Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä, kun ice-agentti ampui naisen minneapolisisissa?

Vierailija
08.01.2026 |

Kylmäävää touhua. Amerikka on sisällissodan partaalla.

Kommentit (1127)

Vierailija
561/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MagattiPersut täpinöissään.Oi Suuri Isä Oranssi.

Vierailija
562/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitänyt ampua ensin varoituslaukaus, kuten Vornanen ihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi puolustaa tuollaista ampumista? 

Nainen kiihdytti autonsa kohti agenttia. Yritti tappaa ihmisen. Kuka tollasta puolustaa?

Vierailija
564/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sai naisen tekemään jotain noinkin typerää kuin lähteä ajamaan karkuun paikalta kun häntä on kehotettu ulos autosta, saati ajamaan kohti agenttia? Ampuminen oli todellakin täysin ylimitoitettu ja nainen olisi saanut joka tapauksessa varmaan vankilatuomion siitä, että pakenee paikalta, mutta etenkin kun on pieniä lapsia ja paljon menetettävää, pitäisi aivojen impulssikontrollin olla vähän paremmassa jamassa.

Vierailija
565/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on epäselvää: nainen kiihdytti autonsa kohti agenttia. Yritti tappaa ihmisen, mutta tuli itse ammutuksi.

Se että noin ei tapahtunut.

Vierailija
566/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ice ei ole poliisi.

Vierailija
567/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se nainen lähti ajamaan, vaikka huomasi että viranomaiset haluavat hänen pysyvän paikoillaan?

Varmaan panikoi. Itsekin olen kerran tästä syystä "paennut poliisia". Poliisit laittoivat valot päälle että mun pitäisi pysähtyä. Mutta jotenkin hätäännyin, enkä tiennyt mihin nyt yhtäkkiä pystyn autoa pysäyttämään. Joten ajoin eteenpäin samalla kun mietin tätä kuumeisesti paniikkikohtauksen rajamailla. Lopulta poliisi ohitti mut ja ajoi eteen. Ja toki kuulustelu siitä miksi en pysähtynyt. Mulle ei kuitenkaan tullut mitään seuraamuksia tuosta, kun näkivät että olin vaan ihan paniikissa, kädetkin tärisi. Amerikoissa olisi varmaan ammuttu.

Vierailija
568/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MagattiPersut täpinöissään.Oi Suuri Isä Oranssi.

Tämä ei liity mitenkään persuihin, eikä myöskään mihinkään Maga-ihannointiin.

Oletko se sama ihminen, joka jokaikisessa keskustelussa, oli sitten kyseessä omakotitalot, voin kirnuaminen tai maailmanmeno, alkaa huutamaan joka paikkaan : persukikkarepersupersupersu jne?

Pilaat jokaisen keskustelun. Koita vaikka kerrankin ajatella maailmaa ilman persuvihaasi. Maailmassa on muitakin murheita :D

Enkä muuten vieläkään ole persu.Eikä minusta tulekaan persu.

Menehän jatkamaan päiväuniasi äläkä sekaannu muiden ihmisten asioihin MagattiPersu.

Vierailija
569/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ice ei ole poliisi.

Vierailija
570/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijakoulutuksen reputttaneet MagattiPersut esiintyvät asiantuntijoina.

Vierailija
571/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ice ei ole poliisi. Tulliviranomainen ei ole poliisi. Palomies ei ole poliisi.

Vierailija
572/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se nainen lähti ajamaan, vaikka huomasi että viranomaiset haluavat hänen pysyvän paikoillaan?

Varmaan panikoi. Itsekin olen kerran tästä syystä "paennut poliisia". Poliisit laittoivat valot päälle että mun pitäisi pysähtyä. Mutta jotenkin hätäännyin, enkä tiennyt mihin nyt yhtäkkiä pystyn autoa pysäyttämään. Joten ajoin eteenpäin samalla kun mietin tätä kuumeisesti paniikkikohtauksen rajamailla. Lopulta poliisi ohitti mut ja ajoi eteen. Ja toki kuulustelu siitä miksi en pysähtynyt. Mulle ei kuitenkaan tullut mitään seuraamuksia tuosta, kun näkivät että olin vaan ihan paniikissa, kädetkin tärisi. Amerikoissa olisi varmaan ammuttu.

Sulta pitäisi peruuttaa ajokortti! Kaikkia pellejä sitä liikenteessä seikkaileekin! Ainakin pikku pamputus olisi ollut paikallaan!

Vierailija
573/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassariläski täällä huutelee kaikkia (, jotka eivät ymmärrä naisen holtitonta käytöstä) Magattipersuiksi. Oikeen oivallinen keskustelu tälle hurupäälle.

Korsu Pekkanen

Vierailija
574/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Les boäiti laittoi rikolliset maahanmuuttajat omien lapsiensa edelle. Niin wokea puhtaimmillaan.

Nyt mullan alla.

Vierailija
575/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Les boäiti laittoi rikolliset maahanmuuttajat omien lapsiensa edelle. Niin wokea puhtaimmillaan.

Nyt mullan alla.

Yhyy. Onneksi on isä.

Vierailija
576/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ice ei ole poliisi.

On. Katsopa tarkemmin heidän liivejään ja niiden merkintöjä.

Ja jos he eivät olisi, niin ei kansalaistenkaan päälle saa ajaa! Vasemmistohörhö sai, mitä ansaitsi!

Oikeastiko olet sitä mieltä, että nainen ansaitsi kuolla tuossa?  

Vierailija
577/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko poliisin pitänyt jäädä auton alle koska kyseessä les bo? Pysyväthän nämä kurissa nyt.

Toivottavasti Trump laittaa Koneen säätiön terrorijärjestölistalle! Joku voisi vinkata asiasta

Lepakkonaisen auton alle jäämisessä on jotain poikkeuksellista.

Vierailija
578/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tervejärkinen menee autolla estämään viranomaisten tehtäviä ja ottaa kuvaajan mukaan? 

Vastaus: ei kukaan tervejärkinen toimi niin. 

Vierailija
579/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessakaan tulliviranomaisille ole samoja oikeuksia kuin poliiseilla. Ei ole usassakaan.

Vierailija
580/1127 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tervejärkinen menee autolla estämään viranomaisten tehtäviä ja ottaa kuvaajan mukaan? 

Vastaus: ei kukaan tervejärkinen toimi niin. 

Kehitysmaassa on kehitysmaan viranomaiset ja huonot taidot.

Ketju on lukittu.