En haluaisi kertoa miesystävälleni että olen kipeänä
Olen tänään ollut saikulla kurkkukivun ja yskän vuoksi.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jäänyt vaille huolenpitoa lapsena? Et kestä heikkoutta itsessäsi ja muissa? Et osaa vastaanottaa rakkautta.
Kun sairastunut itse joutuu lohduttamaan vielä terveenä olevaa, että et sinä varmasti sairastu, eli sairastunut pitää huolta terveestä... niin joku on mennyt pahasti vikaan tämän "terveen" miehen omassa lapsuudessa.
Sairasta ja kaukana rakkaudesta ja huolenpidosta
Vierailija kirjoitti:
Narsismia
Niin on, AP ei yhtään ajattele muiden tunteita sairastaessaan. Kaiken huomion pitäisi keskittyä häneen eikä hän ajattele, mitä tunteita hänen sairastumisensa herättää muissa. Täysin empatiakyvytön.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos hän tulee ovellesi?
Stalkkeri?
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten kerro.
Ihanan ratkaisuhakuista, mutta unohdit että ap on nainen eikä kaipaa neuvojasi.
Kuulostaa ihanalta suhteelta, onnea!
Vierailija kirjoitti:
No ei ole pakko avata.
Vierailija kirjoitti:
aatella. ehkä hän jättää sinut sen takia. kannattaa salata ehdottomasti
???
Vierailija kirjoitti:
Koska hän kääntää minun sairauteni itseensä. Hän huolestuu liikaa, hän pelkää puolestani, hän pelkää itse saaneensa saman taudin. Nyt saan keskittyä toipumaan enkä jakamaan hänen huolestumistaan.
Ja ennen kuin sanotte, että tämähän on suloista ja parisuhteessa kuuluukin huolehtia toisesta, tämä on erilaista. Saan kuunnella, miten tämä muistuttaa häntä ajasta kun hänen lähisukulaisensa kuoli. Viime keväänä minulla oli kamala noro ja päädyin lohduttamaan ja rauhoittamaan toista kun itsellä oli melkein p*t housussa.
Ei kukaan ole sanonut että tuo olisi suloista.
Vierailija kirjoitti:
Miten menee, AP?
En ole vielä kertonut, mutta huomenna varmaan täytyy kun yleensä nähdään lauantaina. En pysty juuri olemaan ylhäällä ilman että pian pitää mennä lepäämään. En voi puhua kun kurkkuun sattuu ja alkaa yskittää.
Tänään on lauantai, joko kerroit?
Ottaa popcornit esiin 🍿
Vierailija kirjoitti:
Tänään on lauantai, joko kerroit?
Ottaa popcornit esiin 🍿
Huhuu, AP?
Vierailija kirjoitti:
Koska hän kääntää minun sairauteni itseensä. Hän huolestuu liikaa, hän pelkää puolestani, hän pelkää itse saaneensa saman taudin. Nyt saan keskittyä toipumaan enkä jakamaan hänen huolestumistaan.
Ja ennen kuin sanotte, että tämähän on suloista ja parisuhteessa kuuluukin huolehtia toisesta, tämä on erilaista. Saan kuunnella, miten tämä muistuttaa häntä ajasta kun hänen lähisukulaisensa kuoli. Viime keväänä minulla oli kamala noro ja päädyin lohduttamaan ja rauhoittamaan toista kun itsellä oli melkein p*t housussa.
Miksi olet parisuhteessa tuollaisen ihmisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Niin! Soita heti poliisille!
Vierailija kirjoitti:
aatella. ehkä hän jättää sinut sen takia. kannattaa salata ehdottomasti
Jättäminen olisi helpotus AP:n tilanteessa.
Anna sialle pyllykoloa niin unohtuu saikut.
Joko AP surmattiin kun saikkuraivo iski miehelle?
Mistä päättelit että oli jätetyksi tulemisen pelko kyseessä?