Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä ihmiset löytävät niin edullisia matkoja?

Vierailija
08.01.2026 |

Minä kun käyn katsomassa, niin neljän hengen lomamatkaa ei kolmella tonnilla tunnu saavan. Mistähän sivustolta ihmiset näitä matkatarjouksia bongailevat?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
2/3 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennot ostetaan erikseen, etsitään sopiva ja bookataan ne. Ne on reittilentoja ja niihin tulee usein vaihto/vaihtoja. Isommissa kaupungeissa saattaa tulla eteen jopa kentän vaihto, ja vähintäänkin vaelletaan terminaalista toiseen.

Majoitus otetaan airbnb tai joku muu huoneisto/huvila tms. On aina paaaljon edullisempi kuin hotellit.

Lasten kanssa matkustaessa tämmöiset seikkailut voi olla ns. liikaa. 
Varsinkin, jos lapset on kovin pieniä, on ottanut jonkun ihan punasilmä-lentovuorot aamuyöstä ja yöllä , jossa vielä joku ärsyttävä 6 tunnin vaihto. 
Me kun asumme Turussa, niin Tukholmastahan lähtee lentoja huimasti enemmän kuin Helsingistä. Eri lentoyhtiöillä on välillä ihan mahdottomia tarjouksia juurikin Tukholmasta, Köpiksestä tai Oslosta. Ei ikinä Hesasta.  
Lähetään iltalaivalla matkaan. Syödään iltapala laivalla ja hyttiin nukkumaan. Laiva on Tukholmassa jo 07, joten siitä sitten vaan heti kohti Arlandaa ja reissuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti selaamalla määrättömästi nettiä, säätämällä ajankohtaa, lentämällä epäinhimillisiin aikoihin vaihtoyhteyksillä ja etsimällä mahdollisimman halpa majoitus jostakin huoneistohotellista tai airbnb:stä, jossa näprätään itse ruoka jnpp.

Olen seurannut yhtä brittien keskustelupalstaa Lapin matkailusta. On aivan kummallista, kun joku siellä etsii vielä edullisempia lentoja, jos briteistä saa edestakaiset suorat lennot Lappiin loma-aikana 800 eurolla. Joku kyseli palstalla, onko tämä ok vai pitäisikö etsiä halvempia. Meillä saa arkipäivän edestakaisesta kotimaan lennosta Helsinkiin maksaa 400. Euroopassa vaan on niin paljon vaihtoehtoja enemmän kuin meillä kotimaassa vain yksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän