Robert Heleniuksrn ruokavalio, lihaa 400-800 g päivässä
Hyvä homma, ei ollut edes korkea kolesteroli toki aleni kun kasviksia lisättiin. Lihansyönti on hyväksi.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja testot matalemmat kuin keskiverto 80 vuotiaalla papalla. Ei taida paljon peitto heilua Robertilla.
Vapaa testo hänellä 80 (viitearvoilla 220-800)
Tyypillinen kasikymppisen miehen testoarvo on 120
Tosiaan kannattaa vedellä sitä lihaa :D
Helenius on vasta 41 😲
Alkaako miesten andropaussi jo noin aikaisin?
Oletteko mammat varmasti kaikki samanlaisia terveyden ym puolesta.?
Ainakinkalliiksi käy, kun noin tuollaisia määriä ruokaa vetää päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se sitä lihaa tarvii?
Lihasta ja eläinrasvasta ihminen saa kaiken tarvitsemansa. Kasveissa ei ole mitään ihmiselle välttämättömiä ravintoaineita mitä ei eläinperäisestä ravinnosta löydy.
Vierailija kirjoitti:
400g ei ole paljon noin isolle miehelle. Itsellä menee helposti 300g lihaa tai kalaa päivässä, ja minä olen sohvaperuna.
Kalan rasvat onkin terveellisiä, toisin kun lihan rasvat, siksi syön kalaa päivittäin ja lihaa 5-10 kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
400g ei ole paljon noin isolle miehelle. Itsellä menee helposti 300g lihaa tai kalaa päivässä, ja minä olen sohvaperuna.
Kalan rasvat onkin terveellisiä, toisin kun lihan rasvat, siksi syön kalaa päivittäin ja lihaa 5-10 kertaa vuodessa.
Kaikki eläinrasvat ovat terveellisiä. Kasvirasvoja kannattaa vältellä.
MITÄ ohjelmaa ap KATSOITVAIOLETKOVAANTYHMÄKUN VÄITÄTETTEIOLLUTKOLESTROOLIT KOHOLLA.
Syön nykyään enää vain kanaa. Jauhelihaa tai muuta lihaa en ole syönyt 12 kk aikana. Painokin pudonnut 15 kg. Syön vihanneksia enemmän kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihasta ja eläinrasvasta ihminen saa kaiken tarvitsemansa. Kasveissa ei ole mitään ihmiselle välttämättömiä ravintoaineita mitä ei eläinperäisestä ravinnosta löydy.
Höpö höpö. Ihminen on tehty syömään kaikkea. Pelkällä lihalla olet yhtä aliravittu kuin vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ihminen on tehty syömään kaikkea. Pelkällä lihalla olet yhtä aliravittu kuin vegaani.
Paiysi jos on inuiitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikessa lihassa ole yhtä paljon rasvaa. On vähän eri asia, jos lihasta puhuessa toinen puhuu lähes rasvattomasta hirvenlihasta ja toinen vaikka 23% kaupan jauhelihasta...
Vierailija kirjoitti:
Ja testot matalemmat kuin keskiverto 80 vuotiaalla papalla. Ei taida paljon peitto heilua Robertilla.
Voi olla että on käyttänyt testolisiä kilpailu uran aikana.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että iskuja on tullut päähän kun puhuu kun joku vammanen ja Suomen kieli hyvin heikko.
JOS äidinkieli on RUOTSI voi ollakin hoono soomi!
Pipan ohjeilla lievästi kohonneet arvot normalisoitui. Robert on symppis jätkä.
Se varmaan selittääkin miksi 40-vuotias mies näyttää 50-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikessa lihassa ole yhtä paljon rasvaa. On vähän eri asia, jos lihasta puhuessa toinen puhuu lähes rasvattomasta hirvenlihasta ja toinen vaikka 23% kaupan jauhelihasta...
Hirvessä ja riistassa on rasvaa, mutta metsästäjät eivät ota sitä talteen vaan leikkaavat rasvattomia lihoja.
Vierailija kirjoitti:
Pipan ohjeilla lievästi kohonneet arvot normalisoitui. Robert on symppis jätkä.
Pipan ohjeilla mennään yhä enemmän päin helvettiä. Hormonit tehdään kolestrolista joten kolestrolia olisi pitänyt pyrkiä nostamaan.
Pipan ohjelma on pinnallinen. Voisi tehdä uusavuttomille terveellisiä ruokia. Joku kokki olisi hyvä lisä tossa ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenius on vasta 41 😲
Alkaako miesten andropaussi jo noin aikaisin?
Mitään andropaussia ei ole olemassa. Kova treeni ja vähäinen hiilihydraattien saanti alentaa testosteronitasoja.
Andropaussi on kyllä ihan oikeasti olemassa
Täyttä roskaa; hiilihydraattien mussutus päinvastoin laskee testoja. Jos Robbe rupeaisi carnivore ruokavaliolle niin testot moninkertaistuisivat.