Saat valita lentoliput Australiaan, Aasiaan tai Amerikkaan, minne lähdet?
Viikoksi! Saat myös hotellin sieltä viikoksi ja ruuat. Minne lähdet`` Lisäksi sinulle on varattu päivittäin reissuja turistikohteisiin
Kommentit (77)
Väli-Amerikkaan Meksikoon. Siellä olisi nyt ihanan lämmin 🏖
Japaniin.
Ei muslimeita.
Ei nee... mustia.
Ei vasemmistolaisia.
Australiaan lähden.
Aasiassa varmaan tulisi r a i s ka t u k s i
Anerikassa poliisin a m p u m a k s i
Austaralissa vaiken paikka on varmaan se, että ymmärtää maahan tullessa, että myös mm. suklaa, mämmi, vihannekset ovat ruokaa joka pitää kertoa ja mahdollisesti luovuttaa pois.
Australiaan, voin siitä kätevästi sitten mennä Uuteen-Seelantiin. Tosiaan vaikka 3 viikkoa olisi, kunhan nyt vähintään 2.
Aasiaan. Menisin mielelläni Japaniin.
Vierailija kirjoitti:
Lähdössä Thaimaahan muutamaksi viikoksi ja omalla kustannuksella. Ei olisi oma ykkösvalinta mutta kavereita lähdössä ja edullinen. Itse valitsisin Singaporen.
Singapore on liian kostea ja kuuma, joten se ei oikein ole minun makuuni. Muuten kyllä hieno paikka, ja Sentosan köysirata oli elämys. Thaimaasta en oikein tiedä mitään. Bangkokiin tutustuminen jäi muutamaan tuntiin, kun oli pitkä vaihtoaika Soulista Helsinkiin.
-se, joka ei matkusta-
Vierailija kirjoitti:
Japaniin.
Ei muslimeita.
Ei nee... mustia.
Ei vasemmistolaisia.
Japani ei ole lainkaan hassumpi paikka. Tokiossa on varsin selkeä metroverkko ja paljon nähtävää. Jos taas haluaa nähdä muitakin osia Japanista, niin Shinkansen on varsin nopea ja mukava tapa matkustaa.
Ihmismäärä on vähän eri kuin Suomessa. Tokion päärautatieaseman kautta kulkee päivässä enemmän ihmisiä kuin Suomessa on asukkaita.
Kerrostalot ovat aika korkeita ja varustettuja kestämään maanjäristyksiä, joten ylimmissä kerroksissa tulee aika keikkuva olo, kun menee pitkäkseen ja laittaa silmät kiinni.
Kioto on traditionaalisempi kuin Tokio ja siellä on mukavia hotelleja ja kylpylöitä.
-se, joka ei matkusta-
Sorry, luin väärin huolimattomuuttani. Etelä-Amerikasta tunnen vain Brasiliaa, eikä sekään ole suosikkikohteeni, vaikka siellä on hienoja nähtävyyksiä, kuten Amazonin viidakko.
Minun inhokkilistallani turvallisuuden kannalta Meksiko on numero yksi, Brasilian isot kaupungit numero kaksi ja USA tulee hyvänä kolmosena. Euroopasta voisi samaan seuraan liittää Slovakian.
Australiaan aurinkoon ja lämpöön täältä pakkash........
Vierailija kirjoitti:
Australiaan lähden.
Aasiassa varmaan tulisi r a i s ka t u k s i
Anerikassa poliisin a m p u m a k s i
Austaralissa vaiken paikka on varmaan se, että ymmärtää maahan tullessa, että myös mm. suklaa, mämmi, vihannekset ovat ruokaa joka pitää kertoa ja mahdollisesti luovuttaa pois.
Olen asunut vuosia Aasiassa, eri maissa, enkä koskaan ole tullut raiskatuksi. En kyllä muutenkaan liiku yksin yöllä pimeillä kujilla enkä hillu baareissa. Enkä käytä pimeitä takseja, vaan taksit pyydän tilaamaan hotellin aulasta tai tilaan Grabin. Järjen käyttöä. Amerikassakaan poliisi ei ole ampunut, mutta se voi olla hyvää tuuriakin. Australiaan olen vienyt teollisesti pakattua ruokaa, ja ruksinut että sitä on, ja esittänyt sen tullissa, ei mitään ongelmaa, noin 5 minuutin juttu. Suklaa tuskin on ongelma, jos on avaamattomassa pakkauksessa ja esim. taxfreesta ostettuna sinetöidyssä pussissa, mutta mämmiä en lähtisi kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin Australiaan, siellä ei ole Trumppi
Täysin samoilla linjoilla ei kiinnostaa lähteäidioottejakatsomaan.
Etelä-Amerikkaan. Ausseissa ja Uudessa-Seelannissa olen jo ollut. Aasia ei niin kiinnosta.
viikoksi en lähe minnekkään.edes kuukausi ei riitä.5kk reissulle menisin thaimaahan.