En ymmärrä ihmisiä joille Subwayssa asiointi tuottaa vaikeuksia
Pitääkö se leipä pureskellakin näille valmiiksi? Mikä siinä on niin vaikeaa valita yksinkertaiset täytteet, kai nyt aikuinen ihminen tietää haluaako maissia vai kurkkua? En käsitä.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa puhua ja vastailla nopeisiin kysymyksiin.
Mistä näitä vammaisia oikein sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Voisihan siellä olla lista eniten myydyistä versioista. Sitten jos mikään ei kelpaa, niin voisi kuitenkin luetella itse mitä ottaa. Vastenmielinen paikka, kun myyjä kysyy kymmenen kertaa, ennen kuin saa tilaamansa subin.
Siellähän on nykyään myös valmiita versioita autisteille ja sosiaalista ahdistusta poteville joille on liian vaikeaa tehdä muutama valinta.
En ymmärrä miten nämä ahdistuneet kykenevät käymään edes ruokakaupassa, kun siellä on kuitenkin tuhansia tuotteita mistä valita.
TEHKÄÄ NE LEIVÄT VALMIIKSI NIIN EI TARTTE KYSELLÄ!
Ei ahdista, mutta kertaakaan en ole käynyt. Kaupasta saan ruoka-aineksia
Vierailija kirjoitti:
Minä en käsitä miksi pitäisi käydä Subwayssä? Leipää ja lisukkeita saa kaupasta, itse tehtynä voileivät tulee paljon halvemmaksi.
En ymmärrä miten nämä ihmiset taapertavat läpi elämän. Miksi käydä ravintolassa? Miksi käydä parturissa? Miksi käydä koulussa? Kaiken voi tehdä itse. Miksi mennä bussilla tai ostaa auto kun voi kävellä? Näille koko yhteiskunta ja maailma on pelkkä suuri mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista, mutta kertaakaan en ole käynyt. Kaupasta saan ruoka-aineksia
Anna kun arvaan, ympärilläsi olevat ihmiset tuntevat myötähäpeää ja pyöräyttävät silmiään aina kun avaat suusi.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on monia eri kastikkeitakin joita en ole maistanut, mutta maistamatta pitää niistä osata valita minkä haluaa. Onhan se nyt aika vaikea tilanne.
Pitäis saada maistaa niitä vaihtoehtoja ensin, että voi valita.
Miten pystyt käymään ruokakaupassa? Vaaditko kauppiaalta että saat maistella kaikkea ensin? Miten tilaat ravintolassa, haluatko maistiaiset kaikista ruokalistan annoksista ensin? En tajua.
Ekaa kertaa kävin subissa joskus amerikassa. Ei saatana kun leivän valinnassakin tulee kymmenen kysymystä. En jaksanut enää kysymystulvaa ja sanoin että pitäkää tunkkinne. Sinne jäi 3/4 kokoisen , vehnäversion, siemenettömän ,puolihalkaistun , paahdetun leivän kyrsän kanssa ihmettelemään loittonevaa selkää.
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa kävin subissa joskus amerikassa. Ei saatana kun leivän valinnassakin tulee kymmenen kysymystä. En jaksanut enää kysymystulvaa ja sanoin että pitäkää tunkkinne. Sinne jäi 3/4 kokoisen , vehnäversion, siemenettömän ,puolihalkaistun , paahdetun leivän kyrsän kanssa ihmettelemään loittonevaa selkää.
Omasta itsekkäästä per se ilystään ylpeät ku si p äät ovat oma eläinlajinsa. Olen siitä varma.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen ihmisen elämän täytyy olla todella vaikeaa päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Subway on perustettu täysin bisnesidea mielessä eli hyödyntää markkinarako kiireisten ja nälkäisten metromatkustajien ravitsemisessa, jotka ei ehtineet syödä aamiaista tai lounasta ja haluaa sämpylää evääksi junaan tai työpaikkalounaaksi. Se korvaa kotona väkerretyn sämpylän. Ajatus osui oikeaan, markkinarako oli olemassa. Perustasolla tai myöhemmin firman laajentajilla ei ole kulinaarisia taitoja tai intohimoja. He eivät ole koskaan pystyneet konseptoimaan tuotetta tai laatimaan reseptiikkaa. Aikoastaan alkuperäinen idea on konseptoitu ja betonoitu, eli kotona väkerretty evässämpylä palveluna matkan varrella. Tämä poikkeaa rajusti kaikesta ravintolatoiminnasta ja on siksi outolintu, jollaiseen ihmiset eivät ole tottuneet ja jokaiselle uudelle asiakkaalle se tuottaa aina suuria vaikeuksia. Siksi ei ole reseptiikkaa eikä kulinaristisia konsepteja, ainoastaan rahantekokpnsepti. Jättämällä vastuu asiakkaille vältetään kivasti paskan ruoan myymisen ma
Ei hyvä luoja. :D
Oliko tämä jotain tekoälysekoilua?
