Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei citymarketin työntekijä! Puhdistetaanko ne irtokarkkilapiot oikeasti?

Vierailija
09.01.2026 |

Prismassa käytetään koko ajan samoja. Citymarketissa ne "puhdistetaan" joka käytön jälkeen. Onko näin?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne prismankin kauhat pestään. Meillä s-marketissa pestään kerran päivässä.

Eihän yks kerta mihinkään riitä. Ainakin yhdessä K-marketissa oli tosiaan niin, että oli puhtaita kauhoja kokoajan tarjolla, tosin hinnatkin huomattavasti kalliimmat kuin S-marketissa. Kyllähän yhdellä pesulla päivässä voisi selvitä, jos kauhoja olisi riittävästi. Eli siis niin, että kauhaa käytetään vain kerran ja sen jälkeen heitetään saaviin ja telineessä koko ajan pestyjä tarjolla.

Illalla kun menet S-markettiin, niin ne kauhat on niin kämäsessä kunnossa ettei niitä voi käyttää. Varmaan pyörineet useampaan kertaan jo lattiallakin.

No älkää heitelkö niitä lattioille. Jos kauha putoaa lattialle, vie se myyjälle ja kerro että se kävi lattialla. Meillä on muuten desinfiointiaine siinä vieressä, si

Se desinfiointiaine niistä just tekee tahmeita. Etkö enää muista, miltä auton ratti tuntui korona-aikana, kun käsidesiä hölvättiin mennen tullen? 

Vierailija
42/45 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta että aikuiset syövät myös tosi paljon karkkia suomessa. No.... joka toinen suomalainen aikuinen on lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut paikan päällä Citymarketissa, kun työntekijä nysväsi pyyhkimässä paikkoja irtokarkkipisteellä ja hän sanoi, että valitettavasti juuri nyt ei ole yhtään kauhaa käytettävissä. Käytetyt kauhat pudotetaan tällä pisteellä erilliseen laariin, eikä niitä edes pysty käyttämään uudelleen. Lainattiin sitten toisen merkin pisteeltä erivärinen kauha.

Vierailija
44/45 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pestäänkö niitä ostoskärryjä tai koreja koskaan? 

Monesti olen katsellut, kun ihmiset aivastelevat käsiinsä ja sen jälkeen tarttuvat räkäisillä käsillään kahvaan. Lits läts räkä ja roiskis. 

Senpä takia ensimmäinen toimi kotiin tultua on aina pestä kädet. Minulla ei ole ollut mitään virustautia sitten vuoden 2019, mukaan lukien korona, ellen sitten ole sairastanut sitä täysin huomaamatta. Käsipyyhkeet vaihdetaan ainakin kerran viikossa.

Vierailija
45/45 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika oli meidän lähellä olevassa K-supermarketissa kesätöissä. Hänen mukaansa ne irtokarkit ja karkki"laatikot" putsaa sen karkkifirman edustaja mutta kaupan henikökunta pesee ne kauhat. Käytetyt kauhat pudotetaan raosta laatikkoon mistä ne viedään vähän päivästä riippuen kerran tai pari kolme kertaa pesuun. Taisi olla vielä niin että se laatikko on se astianpesukoneen laatikko eli siis sellaisen ammattilaispesukoneen, joka pesee muutamassa minuutissa astiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän