Minkä pizzan yleensä valitset Kotipizzassa
Kommentit (72)
En käy enää ikinä Kotipizzassa. Pizzat pienentyneet, täytteet vähentyneet ja hinnat nousseet. Asutaan Tampereella ja jos pizzaa halutaan syödä, niin silloin mennään Napoliin, jossa aina 100 erilaista vaihtoehtoa.
Oon syönyt vaan muutaman kerran kotipizzassa ja joka kerta tilannut eri pizzan. Mutta sienimestari oli kyllä paras.
Vierailija kirjoitti:
En käy enää ikinä Kotipizzassa. Pizzat pienentyneet, täytteet vähentyneet ja hinnat nousseet. Asutaan Tampereella ja jos pizzaa halutaan syödä, niin silloin mennään Napoliin, jossa aina 100 erilaista vaihtoehtoa.
Kuka tarvitsee 100 erilaista vaihtoehtoa?
Vierailija kirjoitti:
Ennen käytiin useinkin ja kanakotzone fetalla ja valkosipulikastikkeella oli vakiotilaus ruiskuorella. Nami!
Harmi kun kotimainen kana vaihdettiin ties mistä rahdattuun, siihen jäi siellä syöminen.
Kaikki Kotipizzan käyttämä broileri on kotimaista. Mistä olet tuollaisen käsityksen saanut, että se olisi ulkomaalaista?? Siksikö, että pepperoni ja nduja vaihtuivat tanskalaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Aina ajatellu että toi Napolin lista on aivan naurettava. Onko sinne vieläkin aina jono?
Jostakin luin että kotimaisen broilerin käyttö lopetettu?!
Oliko väärää tietoa se- sittenhän voisi käydä taas. Pitääpä ottaa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Se poropizza missä sieniä ja ruispohja (eli ent. berlusconi).
Tämä tai kanakotzone. Ja aina puolikkaalla juustolla. Makrot ovat oikein kohdallaan. Ja ruispohjasta saa kuituakin.
Kotipizza on mun pikaruokapaikka, koska sivulla on pätevän näköinen ravintoainelaskuri.
En syö Kotipizzan pizzoja. Ovat ala-arvoisia. Hyi.
En ole käynyt vuosiin, mutta aikoinaan suosikkini oli zorbas ja burgerpizza.
Mä tykkään new york monsterista, timjami-valkosipulidipillä