Voiko toisen jättää tapaamatta kasvokkain?
Otsikossa kysymys. Tällainen tilanne omalla kohdalla (olen siis jätetty osapuoli). Voiko vuoden tapailun päättää tapaamatta kasvotusten jos tapaamisia ei kuitenkaan ole kertynyt paljoa välimatkan vuoksi? Aivot ihan solmussa eikä käsitä tapahtunutta.
Kommentit (49)
Päädyin siihen päätelmään että epävakaan prinsessan kanssa ei kannata olla missään tekemisissä. Tyydy siihen lehmä.
Yhyy. Hoitolaan ei kukaan halua tulla minua tapaamaan. Onneksi partainen hoitajasetä kantaa minut kakalle kosken jaksa liikkua. Olen reipas tyttö mutta minäkin voin syödä liikaa.
Jos välimatka on pitkä ja suhde on vain tapailusuhde (ei esim. seurustelu), niin jättäminen puhelimitse on mielestäni ok.
Mitä pidempi ja mitä vakavampi suhde on, sitä tärkeämpää on jättää kasvotusten. Kevyen tapailusuhteen voi päättää myös viestillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos välimatka on pitkä ja suhde on vain tapailusuhde (ei esim. seurustelu), niin jättäminen puhelimitse on mielestäni ok.
Mitä pidempi ja mitä vakavampi suhde on, sitä tärkeämpää on jättää kasvotusten. Kevyen tapailusuhteen voi päättää myös viestillä.
Kevytkin tapailusuhde on voinut olla intensiivisempi ja sisältää enemmän välittämistä kuin avioliitto joka on kuivunut kasaan jo 5 vuotta sitten.
Jos tapaamisia ei ole ollut paljon, suhde ei ole ollu todella vakava ja on välimatkaa, niin kyllä saattaisin itse ajatella, että puhelu riittää. Noin periaatteessa olen toki sitä mieltä, että kasvokkain on asiallinen tapa. Mutta mitä järkeä lähteä pitkän matkan päähän vain jättääkseen toisen. Eri juttu, jos on ollut syvällinen rakkaussuhde, mutta nyt ei taida olla siitä kyse ainakaan toisen osapuolen mielestä.
Kiva ilmoittaa erosta. Itse kärsin suhteen lopussa kun en tiennyt mitä toinen haluaa. Etäsuhde oli,lyhyt,noin 2kk. Kun mitään ei kuulunut, vaikka oltiin sovittu menoista, päättelin ettei halua nähdä.
Kasvotusten en itse halua kuulla vaan puhelu, tekstari tms. riittää. Pelkkä tieto ettei odota enää tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Kiva ilmoittaa erosta. Itse kärsin suhteen lopussa kun en tiennyt mitä toinen haluaa. Etäsuhde oli,lyhyt,noin 2kk. Kun mitään ei kuulunut, vaikka oltiin sovittu menoista, päättelin ettei halua nähdä.
Kasvotusten en itse halua kuulla vaan puhelu, tekstari tms. riittää. Pelkkä tieto ettei odota enää tapaamista.
Siis olitte 2 kuukaudessa jo suhteessa? Eihän siinä kohtaa tunne edes toista yhtään.
Ollessani toisaalla, kauempana, en sattumalta kuullut viimeisiä sanoja.
En odottele, juttu kuitenkin jatkuu. Missä muodossa sen aika näyttää.
Työ ja opiskelu pitävät minutkin kiireisenä.