Kuka jaksaa seurata Saarion miljoonatta soutumatkaa?
Vaikea ymmärtää, miksi perheenisä riskeeraa henkensä, jotta saisi nimensä johonkin nuhruiseen ennätystenkirjaan. Vai mikä ihme ajaa ihmisen myrskyiselle merelle yksistään soutelemaan? Saako tuosta rahaa? Yritän keksiä motiivia.
Kommentit (24)
Varmaankin asianharrastajat.
Minä seuraan, olen naapuri. On hurjilla merialueilla.
Vierailija kirjoitti:
Sinä.
En seuraa. Luin otsikon lehdestä. Vaikea lukea lehteä jos ei otsikoitakaan saa lukea.
Ap. Älä helvetissä katso... Mitä urputat..
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin asianharrastajat.
Minä seuraan, olen naapuri. On hurjilla merialueilla.
Ok, itsekin seuraisin jos olisin naapuri tai sukulainen. Samaan aikaan kauhistellaan, miksi 10-vuotiaat tenavat riskeeraavat henkensä. Niin miksiköhän...
ai taasko se on hakemassa julkisuutta.... kaikenlaisia sitä leipä elättää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä.
En seuraa. Luin otsikon lehdestä. Vaikea lukea lehteä jos ei otsikoitakaan saa lukea.
Nytpä minäkin tiedän. Tiesin jo viime vuonna että oli soutanut, mutta luulin kyllä että on painonnostaja Saariosta kyse kun siitä nähnyt enempikin. Voitti jo nuorten sarjassa mestaruuksia ja on jatkunut aikuisten sarjassakin.
En minäkään viitsi seurata. Lehtiä selatessa otsikot kuitenkin näkyy, vaikka ei haluaisikaan. Ei ne häiritse, eikä kiinnosta.
Lopulta paljastuu että se on ollut kokoajan kesämökillänsä ja käy aina kuvia varten vähän pyörmiässä järvessä.
No varmaan kiinnostaa ihmistä, jolla oma elämä on sisällötöntä ja jolla niin paljon ylimääräistä aikaa että sitä tuohon riittää. Hankkisi mieluummin perheen ja olisi sen kanssa...vai onko se ruudun tuijottaminen koukuttavampaa? Jos perhettä niin tietää millaiseksi lapset kasvavat kun vanhempaa kiinnostaa mieluummin ruutu
Tuo Saarion sisältö on ihan mielenkiintoista. Harvemmin jäävuoria näkee jne. jos vertaa moniin muihin lifestyle jne sisällön tuottajiin....
Ai sitäkö pitäisi seurata? Miksi?
Se, joka näkee aivan kaiken - nimittäin itse Isä Jumala.
Ei kiitos! En seurannut ensimmäistä, enkä meinaa haaskata aikaani nytkään. Poissa silmistä, poissa mielestä! Ei jatkoon!
Onko tämä Saario niitä luontokuvaus-Saarioita (Veden valtakunta)?
Vierailija kirjoitti:
Se, joka näkee aivan kaiken - nimittäin itse Isä Jumala.
Toivottavasti asia on näin. Seuraavatkohan lapset? En ihmettele, vaikka eivät seuraisi. Olisi todella raskasta pelätä jokainen päivä rakkaan läheisen puolesta. Parempi ajatella, että kaikki hyvin, vaikka ei olisikaan.
Kyllä. Monen vuoden turhimpia julkkiksia. Jos haluaa soutaa soutamistaan, niin siitä vaan - ei tarvitse lehdissä raportoida vuodesta toiseen.