Mies ei halua kasvokain. Haluaa aina takaapäin
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kunpa panis edes jostakin asennosta! Mutta kun ei sitä kiinnosta.
Tyly ukko. Pitäisikö jättää se sika?
Naisystäväni haluaa saada lähes aina takaa,sillä voi samalla hieroa klitorista ja ajoittaa orgasminsa samaan aikaan minun kanssani. Silloin, jos olen nuollut tai sormettanut hänelle orgasmin, saan itse laueta lähetyssaarnaajassa.
Takaapäin lykkiessä on kyllä kiva katsella peppua samalla sekä naisen sisään uppoavaa penistä. Tuoksutkin tulevat paremmin nenään.
M52
Enemmän saisi olla takaapäinottoja!
Huonon tuntuinen asento ainakin minulle. Tai siis tarkemminkin ei oikein minkään tuntuinen.
Mies
Takaapäin on naisten suosikkiasento, asento numero yksi. Hyvin nautinnollinen ja useimmille miehille hiemman "haasteellinen".
Mun mieheni on taas aina ollut *syvälle silmiin katsoja.* Naidessakin.
Takaa päin on erittäin helppo asento miehelle fyysisesti.
Peräaukko on naisen eroottisin paikka ja jos sinne ei saa naida niin ainakin sen näkee ja haistaa takaapäin naidessa
Ex tyttistä vedin ensin löhis sitten se ratsasteli ekat orkut itselleen ja kun lakkasi kiemurtelemasta oli jalat jo loppu joten kontilleen kääntö ja vaginaalista siten että toinen käsi hieroi tissiä ja toinen klitorista
Kun on irtosi siltä otin liukuvoidetta ja rasvailin anista.hetken päästä työnnyin terskalla sisään ja kädet kuten edellä.rentoutin tyttistä sormettamalla koittaa ja samalla liikuttiin terskaani ah niin tiukassa perssilmässä.kun huohotuksesta sain selville että taas orkku tulee kiihdytin liikettä että sain ruiskutettua Aimo lastin suoraan rectumiin ja olimme mol.tyytyväisiä.
Oletko kokeillut pimentää huoneen täysin. Tai sido sen silmät xD
Meillä on nuoresta pojasta asti halunnut kasvokkain ja silloin kellisteli minua mihin vaan kun ei voitu kotona tehdä sitä. En voi valittaa vaikka se on se perinteinen ja tylsä lähäri aina, mutta orgasmit ovat sen verran varmoja tapauksia minulle tuossa että rakastan.
Jollain tavalla se imarteleekin kun haluaa päälle ja nähdä minun kasvoni. Tekee hänestä niin maskuliinisen, mutta silti voidaan hempeilläkin, suudella ja kietoutua.
Vierailija kirjoitti:
Lähetyssaarnaaja on tylsistä tylsin ja tuntumakin siinä on asennoista huonoin kun lettu on niin överilevällään.
Me siirrytään tuossa lähärissä niin, että nainen on jalat yhdessä . Ollaan niin sopivan kokoisia toisillemme, että tuo onnistuu hyvin. Se on silloin helppo asento ja kosketus hyvä . Takaapäin tykkään kyllä myös, mutta vaimo vähän kitisee. Joskus hän seisoi ja nojasi pöytään niin silloin ei kitissyt, vaan katseli vaikka telkkaria. Kyllä oli herkkua ! Nyt on kuulema niskat kipeät.
Takaapäin pääsee työntämään syvemmälle, ja mies saa paremman kontrollin kun voi pitää pepusta kiinni. Myös tahti voi olla takaapäin huomattavasti nopeampi kuin lähetyssaaraajassa.
Tykkään naida vaimoa takaapäin. Silloin voin laittaa silmät kiinni ja kuvitella naivani ihanaa salarakastani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetyssaarnaaja on tylsistä tylsin ja tuntumakin siinä on asennoista huonoin kun lettu on niin överilevällään.
Me siirrytään tuossa lähärissä niin, että nainen on jalat yhdessä . Ollaan niin sopivan kokoisia toisillemme, että tuo onnistuu hyvin. Se on silloin helppo asento ja kosketus hyvä . Takaapäin tykkään kyllä myös, mutta vaimo vähän kitisee. Joskus hän seisoi ja nojasi pöytään niin silloin ei kitissyt, vaan katseli vaikka telkkaria. Kyllä oli herkkua ! Nyt on kuulema niskat kipeät.
Pitää olla etupilde että onnistuu kunnolla
Lähetys-saarnaaja on mielestäni tylsä, vaikka mieheni katsoo silmiini. Oma suosikkini on juuri tuo takaapäin. Kalu uppoaa todella syvälle ja saan useamman orgasmin näin. Myös tunnen itseni alistetuksi pyllly pystyssä kun uros ottaa omansa. Vahvat kädet ottavat lanteista kiinni ja kalu painuu syvälle ei voi kun vaikertaa hyvänolon tunteesta. Rita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla etupilde että onnistuu kunnolla
Tyyny vaan naisen pyllyn alle niin onnistuu. Siihen asentoon vaan pitää vaihtaa niin, että kalu on ensin pesässä. Jos on oikein tukeva pari, niin ei varmaan sitten.
Kankkujen välistä kuumaa röpöä on hieno katsella.