Tykkäätkö kävellä lenkkejä talvella?
Minun mielestäni on mukava kävellä talvella pimeässä lenkkejä. On hyvä olo kun pääsee takaisin kotiin.
Kommentit (39)
Kyllä tykkään, naamasta vähän nipistelee pakkanen, muttei haittaa.
Kyllä. Raitis talvi-ilma tuntuu hyvältä ja raikkaalta hengittää, tulee virvoittunut olo. Mukava varsinkin silloin, jos on lunta valaisemassa maisemaa eikä pakkanen tai/ja tuuli ole liian kovia.
Tosiaan mukava palata sitten lämpimään, kodikkaaseen kotiin. :)
Lenkkeilen myös talvella tavalliseen malliin, mutta nyt kun on ollut pakkasia -25C niin olen jättänyt väliin. Ensi viikolla lauhtuu, ja sitten taas mennään.
En kävele edes kesällä kilometriä pitempiä matkoja. Pyöräily on minun lajini. Keskiviikkonakin tein 18 kilometriä pitkän kauppareissun, kun pakkasta oli -22. Pyöräilen läpi vuoden.
Tykkään kävellä ympäri vuoden. Talvi on siinä mielessä hyvää aikaa, ettei sada vettä. Tänään oli ikävä viima, joten askelmittariin kertyi vain 17.906 askelta.
Kävelin tänäänkin runsaat 8 km. Ei ollut vilu, oli säähän sopivat hyvät kengät ja muutenkin pukeuduin pakkasen huomioiden ja naamaakin vähän suojaten sekä astelin reipasta vauhtia.
Jos ei ole kadut jäätikkönä, niin silloin ok.
Aika kylymää kyytiä oli -28C pakkasessa 1,5tunnin ulkoilu tehdä
Miksen, se kuusi kilometriä melkein joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Hiihdin -35 asteessa 10 kilsan lenkin.
Tykkään, jos ei ole liikaa pakkasta tai liian liukasta tai tule taivaan täydeltä räntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on tavoite, jos mittari näyttää-50?
Ihan ok silloin, kun ei ole liukasta eikä liikaa pakkasta eikä tiet tukkivaa lumisadetta.
Lähikauppaan ja takaisin sipsejä ostamaan voi sitä hien määrää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovalla pakkasella en lähtisi hiitämään paitsi kylmyyden, myös umpisurkean suksien luiston vuoksi.
Loo. Usein teen kolme lenkkiä joista muodostuu peniksen kuva hankeen.