Kahvipaketti maksaa yli 10 euroa
Kommentit (377)
Eikö sinulla ole parempaa tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Prisma on halpuuttanut kulta katriinan hintaa, nykyään 4,99e/pkt normihinta. Vaikka kallista sekin.
Vettä saa kraanastakin.
Täällä haukutaan ihmisiä aiheen vierestä
Ostan kahvipaketin vaikka se maksaisi 20€, aivan turhaa on nykyinen nillitys kahvipaketin hinnasta!
Kaksi mukillista eli noin neljä vanhan ajan kahvikupillista kuluu kaffetta amuisin, siksi yksi paketillinen riittää suht' pitkään kunnes on aika avata tai ostaa seuraava.
Jos tulee niin vaikeat taloudelliset olosuhteet ettei 20€ kahvipakettiin ole enää varaa on aika käydä leikkaamaan laatukahvia heikompilaatuisella tai maustaa kahvia Van Houten kaakaojauheella, kuten ennen kahviloissa tehtiin.
ja nettitrollihan tarkoittaa ihmistä joka on eri mieltä kanssasi
Käsittääksnei tämä oli niin selkeää kuin olla ja voi.
Limpparit, karkit, kahvi... mitä muuta voisi pimeillä markkinoilla myydä jos hakee ulkomailta?
Hyvää kahvia saa myös vitosen paketti. Arvid Nordqvist uusi merkki minulle, mutta kesän olen juonut sitä ja hyvin maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Ostan kahvipaketin vaikka se maksaisi 20€, aivan turhaa on nykyinen nillitys kahvipaketin hinnasta!
Kaksi mukillista eli noin neljä vanhan ajan kahvikupillista kuluu kaffetta amuisin, siksi yksi paketillinen riittää suht' pitkään kunnes on aika avata tai ostaa seuraava.
Jos tulee niin vaikeat taloudelliset olosuhteet ettei 20€ kahvipakettiin ole enää varaa on aika käydä leikkaamaan laatukahvia heikompilaatuisella tai maustaa kahvia Van Houten kaakaojauheella, kuten ennen kahviloissa tehtiin.
Totta tämä. Minun vuosibudjetista kahvi on alle 1%. Sähkö ja polttoaineet yli 30%. Helpompi säästää sieltä.
on kyllä tässä on raha tärkeempää kuin jonku naisen mielenpahoitus.
Markka-aikana kahvipaketin sai kymmenellä markalla!
Yksi syy lisää asua omakotitalossa.
Elämässä ei ole sattumia, vain kohtaloita.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan maksanut kahvipaketista 5 €/0,5 kg paketti. Aina on saanut alle 5 euron tarjouksesta.
Samoin .Hamstraan aina kahvitarjoukset ....nytkin kotona varmaan 30 pakettia . Näitä on kivaa viedä lapsille.
Naudanliha maksaa 70€/kilo. Miten kenelläkään on varaa ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tämä. Minun vuosibudjetista kahvi on alle 1%. Sähkö ja polttoaineet yli 30%. Helpompi säästää sieltä.
Jos 10€ niin mulla 1,4€/päivä kahvi. Tupakka maksaa 10€/päivä enkä valita kummastakaan kun ovat oma valinta. Ai niin se Fazerin suklaakin on kallista, sitäkään ei ole minulle väkisin myyty.
nosto up ylös ylös