suhteet kaatuu.
Se kriisi on miesten itseaiheuttama roikkumalla jossain manosfäärin saduissa, joissa mies on Herra ja nainen orja.
Ei asia näin ole koskaan Suomessa ollut. Ja monissa muissa kulttuureissa nainen on perheen pää, jolle mies tuo tilipussinsa ja jossa rahankäytöstä vastaa nainen. Miehelle on kunnia-asia elättää perheensä, mutta nämä AV:n kiviriippa-incelit ei kykene elättämään edes itseään. Konalallakin ollut jo viikon taskussa 1,75 ja kohta alkaa taas ruinaus siitä, mitä hän syö loppukuun kunnes tulee ensi kuun tt-tuki/eläke/päiväraha.
AV:n miehet on varmaan ihan tämän yhteiskuntamme pohjasakkaa. Eipä täällä ainakaan yksikään mies tule sanomaan ap.lle, että sinä olet laiska idiootti, häpeäksi koko sukupuolelle.
Osuva trollaus kun näin paljon triggeröi.
Vierailija kirjoitti:
MIetipä miksi se osuu?
Totta kai se on trollaus, mutta etpä arvannut, että tässä käsitellään kaltaistesi miesten henkistä epäkypsyyttä ja taipumusta paskoa oma elämänne ja myös läheistenne elämä.
Otapa opiksesi ja yritä edes kasvaa aikuiseksi, miesvauva. Sussakin on ainekset parempaan kuin missä nyt olet.
Mies voisi olla ihminen ja kumppani, mutta hän valitsee olla miesvauva ja ällötys. Niin, INCELiys on oma valinta.
Naiset on mukana evoluutiossa mutta laiskat miehet syrjäytyvät siitä. Ihan ok, mutta voisivat olla jossain laitoksessa esim. niin heistä ei olisi yhteiskunnalle niin paljon haittaa.
Huom, suurin osa miehistäkin keikkuu mukana kehityksessä, mutta ei todellakaan ap. Ap on syrjäytyjä, luuseri.
Menikö trollilla tunteisiin? Niin aina. Sä et osaa käsitellä paskoja fiiliksiäsi eikä sulla muita fiiliksiä olekaan. Oma valintasi, omaa laiskuuttasi, oma ongelmasi. Bye.
Vierailija kirjoitti:
Ja oliko sulla mitään muita saavutuksia elämässä kuin jokapäiväinen kitinä ja paskanjauhanta? Ei?
Pakkohan silloin on vinkupiippi-incelin roikkua muiden tekemisissä ja saavutuksissa kun omia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on yleinen maskuliinisuuden kriisi. Miehet ei tajua mitä perhe-elämän onnellisuus vaatii, eivät osaa omaa rooliaan. Naiset ottaa miehen roolin, ja naisroolia ei täytä kukaan. Sitten ollaan vieraantuneita ja suhteet kaatuu.
Ehkä kannattaisi heittää tuollaiset jälkeenjääneet "miehen ja naisen"-roolit jätteisiin ja muodostaa terveelliset ja tasavertaiset roolit parisuhteeseen.
Niin voi tehdä. Kukaan ei estä. Jostain syystä vaan ei tunnu sellaiset suhteet ihmisiä käytännön tasolla kiinnostavan.
Ne kiinnostavat ja ovat käytännössä ainoita suhteita, joissa naiset pysyvät pitempään tyytyväisinä. Niistä vain ei huudella, koska niissä ei ole mitään erityisesti huudeltavaa.
Arvaatkohan vain, että itse elän juuri sellaisessa. Maskuliini-feminiiniasioista pakonomaisen kiinnostuneet eksät on heitetty roskiin jo kauan sitten.
Tee kuten miehet aina: etsi ensin se uusi puoliso ja eroa vasta sitten. Jos ei löydykään, saat pitää parisuhteen käytännön edut, ellei sitten vaimo hae ensin sitä eroa.
Enemmän näyttää naisilla menevän tunteisiin. Puretaan yleistä parisuhde-angstia.
Vierailija kirjoitti:
Etsä mitään naista tarvitse vaan niin lujaa pataan että loppuu tällaiset harhaiset trollailut palstalla.
Sinäkö vedät pataan?
Eri
Ehdottomasti! Taivutteliko se sinut suhteeseen?
Vahvaluonteisesta pääsee eroon, kun kerrot, että olet rakastunut toiseen naiseen.
Miehen tulee olla maskuliini ja naisen femiini. Älkää sekoittako näitä liikaa!
Tää on just sitä kriisiä, että nainen hoitaa kaiken kun mies ei mitään. Ei ole sitä perheestään huolta pitävää maskuliinista miestä vaan lapsen roolissa oleva mies.