Onko uusi Bachelor komea naiset teidän mielestä?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Ihan miellyttävän näköinen, mutta ei sytytä minua sillä tavalla
Ykstoikkoinen mies. Ei kiinnosta millään tavalla. Totinen torven soittaja.
Ei kyllä vakuuta mua mitenkään, mutta mielenkiinnolla odotan tätä ohjelmaa. Koskas tää tulee nähtäväksi?
Eikös tässä ohjelmassa pitäisi olla laatikkoleukainen lentäjäkirurgi?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tässä ohjelmassa pitäisi olla laatikkoleukainen lentäjäkirurgi?
Ainakin jos tämän foorumin naisia on kuunteleminen.
Jotenkin sellanen.. Limanen? Nuo lasit on kauheat, näyttää sellaisilta feikkilaseilta, mitä ei oikeasti tarvitse, yrittää vain näyttää "coolimmalta". Ja nuo hiukset.. 🙄 Wannabe hipsteri, ulkonäöltään. Ei iske minuun.
Ei ole ainakaan kuvissa komea, toki voi sitten livenä näyttää paremmalta. Ja minä en vaan kestä tuota liikaa partaa ollenkaan miehillä - miksi?
Ihan komea mies. Mutta miksi hänen parturinsa tai mikä lienee " hiusmuotoilijansa " ehdottanut ja saanut luvan tehdä noin pöljän näköisen kampauksen Artulle. 😄😁
Siis yök ihan kauhea! :O Tämähän on joku aprillipila?? Bachelorit on tähän mennessä olleet komeita miehiä!
Jos ammatti on somevaikuttaja, niin en koskisi pitkällä tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ammatti on somevaikuttaja, niin en koskisi pitkällä tikullakaan.
Mutta naisethan pitävät somesta?
Ihme valinta batchelooriksi. 😲😂 Ei ole ollut tietenkään muita halukkaita ehdolla.
Vierailija kirjoitti:
Ihme valinta batchelooriksi. 😲😂 Ei ole ollut tietenkään muita halukkaita ehdolla.
Niin, eikö Bachelor-ohjelman ideana ole, että tavoiteltavana olisi treenaavan perusjampan sijaan klassisen komea ja tavanomaista menestyneempi ja varakkaampi mies?
Fiksu ja täysipäinen ihminen ei osallistu Bachelor-ohjelmaan.