Eikös 40v ja 50v ihminen ole melkein samanikäinen?
Kommentit (49)
Kerro yksi luonnollisesti vanhennut 50 täyttänyt, ketä luulisit 40 ikäiseksi.
Niin, vaikeaa on! Koska 50 ei ole 40. Ja 40 ei ole 30 jne.
No ihan samalla tavalla kuin 10-vuotias ja 20-vuotias ovat melkein saman ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
40-vuotiaat naiset saavat vielä lapsia, 50-vuotiaat eivät. Siinä mielessä ero on iso.
Kyllä moni 50v. on vielä hedelmällinen. EI mullakaan ole vaihtareita vielä ja olen 50v. saisin halutessani lapsen vielä luomusti, mutta en halua
Pidä huolta itsestäsi niin ei tarvi tuntea 1985 syntyneenä olevansa ikäluokkaa 1975.
Se ei ole normaalia. Siksi ikä huomioidaan monessa asiassa ja verrokkina on samanikäiset.
N50 (kuulun N50 sarjaan, en N40 enkä edes N45.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotiaat naiset saavat vielä lapsia, 50-vuotiaat eivät. Siinä mielessä ero on iso.
Kyllä moni 50v. on vielä hedelmällinen. EI mullakaan ole vaihtareita vielä ja olen 50v. saisin halutessani lapsen vielä luomusti, mutta en halua
Miksi alapeukku? Tämä on ihan tutkittu gynellä. Kertokoon tämä, että ollaan kaikki erilaisia joten ei kannata yleistää.
Mitä ihmettä tätä ihmisen muuttumista iän lisääntyessä aina pitää ihmetellä ja kuumastella!
Se on ihan normaali elämään kuuluva asia! Olisi kammottavaa pysyä kehdosta hautaan samanlaisena. Tai esim. jäädä 20-oloiseksi lopuksi elämäänsä.
Voin vakuuttaa että pääsee henkisesti paljon vähemmällä kun ei stressaa koko ajan tästä muuttumisasiasta. Nimimerkillä: kokemusta jo on.
Periaatteessa joo, mutta nelikymppisillä on kriisi ja viisikymppisillä villitys.
Vierailija kirjoitti:
Petyin kun ostin älykellon ja se tulkitsi kardiovaskulaanisen ikäni vuoden vanhemmaksi kuin olen.
Verisuonnisto ja sydän on 43v ja olen 42v.
Parikymppisestä asti tupakoinut ja juonut vähintään kerran viikossa, joskus kaksikin.
Niin älkää tupakoiko ja juoko. Verisuonisto on sitten vuodenkin vanhempi tai pahimmillaan useammankin vuoden vanhempi. Sitten voi kuolla aikaisemmin.
Kannattaa ainakin lopettaa. Toi on tosi hyvä tulos, kun olet elänyt noinkin epäterveellisesti. Vain vuodella vanhempi. Voit vielä nuorentua! Normaalisti tuloksesi pitäisi olla viisi tai kymmenenkin vuotta vanhempi.
Ei minun mielestä, mutta 50 ja 60 ero ei ole enää niin iso.