Millä mielellä odottelette Hildur-tv-sarjaa?
Kommentit (72)
Ootan mutta en oo varma, pidänkö tosta Hildurin näyttelijästä.
Varmaan samanlaista kuin kirjatkin, eli keskinkertaista ja kliseistä.
En voi sietää tuota Hildurin näyttelijän ääntä, ihmeellinen suhiseva/sössöttävä puhetapa joka kuulostaa tekaistulta. En tiedä onko.. Muuten odottaisin innokkaana :(
Kirja oli ainakin keskinkertainen.
Kai se silti pitää katsoa.
Eihän sarjan katsomisessa ole mitään jännitystä, kun on kirjat lukenut. Tietää esim. miten pikkusisarukset katosivat.
En innostunut. Miksi kaikki sarjat ovat nykyään niin kovin synkkiä? EVVK!
En tajua, miksi siihen tuotu yhtäkkiä kolmas poliisi mukaan. Siis miksi?
Hyvä kysymys. Katson varmaan, vaikka huomaan jo mainoksen taas pyöriessä telkussa ajattelevani että paljon melua tyhjästä.
Sarja on ilmeisesti huono, koska sitä täytyy pakonomaisesti mainostaa ihan joka välissä. Itse en koskaan katso näitä sarjoja, joiden vetovoimaan eivät tekijätkään luota.
Tilkanen ainakaan ei vastaa yhtään mielikuvaa Jakobista. Eikä kyllä tuo Hildurin esittäjäkään...
Häiritsee aika lailla kun kirjojen hahmoista on sen tietyn kuvan muodostanut.
Tuli tästä mieleen että mä odotan sitä L/over -sarjaa.
Tuskin katson. Ylipäänsä ihmettelen tuota Satu Rämön hypetystä. Kun joka mediassa hän on ollut esillä, kirjojaan markkinoidaan näkyvästi niin kuvittelin että ehkä hänessä/romaaneissaan on jotain erityistä. Luin, tai yritin lukea jotain, mutta ei. Keskeytin, niin latteaa ja köykäistä ja väritöntä kerrontaa. Luulin että pelkästään Islannin maagisen satumaiset maisemat tuottaisivat jotain hienoa, mutta ääh...
Ei se ainakaan kirjaa huonompi voi olla.
En ymmärrä minäkään sitä hypetystä. Yhden kirjan luin ja se riitti minulle. Luin loppuun, eli ei ihan täysin kelvoton ollut. Kirjastossa kerran katsoivat, että jostakin hänen kirjastaan oli satoja varauksia. Eihän vaan minulle? En aio lukea enää yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sarjan katsomisessa ole mitään jännitystä, kun on kirjat lukenut. Tietää esim. miten pikkusisarukset katosivat.
Miten katosivat? Tätä kysyn, koska en aio lukea enempää hänen kirjojaan sen lisäksi, jossa jotain jäänteitä muistaakseni löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en, ihan selkeä kopio Nelosen Kaikki anteeksi sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Tilkanen ainakaan ei vastaa yhtään mielikuvaa Jakobista. Eikä kyllä tuo Hildurin esittäjäkään...
Häiritsee aika lailla kun kirjojen hahmoista on sen tietyn kuvan muodostanut.
Tämä sama vika monessa muussakin kirjoihin perustuvassa sarjassa. Ei vastaa Lynleyn naispoliisi ollenkaan kirjan kuvausta, eikä Perez ole saman näköinen kuin kirjassa. Vera Stanhope sentään vaikutti oikealta.
Ei ole televisiota joten en katso. Mutta just sain kirjan luettua. Pohjoismaiset rikossarjat ovat jotkut ihan hyviä, jotkut keskinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo kirjoihin pe-rus-tu-vat ole koskaan oleet suoraan kirjoista kopioituja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en, ihan selkeä kopio Nelosen Kaikki anteeksi sarjasta.
Ja kymmenistä muista vastaavista.
Olen lukenut kirjat ja nähnyt teatteriesityksen. En kauheasti uutta odota, mutta katson ihan Islannin maisemien vuoksi.