Minkä pizzan yleensä valitset Kotipizzassa
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä satakiloiset av-mammat!
Itseasiassa pizza ei kyllä edes lihota.
Huvittavaa kun luullaan että HETI jos pistät suuhusi pizza- tai suklaapalan niin hups vaan muuttuu läskiksi.
Mä syön joka päivä suklaata ja vähintään kerran viikkoon pizzaa, sataseen on kymmeniä kiloja matkaa.
Pizzan suhteen ehkä vaikuttaa vähän ne toppingitkin, ottaako pekoni-salamin vai paprika-herkkusienen.
Kebab kotzone on varmin vaihoehto itselleni. Viimeksi halusin vaihtelua ja otin lihamestarin. Kaikista paras pizza on isäni tekemää.
Toisessa pizzapaikassa oli erittäin hyvää jossa oli pekonia, kanamunaa ja olisikohan ollut jauhelihaa.
Mexicanan tai kanakotzonen valkosipulikastikkeella. Joskus mozzarellan.
Tuplapepperoni minimonsteri ranch-dipillä
Jauhelihapizza on kestosuosikki 👌
hahahah en ole ikinä käynyt!
ENkä käy!
Uusista spesiaaleista kannattaa testata chipotlekana, aivan sairaan hyvää! Vanhoista listasuosikeista mun vakkari on aura-pepperoni kotzone long island hampurilaiskastikkeella.
Vierailija kirjoitti:
Kolmen chilin beef.
Mä kerran otin tuon. Suu ei ollut tulessa, mutta aika jäässä oli pää sitten.
En koskaan osta kotipitsasta yhtään mitään. Kalliita,ei täytteitä,pieni koko ja kaiken huippuna nöin kun työntekijä otti lattialta pudonneet tonnikalat paljain käsin ja laittoi vaan pokkana ne pitsaan 🤮
Vierailija kirjoitti:
Uusista spesiaaleista kannattaa testata chipotlekana, aivan sairaan hyvää! Vanhoista listasuosikeista mun vakkari on aura-pepperoni kotzone long island hampurilaiskastikkeella.
Uudet on puhdasta kusetusta kun monissa on vain puoli juustoa. Todella hävytöntä.
Vierailija kirjoitti:
En käy Kotipizzassa.
Sitäkö tässä kysyttiin?
Vierailija kirjoitti:
Texas mönster
Texas monster on paras. joka kerta otan tämän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi ei oo pizzzaa nähnytkään. Roiskeläpätkin parempia.
Sitä minäkin, yli hintaisia lärpäköitä, mutta suomalaiselle voi näemmä tarjoilla mitä vaan hevon huttua, ja kutsua sitä pizzaksi. En koske kokeilun jälkeen pitkillä pihdeilläkään...tehkää te mitä haluatte, mitä se mulle kuuluu...
Kuuluu se näköjään kun tänne piti ulisemaan tulla, lapsellista touhua.
Ennen käytiin useinkin ja kanakotzone fetalla ja valkosipulikastikkeella oli vakiotilaus ruiskuorella. Nami!
Harmi kun kotimainen kana vaihdettiin ties mistä rahdattuun, siihen jäi siellä syöminen.
En käy Kotipizzassa.