Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen orgasmi ja psyykkinen puoli

Vierailija
10.01.2026 |

Olin 30 vuotta naimisissa ennen eroa, eikä koskan ollut mitään vaikeuksia orgasmin kanssa vaan päin vastoin, tulin usein mielestäni liiankin helposti., koska ex oli sopivan tiukka ja todella märkä. Ex sen sijaan ei tullut koskaan yhdynnässä, ainoastaan sormin tai vibralla. Liiton loppuvaiheessa meidän seksi oli säälipillun antamista ja saamista ja homma loppui monta kertaa siihen, kun ex kysyi minuutin päästä, että eikö minulta jo tule.

Ennen varsinaista eroa seksiä ei ollut puoleen vuoteen ja eron jälkeen meni n. puoli vuotta, kunnes löytyi uusi nainen, jonka kanssa harrastaa seksiä. Hän oli ihan eri maata kuin ex-vaimo, melko väljä alapäästä ja kuivuuskin vaivasi usein vaihdevuosi-ikäistä, mutta hän laukesi joka kerralla kerran tai pari, jos vain tuli päälleni ratsastamaan. Vuoden seksitauosta, kuivuudesta ja väljyydestä johtuen minulla erektio monesti loppui kesken leikin ja siitä tuli sellainen kierre, kun mielessä alkoi aina pyöriä että toivottavasti erektio ei vaan tällä kerta lopahda. Mutta kun tällaisia mietti, niin lopahtihan se ja jouduinkin hakemaan lääkäriltä reseptin erektiolääkkeisiin. Tämän jälkeen stondis kyllä kesti, mutta usein jäi silti orgasmi saamatta, koska nainen oli väljä ja kuiva. Kun joutuu panemaan niin kauan, että saa itsensä ihan hikeen ja hengästyksiin, niin ei se ainakaan helpota tulemista. Lisäksi tuntui, että erektiolääkkeet heikensivät tuntoa ja orgasmitkin olivat aiempaa laimeampia, eivät enää sellaisia selkäytimestä lähteviä.

Nykyinen kumppani on tiukka, märkä ja nopeasti laukeava. Silti alkuun aina mietti liikaa, että onnistunkohan saamaan orgasmia. Joskus tuli helposti, mutta pienetkin häiritsevät tekijät ja mielessä kalvava epäilys teki heti laukeamisesta vaikeampaa. Nyt kun takana on kuukausi ilman epäonnistumisia, niin takavuosien herkkyys on taas palannut ja joudun joskus toppuuttelemaan, ettei tule liian pian.

Summa summarum: Henkinen puoli on miehillekin monesti hyvin tärkeää potenssin ja libidon kannalta. Epäonnistumiset ja varsinkin naisen ilkeät  sanat voivat helposti saada aikaan erektio-ongelmia ja itseään ruokkivan oravanpyörän.

M52

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää on tärkein sukupuolielin, ei siitä pääse mihinkään. Itse laukean hyvin helposti ja nopeasti yksin ja myös exien kanssa suht helppoa oli. Nykyinen miesystävä on erittäin huomioiva, taitavakin, kaikin puolin hyvää seksiä. Mutta. Puhumme paljon, myös seksistä ja siinä kohdassa olen huomannut että tieto lisää tuskaa. On tietysti hyvä asia että hänelle minun nautintoon on tärkeintä. Ei missään nimessä "vaadi" laukeamista mutta tiedän sen olevan hänelle tärkeää ja nautinnollista. Ja nyt kun tiedän tämän niin hyvin, haluaisin tietysti että niin kävisi mutta nyt se häiritsee asian tapahtumista. Keskityn siihen liikaa, pienikin ajatuksen harhautuminen katkaisee "kehityksen" enkä pääse maaliin. Turhaudun siitä ja se haittaa aina seuraavaa kertaa. Mies yrittää rauhoitella ja kertoa ettei minun pitäisi olla asiasta niin huolissaan. Mutta en tiedä miten saisin asian omassa päässäni korjattua.

Vierailija
2/3 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää on tärkein sukupuolielin, ei siitä pääse mihinkään. Itse laukean hyvin helposti ja nopeasti yksin ja myös exien kanssa suht helppoa oli. Nykyinen miesystävä on erittäin huomioiva, taitavakin, kaikin puolin hyvää seksiä. Mutta. Puhumme paljon, myös seksistä ja siinä kohdassa olen huomannut että tieto lisää tuskaa. On tietysti hyvä asia että hänelle minun nautintoon on tärkeintä. Ei missään nimessä "vaadi" laukeamista mutta tiedän sen olevan hänelle tärkeää ja nautinnollista. Ja nyt kun tiedän tämän niin hyvin, haluaisin tietysti että niin kävisi mutta nyt se häiritsee asian tapahtumista. Keskityn siihen liikaa, pienikin ajatuksen harhautuminen katkaisee "kehityksen" enkä pääse maaliin. Turhaudun siitä ja se haittaa aina seuraavaa kertaa. Mies yrittää rauhoitella ja kertoa ettei minun pitäisi olla asiasta niin huolissaan. Mutta en tiedä miten saisin asian omassa päässäni korjattua.

Eikö miehesi voi sinua saatella maalin jälkeensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattelee minut maaliin ensin. Se vain kestää välillä kauan. Koska tuo ongelmani.