Kannattaako m39 erota kun vaimo vahvaluonteinen?
Olen pohtinut eroa ja haaveissa on n.22-31v nainen, joka olisi femiini ja haluaa ison perheen esim 3-4 lasta. Tarjoan paljon, olen hyvätuloinen ja varallisuutta lähemmäs miljoonan edestä mm. mökki Päijänteellä.
Olen ollut 4v naimisissa 34v vaimoni kanssa ja on yksi 3v lapsi. Vaimo on osoittautunut valitettavasti ihan erilaiseksi kuin olis ennen papin aamenta, mm. luonne on todella "kova" ja näkyy mm. siinä, että asettaa omat harrastuksensa keskiöön jopa ohi lapsen edun. Lisäksi seksiä on hyvin harvoin eikä se ole enää sellaista kun toivon eli vaimo alistuu ja minä dominoin. Huomaan olevani jatkuvasti onneton suhteessamme vaikka lapsi tuokin paljon iloa elämään.
Olen valmis etsimään uuden, itselleni paremmin sovitun nuorikon jonka kanssa meillä voisi olla ihana elämä. Löydänkö helposti perhekeskeinen, perinteisen naisen rinnalleni loppu elämäksi? Ulkonäön puolesta olen aina ollut suosittu naisten keskuudessa.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes suostuit avioon tuollaisen vanhan, suomalaisen jämänaisen kanssa? Ota nuorempi ulkomaalainen.
Naimisiin mennessä oli kaunis, hoikka nainen joka tarjosi laatuseksiä paljon miehelleen mm. oraaliseksiä lähes päivittäin. Nyt sitten saattaa mennä 3 viikkoa ilman seksiä, mitään alistumista ei enää makuuhuoneessa tehdä jne.
Nyt pitää vaan suoraan keskustella haluista puolin ja toisin. Kuuntele sitä vaimoasi, mitä hän haluaa sängyssä. Nyt on sun vuoro antaa. Muuten vaimo ulkoistaa itsensä perheestä, niin kuin on tainnut jo alkaa tehdä. Et ole tyydyttävä kumppani hänelle myöskään. Uutta naista et tule löytämään.
Annat suuseksiä sille naiselle nyt ja yrität pelastaa sun liiton. Oot ihan älyttömistä orgasmiveloissa. Nainen halusi lapsen ja tyytyi siksi itselleen huonoon seksiin. Nyt sai lapsen eikä enää saa sulta mitään. Olet itselseskeinen omaa mulkkuasi ajatteleva mies, joka ei ole ikinä tajunnut vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes suostuit avioon tuollaisen vanhan, suomalaisen jämänaisen kanssa? Ota nuorempi ulkomaalainen.
Naimisiin mennessä oli kaunis, hoikka nainen joka tarjosi laatuseksiä paljon miehelleen mm. oraaliseksiä lähes päivittäin. Nyt sitten saattaa mennä 3 viikkoa ilman seksiä, mitään alistumista ei enää makuuhuoneessa tehdä jne.
Oraaliseksi miehelle ei ole laatuseksiä naiselle.
Kumpi teillä synnytti? Kumpi hoitaa lapsen?
Voisitteko vaihtaa rooleja makuuhuoneessa niin että hän dominoi ja sinä alistut? Vaihtelu virkistää.
Hyvässä parisuhteessa halutaan hyvää toiselle eikä ajatella vain "minä minä minä"; se oraaliseksi vie pari minuuttia aikaa joten ei ole paha rasti jos pitää miehen tyytyväisenä?
Minä hoidan lapsen puoliksi tai jopa vähän enemmän koska työni on joustavampaa, haen ja vien mm. useammin päiväkodista.
Ai, että synnytyskin pitäisi sun mielestä muuttaa miehelle vastoin biologian tahtoa? Oletko joku Zeus joka voi muuttaa luonnonlaitkin toisinpäin? Outoja argumentteja sulla..
t. ap
Olet huono rakastaja. Perheensä hylänneelle 40v miehelle ei ole parisuhdemarkkinoilla tarjontaa. Opettele paremmaksi sängyssä, niin ehkä vaimoasi alkaa kiinnostaa, se on paras vaihtoehtosi.
