Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! (Ei miehet). Kauan katsotte seksitöntö liittoa??

Vierailija
10.01.2026 |

Mikä on sellainen aika että vakiintuneessa suhteessa (pitkä suhde) nostatte kytkintä jos mies lopettaa seksin kokonaan eikä halua ratkaista ongelmaa mitenkään. Onko vuosi liian lyhyt aika?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin aikoinaan saman tien kun mies kertoi ettei enää halua harrastaa seksiä. Miehen ilmoitus ei tullut puskista vaan olin osannut sitä odottaa. Tavallaan tuo nopea ratkaisu kaduttaa, mutta en oikein edelleenkään näe muuta vaihtoehtoa:  miehen syy ns. lopulliseen seksittömyyteen oli uskonnollinen, joten halusin kunnioittaa hänen arvomaailmaansa ja suhteemme dynamiikka sellainen, että kaikenlainen läheisyys johti loppuviimein seksiin. Pelkkä seksin puuttuminen ei olisi edes ollut niin paha pidemmälläkään aikavälillä, mutta kun tiesin että tuon ilmoituksen jälkeen mitään fyysistä läheisyyttäkään ei olisi enää tiedossa, en voinut jatkaa yhdessä. 

Harvinainen tarina, kiitos kun jaoit. Luopuminen toisen arvomaailmaa kunnioittaen ei taida olla ihan yleistä erossa. Pysyittekö väleissä vai loppuiko kaikki yhteydenpito?

Vierailija
22/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkään kunnes tulee yhtä hyvä mies vastaan jota kiinnostaa myös seksi. Seksittömyys ei ole riittävä syy erota muuten hyvästä suhteesta mutta se on tietynlainen riski. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi meni jotain neljä tai viisi vuotta ennen kuin lähdin. Kertonee kaiken, että en edes muista, montako vuotta meni.

Vierailija
24/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin aikoinaan saman tien kun mies kertoi ettei enää halua harrastaa seksiä. Miehen ilmoitus ei tullut puskista vaan olin osannut sitä odottaa. Tavallaan tuo nopea ratkaisu kaduttaa, mutta en oikein edelleenkään näe muuta vaihtoehtoa:  miehen syy ns. lopulliseen seksittömyyteen oli uskonnollinen, joten halusin kunnioittaa hänen arvomaailmaansa ja suhteemme dynamiikka sellainen, että kaikenlainen läheisyys johti loppuviimein seksiin. Pelkkä seksin puuttuminen ei olisi edes ollut niin paha pidemmälläkään aikavälillä, mutta kun tiesin että tuon ilmoituksen jälkeen mitään fyysistä läheisyyttäkään ei olisi enää tiedossa, en voinut jatkaa yhdessä. 

Missä uskonnossa ei saa panna liitossa?

Vierailija
25/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä elämänviisaudella mitä nyt elän,en antaisi seksin/ seksittömyyden olevan syy eroamiseen.

Seksi ei syvällisemmin tiedostettuna ole ihmiselle tärkeää.

Tärkeintä on se,kuinka minä osoitan rakkauttani läheisilleni tai kaikille lähimmäisilleni.

Tarkoitan tietysti aitoa rakkautta,en seksuaalista viettiä.

Haluaisin silti tietää,mistä puolisoni haluttomuus johtuu.

Jos olisi kyse pettämisestä tai siitä,ettei hän pidä minua viehättävänä,niin silloin ero olisi tarpeellinen.

Kyllä sen verran täytyy myös itseään rakastaa ja kunnioittaa.

Sen soisin myös toisille.

Vierailija
26/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalina en halua seksiä alun perinkään yhtään.

Vierailija
27/27 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä uskonnossa ei saa panna liitossa?

Tämä minuakin kiinnostaa.

Itse olen kristinuskossa ja en ole tällaista oppia Raamatusta löytänyt.

Itseasiassa Paavali kehoittaa aviopareja pysymään yhdyselämässä,ettei kiusaukset johtaisi synnintekoon eli liiton ulkopuolisiin suhteisiin.

Paavali oli viisas mies.Hän tiesi ihmisten heikkoudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän