Onko uusi Bachelor komea naiset teidän mielestä?
Kommentit (95)
Ei ulkonäöllisesti, mutta luonne ratkaisee.
En hae.
Ei ole mies minun makuuni.
Tuon exä Pernilla laskee myös arvoa.
Jos olisi ihan vaan "tylsä" tavantallaaja niin ok, mutta tuo viehtymys julkisuuteen ja esillä olemiseen jne tekee tyypistä vastenmielisen oloisen.
Silloin ei ole komea.
Vierailija kirjoitti:
Jepari ?
Jonka Pernilla Böckerman jätyi tökerösti.
Ekaksi pyytäisi ajamaan nuo karvat naamasta. Sitten voisin harkita treffeille lähtemistä.
Tähän mennessä ohjelmaan valituista tavallisimman näköinen mielestäni. Ei uppoa omaan makuun kuvien perusteella, enkä ole niin paljon seurannut, että olisin hänen aiemmasta "julkisuudestaan" häneen törmännyt. Julkisuushakuisuus aspekti on kyllä tavallista enemmän ehkä tavoitteena? Tosin, eivätkös useat sinne hakevat naiset ole usein sen 15 minuuttinsa hakemassa?
Toivottavasti löytää etsimänsä, mitä se sitten onkaan.
On kyllä myönnettävä, että harva mies tässä maassa on oikeasti ns. Bachelor ulkonäköä sen mukaan, mitä siellä Amerikan versiossa on löydettävissä. Siellä tuntuu olevan näitä komistuksia 13 tusinassa.
On myös Suomen surkeimmassa kuskissa tuomarina. Ainakin tällä uusimmalla kaudella oli.
Vierailija kirjoitti:
Tuon jutun kuvat ovat ihan kuin eri miehistä.
On kuitenkin yksi ja sama.
Ei yhtään mun makuun ulkonäkö. Mutta väliäkö sillä, en ole kohderyhmää: ohjelman konsepti ei kiinnosta ja olen yli-ikäinen.
Onko toi äijä antanut voitelurahaa tuotannolle että pääsee bacheloriksi?
Liian keikatimainen minun makuun, eikä otsatukka sovi kellekään, ei eteenkään miehelle. Yrittää näyttää sliipatulta vannabe "punavuoren hipsteriltä" mut puhuu kuitenki karjalanurteella mie ja sie. Ei oikein mene yksiin ulkoinen tyyli ja puhetyyli.
Se et on ollu jonku fitnesmissin miesystävä ja jättänyt hänet, voi johtua ihan siitä et hirmuisen itteään täynnä, itseensä keskittyvällä perfektionistinaisella ei ole ollut mitään annettavaa henkisemmälle miehelle joka ehkä kaipaa perhettä ym. Erossa on aina 2 osapuolta, ei vaan se että mies jättää naisen vaikka se oli täydellinen, ei ole ollut koska mies jätti.
Vierailija kirjoitti:
Liian keikatimainen minun makuun, eikä otsatukka sovi kellekään, ei eteenkään miehelle. Yrittää näyttää sliipatulta vannabe "punavuoren hipsteriltä" mut puhuu kuitenki karjalanurteella mie ja sie. Ei oikein mene yksiin ulkoinen tyyli ja puhetyyli.
Se et on ollu jonku fitnesmissin miesystävä ja jättänyt hänet, voi johtua ihan siitä et hirmuisen itteään täynnä, itseensä keskittyvällä perfektionistinaisella ei ole ollut mitään annettavaa henkisemmälle miehelle joka ehkä kaipaa perhettä ym. Erossa on aina 2 osapuolta, ei vaan se että mies jättää naisen vaikka se oli täydellinen, ei ole ollut koska mies jätti.
Pernilla jätti ja Arttu itki pitkään hänen peräänsä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010237965.html
Kaksikon mukaan heidän eroonsa johti se, että parisuhde muutti muotoaan ja läheisyys ei tuntunut enää luontevalta. He kävivät kotona rehellisen keskustelun, jonka päätteeksi suhde tuli tiensä päähän.
Se oli samalla jotenkin tosi kaunis keskustelu. Se oli vaan semmoinen koko huoneen täyttävä haikeus, Böckerman ja Kilpeläinen kuvailevat podcastissa.
Se niin sanottu eron syy on se, että meidän suhde ei enää ollut parisuhde, vaan se oli enemmänkin läheinen työsuhde, ystävyyssuhde tai kämppissuhde. Siitä puuttui muutama pieni asia, mitkä tekevät parisuhteesta parisuhteen, Böckerman sanoo.
Kilpeläisen mukaan erokeskustelu oli hyvin vaikea ja tilanteen jälkeen hän murtui.
Ajattelin siinä alussa, että kyllä tästä selvitään. Kyllä tämän voi korjata, kaiken voi korjata. Mutta kun keskustelu meni syvemmälle, aloin oivaltamaan sen, minkä sä olit ehkä jo oivaltanut tietyllä tavalla, että kyllä se ero on väistämättä edessä, Kilpeläinen avaa.
Sitten sain lopulta oksennettua suusta sen, että erotaan. Ja se fiilis, mikä tuli sillä hetkellä oli jotain järkyttävää. Romahdin käytännössä kasaan, hän jatkaa.
Böckerman ja Kilpeläinen tapasivat kolmisen vuotta sitten. He asuivat Böckermanin asunnossa Helsingin Töölössä, joten eron jälkeen Kilpeläinen pakkasi tavaransa. Kodissa asui lisäksi kaksi koiraa, Jackie ja Bobi.
Mulle isoin konkreettinen tapahtuma suhteen päättymisen keskellä oli se, kun tulin tyhjään kotiin ja se sinun hervoton televisiosi oli kadonnut. Me oltiin vielä sovittu niin, että sä hoidat muuton, kun mä olen pois, ja olit sanonut, että se televisio ei lähde sieltä vielä, Böckerman kertoo.
Sitten sitä ei enää ollut täällä ja tuli semmoinen, että nyt hän on lähtenyt.
Kilpeläinen murtuu podcastissa kyyneliin muistellessaan hetkeä, kun hän sulki oven viimeistä kertaa ja poistui asunnosta Bobi-koiran kanssa.
Itselleni henkilökohtaisesti kaikista kovin hetki oli se, kun mie oikeasti lähdin sen koiran kanssa sieltä pois ja löin oven kiinni.
Bobikaan ei ole ollut oikeastaan koskaan ilman toista koiraa, niin se oli siinä rappukäytävässä hirmuihmeissään. Se kävi vaan istumaan ja tuijotti sitä ovea. Silleen, että mitä helvettiä nyt tapahtuu. Itselleni tuli siinä vaiheessa se, että tämä tapahtuu oikeasti.
Katherine.Rosemary kirjoitti:
En hae.
Ei ole mies minun makuuni.
Tuon exä Pernilla laskee myös arvoa.
Näin on.
On ihan kivan näköinen, mutta tosiaankin hiukset ja parta on aika kauheet
Heti kun eroaa, niin etsii samantien uutta = liian tavis mun makuun