Minkä hintainen puhelinliittymä sinulla on?
Näissä on aika isojakin eroja. Kilpailutatko?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Telia rajaton 100M 9,90€
Minä poika käytän prepaidia, eli maksan vain käytöstä, en siis sittä että mulla on mahdollisuus käyttää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa latausliittymä n. 83 senttiä/kk pienimmillään riippuen käytöstä.
Ja paljonko tällä maksaa puhelu? Tekstiviesti? 1 giga dataa?
En muista mutta tiedot löytyy netistä kyllä pienellä haulla. Itselle ei ole merkitystä kun niin vähän käyttöä ja tarkoitus oli saada halvin mahdollinen liittymä jossa en maksa turhasta.
Mullakin tää. Vielä ainakin toistaiseksi puhelut ja viestit 7cnt/min/kpl, nousee vissiin ens kuussa sentillä tai parilla. Mut netin kattohinta ei muutu, rajaton 10M maksimissaan euron/pv. Omalla käytöllä keskimäärin 8€/kk.
Ärsyttäviähän nuo korotukset on ja lisäksi lyhentävät latausvälin 2 vuodesta vuoteen. Ehkä siinä vaiheessa kun latausväli on pari kuukautta ja minimi latausmäärä kymmeniä euroja pitää alkaa harkitsemaan vaikka samassa suhteessa nousseet ne kiinteätkin varmasti ja liikkuvat jo satasissa.
Elisa 5g huoleton , rajaton netti ja viestit ja puhelut 15.99/kk, vuoden sopimus. Kilpaulutin n.kk sitten.
Moin 4G 200m rajaton 8€ kuukaudessa. Elisa yrittää soitella ja tarjota tarjous liittymiään. En vaihda. Olen tyytyväinen MOIn asiakas.
N. 30€. Muun perheen liittymät n. 20€, heillä on vuoden määräaikainen. Eilen viimeksi yritin kilpailuttaa, mutta eipä tuota saa edullisemmaksi, koska en halua vuoden määräaikaisuutta.
Elisa ei vanhoista asiakkaista piittaa, paitsi sitten kun alat vaihtamaan putiikkia.
Minä lataan 10 euroa VUODESSA ja käytän kotona ilmaista talonettiä, mutta puhelin ei olekaan kasvanut kiinni käteeni. Luuri jää useimmiten kotiin astuessani ovesta ulos, paitsi noutaessani pakettia lähikaupasta ;)
Jos olen menossa johonkin tuntemattomaan kohteeseen, katson kotona osoitteet ja reittiohjeet ja navi autossa ohjaa perille, miksi siis tarvitsisin luuria muuten kuin soittaakseni ne parikymmentä puhelua vuodessa?
Ja kas kummaa, puhelinlangat laulavat molempiin suuntiin!
Sain selville että operaattorit myy yrityksille selkeästi halvempia liittymiä heidän työntekijöilleen.. Edellä mainituissa liian halvoissa hinnoissa kyse on ehkä tästä. Tavallinen kansalainen kun kilpailuttaa niin alle 15 euron on paha saada mitään järkevää liittymää vai myykö operaattorit yritysliittymiä tavan kansalaisille.
Miltä kuullostaisi.
Moi yritysliittymä. 4G 200M, rajaton netti, puhelut maksimi 4 euroa kk. Hinta 14,50 euroa.
Itselle olisi täydellinen liittymä.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin Elisa Perus 5M 4G liittymä. 16,99e/kk. Harkitsen vakavasti Moille vaihtoa.
Epäilen kannattaako
Vierailija kirjoitti:
Elisa 4G rajaton 100M maksaa mulle 7,99€ kuukaudessa.
Mutta miten se on mahdollista. Pitää olla hyvä tinkijä jos itse saa tingittyä.
DNA rajaton 4G 15,99€/kk määräaikainen. Kilpailutan taas kesällä kun määaika päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa rajaton 4G 16,99e/kk.
Niin ja kilpailutan. Ilman soittelurallia ja sopimusta kilpailijan kanssa olisi paras tarjous samasta liittymästä ollut 23 e/kk.
Mä sain saman tarjouksen!
Mitenköhän joku oli saanut liittymän alle kympillä? Mä en oo varmaan kahdeksaan vuoteen saanut liittymää alle kympillä.
Pari vuotta oon maksanut 21,99 liittymästä vaikka oon kilpailuttanut, sitä ennen 14-17€, tää oli siis iloinen yllätys. Ei muka oo kahteen vuoteen ollut 4G tarjouksia, joten oon sitä maksanut 22€ 5G liittymästä.
Black Fridayna nappasin ensin MOIn tarjouksen ja viikkoa myöhemmin oma operaattori laittoi tuon 9,90€/kk tarjouksen, jos en vaihda pois. Tuli vielä 50 € lahjakortti kaupan päälle.
Elisa rajaton 4G 17,90€/kk.. päälle K-kaupan lahjakortti (arvo 45€) vuoden soppari jonka kilpailutan aina kun sen aika koittaa.
Joku Elisa 4G 100 M, noin 12e/ kk. Ennen oli noin 25e/ kk mut kun aloin ottamaan DNA: lta liittymää, soittivat ja pudottivat hintaa. Pitää kilpailuttaa joka vuosi, niin sanoi asiakaspalvelija.
Sitä en ymmärrä miten joillekin on sovittu 24 kuukauden kännykkäliittymä.
Lain mukaan määräaikainen puhelinliittymä voi maksimissaan olla 12 kk pituinen. Nettiliittymä voi olla 24 kk pitkä.