"Tuo kysymysten määrä on ihan naurettava suhteessa siihen mitä saa. Kun nuo vastaukset heitetään kuitenkin tyylillä "ihan sama, laita jotain että päästään tästä eteenpäin", ne leivät vois ihan hyvin olla valmiiksi suunniteltuja. Selvästi henkilökuntaakin ärsyttää se turhan kysely."
En mä ainakaan itse heitä niitä tyylillä "ihan sama", kyseessä oli vaan ohjeistus tuolle ihmiselle, joka joutuu analyysihalvauksen valtaan ja alkaa pohtia öljyn laatua ja millilitramääriä samalla intensiteetillä kuin valintaa siitä uhraako hän tulipalossa siskonsa vai veljensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitkä täytteet sopivat yhteen.
Tässä se oli!
Joku miettii tällaisella perusyeellisuudella pikaravintolassa. Ei ihme et kestää.
Yuota pohtii nirso. Näin perusaineksista on varsin vaikea saada mitään "tää yhdistelmä ei mitenkään toimi. En pysty syömään" -lopputulosta.
Päin vastoin. Nirso karsastaa yksittäisiä aineksia eikä mieti yhteensopivuutta. Joka tapauksessa nirsolle vaihtoehtojen määrä on suppeampi ja valinnat helppoja, jopa itsestään selviö. Jos kana ja oliivi on ainoat nirson hyväksymät ainekset, on valinta triviaali. Voi mielialan mukaan päättää ottaa oliivin tai olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisihan siellä olla lista eniten myydyistä versioista. Sitten jos mikään ei kelpaa, niin voisi kuitenkin luetella itse mitä ottaa. Vastenmielinen paikka, kun myyjä kysyy kymmenen kertaa, ennen kuin saa tilaamansa subin.
Siellähän on nykyään myös valmiita versioita autisteille ja sosiaalista ahdistusta poteville joille on liian vaikeaa tehdä muutama valinta.
En ymmärrä miten nämä ahdistuneet kykenevät käymään edes ruokakaupassa, kun siellä on kuitenkin tuhansia tuotteita mistä valita.
Ja joka ikinen on valmis tuote eikä tarvitse mennä itse sinne Atrian konttorille miettimään reseptiä.
Oletteko te aikuisia vai kakaroita?? Ei helvetti.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä "en tunne kaikkia vaihtoehtoja" -tapauksia, joten en osaa valita. Miksi ne kaikki pitäisi tuntea? Etkö voi ostaa kaupastakaan juustoa, jos et tunne valikoimaa kokonaan?
Voihan sitä tietysti umpimähkäisen satunnaisesti koota leipänsä tuntemattomista aineksista, mutta silloin ei tarvita kysymyspatterin läpikäyntiä vaan se taiteilija on hyvä ja täyttää leivän sitten rehdisti satunnaisilla aineksilla vaan kyselemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on monia eri kastikkeitakin joita en ole maistanut, mutta maistamatta pitää niistä osata valita minkä haluaa. Onhan se nyt aika vaikea tilanne.
Pitäis saada maistaa niitä vaihtoehtoja ensin, että voi valita.
Miten pystyt käymään ruokakaupassa? Vaaditko kauppiaalta että saat maistella kaikkea ensin? Miten tilaat ravintolassa, haluatko maistiaiset kaikista ruokalistan annoksista ensin? En tajua.
Selvästikään et tajua mitään vaikka sulle on tarjottu mahdollisuuksia sitten avauksen runsain mitoin.
Kaupasta haetaan valmisaterioiden lisäksi tai vaihtoehtona raaka-aineita ateriaan. Ne perustuvat reseptiin. Valinnat on siis tehty jo ennen kauppaan menoa reseptiikassa.
Ravintolassa taas kokki on miettinyt reseptiikka ja tehnyt valinnat valmiiksi ammattitaidolla ja kokemuksella.
Kummassakaan tapauksessa ei tarvitse palvelutilanteessa alkaa aprikoida millaiselta jokin aines saattaa maistua ja miten se sopii yhteen toisen tuntemattomien kanssa.
Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka yleensä käyvät Subwayssa.
En ymmärrä ihmisiä joille kaupassa asiointi tuottaa vaikeuksia ja ruuan tekeminen itse.
Kotona voi jo etukäteen miettiä, mitä ruokaa aikoo laittaa ja mitä elintarvikkeit aikoo ostaa. Muistilapunkin voi kirjoittaa, ettei tule heräteostoksia.
Minä en käsitä miksi pitäisi käydä Subwayssä? Leipää ja lisukkeita saa kaupasta, itse tehtynä voileivät tulee paljon halvemmaksi.