Minkä hintainen puhelinliittymä sinulla on?
Näissä on aika isojakin eroja. Kilpailutatko?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Mullakin Elisa Perus 5M 4G liittymä. 16,99e/kk. Harkitsen vakavasti Moille vaihtoa.
Just sama mulla, sain vielä sateisen lahjakortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa rajaton 4G 16,99e/kk.
Niin ja kilpailutan. Ilman soittelurallia ja sopimusta kilpailijan kanssa olisi paras tarjous samasta liittymästä ollut 23 e/kk.
Mä sain saman tarjouksen!
Mitenköhän joku oli saanut liittymän alle kympillä? Mä en oo varmaan kahdeksaan vuoteen saanut liittymää alle kympillä.
Pari vuotta oon maksanut 21,99 liittymästä vaikka oon kilpailuttanut, sitä ennen 14-17€, tää oli siis iloinen yllätys. Ei muka oo kahteen vuoteen ollut 4G tarjouksia, joten oon sitä maksanut 22€ 5G liittymästä.
Syyskuussa tein Elisan sopimuksen 24kk. Rajaton 100M puhelimessa ja 50M mokkulassa hinta yht. 11,90€/kk lisäksi sain 50€ K.ryhmän lahjakortin
Netissä DNA 17,99/kk. Kännykässä DNA-prepaid. 10 euroa riittää noin kolme kuukautta. Vuosikausia ollut tämä systeemi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa latausliittymä n. 83 senttiä/kk pienimmillään riippuen käytöstä.
Ja paljonko tällä maksaa puhelu? Tekstiviesti? 1 giga dataa?
En muista mutta tiedot löytyy netistä kyllä pienellä haulla. Itselle ei ole merkitystä kun niin vähän käyttöä ja tarkoitus oli saada halvin mahdollinen liittymä jossa en maksa turhasta.
No en todellakaan. Minulla on ollut sama operaattori siitä lähtien kun kännykän hankin, siis kymmeniä vuosia ja hintaa en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Elisa Huoleton 100M 13,99e/kk
Oho, miten voi olla?
Mä maksoin ennen vastaavia summia, mutta kerran jouduin ottamaan 22,99 tarjouksen, kun en mistään parempaa saanut. Sen jälkeen en enää saanut hyviä tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kilpailutan. Ilman soittelurallia ja sopimusta kilpailijan kanssa olisi paras tarjous samasta liittymästä ollut 23 e/kk.
Mitenköhän joku oli saanut liittymän alle kympillä? Mä en oo varmaan kahdeksaan vuoteen saanut liittymää alle kympillä.
Pari vuotta oon maksanut 21,99 liittymästä vaikka oon kilpailuttanut, sitä ennen 14-17€, tää oli siis iloinen yllätys. Ei muka oo kahteen vuoteen ollut 4G tarjouksia, joten oon sitä maksanut 22€ 5G liittymästä.
Yritin saada DNA halvempaa liittymää. Ei suostunut DNAn kulukumulukku vanhalle asiakkaalle myymään halvemmalla. Vaihdoin sitten Elisan edullisempaan liittymään. Vähemmän yllättäen toinen DNA mulukukulukku soitti perään ja kun sille vähä pahaa mieltäni purin niin möi mulle säälistä liittymän hintaan 7.99€/kk. Vähän kyllä tuntui pahalta sanani syödä, koska lupasin DNAn Ahamedille etten takaisin tule kun toiselle operaattorille vaihdan (vannoin kautta kiven ja kannon ja jos sanani syön niin mörökölli saa minut viedä..)
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan. Minulla on ollut sama operaattori siitä lähtien kun kännykän hankin, siis kymmeniä vuosia ja hintaa en tiedä.
Eipä taida järki pakottaa mieltä? Sinulla on luultavasti kallein soppari mikä löytyy, operaattorit iloitsevat tuollaisista asiakkaista.
Tosin tuskin se sinua haittaa, olethan muiden palstalaisten tavoin miljonääri ja sijoitukset kehräävät massia.
Moi mobiili 6e/kk rescue tarjous. Puhelut ja viestit tosin käytön mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin saada DNA halvempaa liittymää. Ei suostunut DNAn kulukumulukku vanhalle asiakkaalle myymään halvemmalla. Vaihdoin sitten Elisan edullisempaan liittymä
DNA ei lähde kilpasille. Telia ja Elisa vähän kilpailevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, miten voi olla?
Mä maksoin ennen vastaavia summia, mutta kerran jouduin ottamaan 22,99 tarjouksen, kun en mistään parempaa saanut. Sen jälkeen en enää saanut hyviä tarjouksia.
Et vain osaa. Täällä Vauvalla joku kirjoitteli, että vasta viikon päästä soittivat uudestaan kun ei ollut suostunut operaattorin ensimmäiseen tarjoukseen.
Tämä tyyppi siis uhkasi siirtyä kilpailijalle, jos ei tipu parempia tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, miten voi olla?
Tuo Elisan 100M liittymäkin muutama vuosi sitten maksoi 7 euroa, kivat ollut inflaatiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa latausliittymä n. 83 senttiä/kk pienimmillään riippuen käytöstä.
En muista mutta tiedot löytyy netistä kyllä pienellä haulla. Itselle ei ole merkitystä kun niin vähän käyttöä ja tarkoitus oli saada halvin mahdollinen liittymä jossa en maksa turhasta.
Mullakin tää. Vielä ainakin toistaiseksi puhelut ja viestit 7cnt/min/kpl, nousee vissiin ens kuussa sentillä tai parilla. Mut netin kattohinta ei muutu, rajaton 10M maksimissaan euron/pv. Omalla käytöllä keskimäärin 8€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli Sonera - Telian liittymä kesäkuusta 2000 vuoden 2024 lopulle, tietysti liittymämuodot vaihteli ajan kuluessa ensimmäisestä gsm liittymästä 4G liittymään, mutta hyvin kohtuullisena kumminkin pysyi liittymähinnat. Välillä oli myös laajakaistakin Telialta.
Sitten vaihdoin Elisaan kun oli 12kk tarjouskampanja alle kympillä 4G liittymä, no nyt se tietysti on jo päättynyt ja hinta kalliimpi kuin se Telian viimeinen liittymä. Mutta ei Teliallakaan enää näytä olevan samanhintaista liittymää tarjolla kuin ennen, ehkä siinä oli jotain pitkäaikaisen asiakkaan alennusta mukana?
Vierailija kirjoitti:
26,99e. Elisa huoleton 200M. En kilpailuta, koska muut ei kuulu siellä missä mun puhelimen tartvitsee kuulua.
Täällä on Elisa Rajaton 37.99 - 2.00 = 35,99
Olen harkinnut Moin liittymää.