Miettikää mikä ristiriita! Maailman onnellisin maa ja Euroopan pahin työttömyys
Joku ei tässä nyt täsmää.
T. Työtön, ei kovin onnellinen koska työtön
Kommentit (77)
Väestönvaihto menossa.
Mutta persu ei kerro totuutta, millainen väestönvaihto.
Ja se väestö ei olekaan lähi - itäläistä, vaan venäläistä.
Vihollinen tulee aina idästä, muistetaan se ikuinen totuus
Siitähän se johtuu kun työ ei stressaa.
Kiitos riikka! Kiitos Mestari!
Vierailija kirjoitti:
Maailman onnellisin maa , espoossa 3 vuoden jonot että pääsee edes hammaslääkäriin luvn portaalissa. Joten taitaa olla valheellinen väittämä.
Täh, mä varasin marraskuussa ja pääsin ennen joulua
Vierailija kirjoitti:
Jotkut perkeleen nössöt, vässyt ja vinksahtaneet sanoneet katuhaastattelussa olevansa onnellisia, niin perkeleen onnellisia.
Ei siihen ole ihmisiä haastateltu vaan tietyt palvelut ja veroilla järjestetyt tuet, koulutus ym on vaikuttanut valintaan
Minä olen ainakin ollut aina sen takia onnellisempi kun jäin 18 vuotiaana elämäntapatyöttömäksi ja olen sitä polkua jo 20 vuotta vaeltanut. Nyt kun tavan ihmiset jotka ovat olleet työelämässä ja menettävät työnsä tekoälyn jne. takia, niin on oikeastaan aika erikoista havaita se, että ihmiset tuntuvat menettävän koko elämänhalunsa jos joutuu luopumaan omaisuudestaan. Se on kuitenkin vain materiaa.
Suomi on aivan ruputasolla onnellisuudessa. Täällä on ilmastokin täysin paska. Kylmä ja pimeä. Palkat paskaa. Ihmiset ääliöitä, jotka eivät puhu mitään mutta tuijottavat kuin jotkut yöeläimet.
Tämä maa on ihan perseestä.. ykkösprioriteetti on m a m u j e n hyysäys ja tuonti Suomeen...omat kansalaiset ja heidän pärjääminen ovat toissijaisia..
"Maailman onnellisin maa" on törkeä valhe ja lapsellinen markkinointitempaus jossa typeryksille myytiin lapsellinen, epätosi fantasia. Tällä kaikella on vain yksinkertaiset sumutettu hyväksymään kohtalonsa. Kyllähän Kimien klaaninkin mukaan Pohjois-Korea on maailman paras paikka. Ei se siitä todellisuutta tee.
Vierailija kirjoitti:
Väestönvaihto menossa.
Mutta persu ei kerro totuutta, millainen väestönvaihto.
Ja se väestö ei olekaan lähi - itäläistä, vaan venäläistä.
Vihollinen tulee aina idästä, muistetaan se ikuinen totuus
Katsoppas tuolla kaupungilla kävellessä ketkä ne tätä maata todellisuudessa miehittää. Ne ei ole venäläisiä.
Minä taas uskon että ei se kovin onneton voi työtön ihminen olla jos maksetaan kohtuullinen asuminen ja 600€ käyttörahaa.
Enempi se on kuin minulla vaikka palkka on 6000 josta käteen 3900 josta ei mitenkään jää 600 käyttörahaa
Suomi on maailman onnellisin maa keskiarvolla 7,74, eli ei keskiarvolla 10.
Työttömyys on huono homma.
Suosittelen katsomaan Areenasta Jari Tervon toimittamat sarjat edellisiltä vuosikymmeniltä. Ei tämmöiset työttömyydet ja vaikkapa jenkkien Venezuela-interventiot ole mitenkään tavattomia olleet ennenkään. Antaa vähän perdpektiiviä asiolle ja säästytte meuhkaamiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut perkeleen nössöt, vässyt ja vinksahtaneet sanoneet katuhaastattelussa olevansa onnellisia, niin perkeleen onnellisia.
Ikävää jos sinä olet onneton, mutta kyllä sen sinun syrjäytyneen sisäpiirisi ulkopuolella vaan on aika paljon meitä hyvin toimeentulevia työssäkäyviä ja oloonsa tyytyväisiä ihmisiä. Ihan olematta nössö tai vinksahtanut.
Sinusta saa kuvan ettet kuitenkaan ole kovin onnellinen pääsi sisällä. Aika kireältä vaikutat.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas uskon että ei se kovin onneton voi työtön ihminen olla jos maksetaan kohtuullinen asuminen ja 600€ käyttörahaa.
Enempi se on kuin minulla vaikka palkka on 6000 josta käteen 3900 josta ei mitenkään jää 600 käyttörahaa
Jaa no minulla on vuokra 920e ja saan asumistukea 140e. Toimeentulotuesta voin haaveilla.
Tuli muuten taas vuokrankorotus. 29€/kk. Nuokin roposet olisivat olleet tarpeen leipään.
Vierailija kirjoitti:
paskat ketään edes haastateltu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää jos sinä olet onneton, mutta kyllä sen sinun syrjäytyneen sisäpiirisi ulkopuolella vaan on aika paljon meitä hyvin toimeentulevia työssäkäyviä ja oloonsa tyytyväisiä ihmisiä. Ihan olematta nössö tai vinksahtanut.
Sinusta saa kuvan ettet kuitenkaan ole kovin onnellinen pääsi sisällä. Aika kireältä vaikutat.
Miksi sinulla on niin kova tarve uskotella itsellesi että kaikki muutkin on yhtä onnettomia kuin sinäkin? Onko vähemmän kurjaa kun kuvittelee että kaikilla muilla on ihan yhtä kurjaa?
Tehtyä sontaa koko onnellisuus hömppä.Moni haluu työtä elämän eikä sitä saa..
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ettei seuraavan kerran olla kärkeä lähelläkään onnellisinta maata haettaessa.
Orpo prkl tuhosi senkin
Tuo on nimetty päin honkia koko juttu. Ei se mittaa onnellisuutta, vaikka hyvinvointia sivuaakin.