Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko teillä okt-asujat on tammikuussa mennyt sähköä nyt ajalla 1.1.-9.1.2026?

Vierailija
09.01.2026 |

Nyt pakkasten aikaan siis. Hinnankin saa halutessaan sanoa. Okt asuja itsekin ja uteliaisuuttani kysyn. Käyn katsomassa omatkin luvut.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, menee mitä menee. Talo täytyy pitää lämpimänä.

Vierailija
22/27 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset tietävät noin tarkkaan? Minulla ei ole mitään hajua. Laskut menevät automaattisesti. Olen säästäväinen, mutta ei kiinnosta yhtään kytätä jotain kilowattitunteja. Takka palaa joka päivä ja ilmalämpöpumppu hurisee. Villasukat jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset tietävät noin tarkkaan? Minulla ei ole mitään hajua. Laskut menevät automaattisesti. Olen säästäväinen, mutta ei kiinnosta yhtään kytätä jotain kilowattitunteja. Takka palaa joka päivä ja ilmalämpöpumppu hurisee. Villasukat jalassa.

Sen näkee suoraan sähkö-/siirotoyhtiön sivuilta. Pankkitunnuksilla vaan käyt katsomassa. Saa päivä, tunti ja vartti kulutustiedon graafeina ja ilmanlämpötiloineen.

Vierailija
24/27 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

991 kWh

Vierailija
25/27 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovelluksesta katson säännöllisesti noin kerran viikossa. Vertaa myös lukuja viime vuotisiin. Jos kulutus muuttuu oudostu, tietää että jossain häikkää. 

Vierailija
26/27 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

763 kWh

Vierailija
27/27 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä menee 600 kwh vuodessa. Mutta asunkin kerrostalossa kuten kaikki järkevät ihmiset.