Haaveilet jostain, mitä ei ole mahdollista toteuttaa. Et pysty enää perustamaan perinteistä ydinperhettä, ja haluamasi kaltaiset naiset eivät huoli vanhoja ylijäämämiehiä, joilla on vuoroviikkolapsi riesanaan.
Aina kannattaa erota. Vaimoa ajatellen varsinkin. Ja sitten voitkin alkaa vinkumaan, miksei 18-vuotiaat lapset kiinnostu keski-ikäisestä lihoneesta setämiehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko vaihtaa rooleja makuuhuoneessa niin että hän dominoi ja sinä alistut? Vaihtelu virkistää.
Hyvässä parisuhteessa halutaan hyvää toiselle eikä ajatella vain "minä minä minä"; se oraaliseksi vie pari minuuttia aikaa joten ei ole paha rasti jos pitää mieh
Mitenkäs sä olet pitänyt vaimosi tyytyväisenä näinä vuosina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on väsynyttä settiä.
Sinunko harrastusten pitäisi mennä kaiken edelle?
Seksi sinun kanssasi ei ole kivaa.
Onnea valitsemallesi tielle. Muista laittaa vaimonhaun kriteereiksi alistuvuus.
En yllättynyt että tämäkin emakko sivuutti kommentissaan lapsen täysin. Minäminämimäminä - suomalaisen naisen itsekkyys on rajatonta.
Miten lapsi hyötyy siitä että äiti alistuu isälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä parisuhteessa halutaan hyvää toiselle eikä ajatella vain "minä minä minä"; se oraaliseksi vie pari minuuttia aikaa joten ei ole paha rasti jos pitää mieh
Annatko sinä hyvää seksiä vaimollesi? Annatko? Eihän se oraaliseksi veisi sinultakaan kuin pari minuuttia. Oletko varma ettei vaimosi teeskentele orgasmejan?
Raskaus, synnytys ja imetys muuttavat naisen elimistöä. Kokeile itse.
Otsikko on hauska. Sen perusteella sanon, että aloittajan kannattaa kysyä asiaa vaimoltaan.
Ja niin, pikku vinkki: jos kehuskelee rahoillaan ja omaisuudellaan, saa niitä naisia, joita kiinnostaa miehen rahat ja omaisuus, ei mies itse.
Helposti ap löydät uuden, älä tyydy epätyydyttävään suhteeseen. Suomi on täynnä uusioperheitä joissa nuorempi nainen haluaa perheen kaltaisesi miehen kanssa. Sulla tuntuu olevan kova kysyntäkin parisuhdemarkkinoilla, voit tarjota resurssit ja kaipaus sähäkkään seksielämään on vain etu sillä nuoret naiset rakastavat aktiivista seksielämää. Tsemppiä ap!
Bdsm-skenessä on ylitarjontaa dominointihaluisista miehistä. Hyvä dom ajattelee subinkin hyvinvointia, ei vain omaansa. Muuten ei suhteet kestä.
Eli jos haluat alistuvan femme-naisen, niin sun on oltava aidosti maskuliininen eli turvallinen ja naisensa tarpeet huomioiva mies. Vain sellaisen rinnalla nainen voi pysyä naisellisena ja miehensä tarpeet omiensa edelle laittavana, koska se mies on huolehtinut niistä tarpeista jo.
Itsekkäät, perheestään ja etenkin naisen tarpeista huolehtimattomat miehet tuo naisissa kovuuden esiin.
Tarjoat paljon, mutta sinulla ei ole muuta esitettävää, kuin valehtelemasi omaisuus.
No trollihan tämä on. 39v pitkäaikaistyötön siellä taas kirjoittelee odotellessaan toimeentulontuloa.
"Miten lapsi hyötyy siitä että äiti alistuu isälle?"
Siten, että lapsen koti on vanhempien parisuhteessa. Ja jos seksielämää ei ole tai se ei tyydytä miestä niin parisuhde ei voi kovin hyvin.
Ryhdistäytykää naiset! Mies on lopulta yksinkertaista pitää tyydyttettynä, uni, ruoka ja seksi. Ja naiset nauttivat sen jälkeen kaikkensa perheelleen antavasta miehestä, lupaan ;)
Tsemppiä ap. Maskuliininen ja feminiininen on toisensa täydentävät dynamiikat. Jos haluat feminiinin naisen itsellesi, ole vahva maskuliininen mies. Siihen ei riitä omaisuus vaan vaatii korvien väliä.
Vierailija kirjoitti:
Siten, että lapsen koti on vanhempien parisuhteessa. Ja jos seksielämää ei ole tai se ei tyydytä miestä niin parisuhde ei voi kovin hyvin.
Ryhdistäytykää naiset! Mies on lopulta yksinkertaista pitää tyydyttettynä, uni, ruoka ja seksi. Ja naiset nauttivat sen jälkeen kaikkensa perheelleen antavasta miehestä, lupaan ;)
Onneksi on miehiä, jotka eivät ole kuvailemasi kaltaisia.
Hyi vttu jos pitäisi oikein työskennellä oman perheonnellisuuten eteen tuolla tavalla seksiä antamalla, vaikka ei itseä haluaisi. Ja mies saa olla itsekeskeinen paska, joka lopettaa perheestä huolehtimisen, jos ei saa sitä seksiä.
Onko ihme, että ne halut naisilta katoaa tuollaisessa asetelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinasit tehdä entiselle lapsellesi?
Ex-lapsi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on miehiä, jotka eivät ole kuvailemasi kaltaisia. Hyi vttu jos pitäisi oikein työskennellä oman perheonnellisuuten eteen tuolla tavalla seksiä antamalla, vaikka ei itseä haluaisi. Ja mies saa olla itsekeskeinen paska, joka lopettaa perheestä huolehtimisen, jos ei saa sitä seksiä. Onko ihme, että ne halut naisilta katoaa tuollaisessa asetelmassa.
No miksi et naisena vaan huolehdi, että mies on tyydytetty niin saat täysin sinua ja perhettä palvelevan miehen rinnallesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää vaan suoraan keskustella haluista puolin ja toisin. Kuuntele sitä vaimoasi, mitä hän haluaa sängyssä. Nyt on sun vuoro antaa. Muuten vaimo ulkoistaa itsensä perheestä, niin kuin on tainnut jo alkaa tehdä. Et ole tyydyttävä kumppani hänelle myöskään. Uutta naista et tule löytämään.
Ap on tyyppiesimerkki typeristä ja itsekkäistä miehistä, jotka vinkuvat että heille pitää "antaa seksiä" mutta jotka eivät ole kiinnostuneita ollenkaan antamaan takaisin.
Seksiähän haluaa aina, jos sen tietää olevan hyvää ja rakastavaa, s. o. että nainenkin saa siinä enemmän kuin pahan mielen, pettymyksen ja hiertymät. Ei se sen vaikeampaa ole. Pitää antaa naiselle iloa ja nautintoa, ei pelkästään hinkuttaa omaa terskaa.
Rakasteleminen ja naisen halun sytyttäminen alkaa kauan ennen makuuhuonetta. Samoin se halu sammuu kauan ennen makuuhuonetta miesvauvan kanssa.
Ei ole haluttomia vaimoja, on vain typeriä ja itsekkäitä miehiä, joiden elämä pyörii kyrvännupin ympärillä.
Joten siksi on pohjattoman typerää miehen etsiä esim. Tinderistä salasuhdetta mainoslauseella: elän seksittömässä suhteessa. Itse sinä sen vaimosi haluttomaksi teit olemalla paska ihminen.