Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perussuomalaisten kannatus vahvassa nousussa

Vierailija
08.01.2026 |

Samoin kuin kokoomuksen, demareiden kannatus sulamassa. Siis tuoreen YLEN gallupin mukaan. Hieno homma, näillä näkymin nykyhallitus saa jatkaa hyvää työtään seuraavalla kaudellakin, mitä nyt rkp vaihtuu kepuun.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Vasemmistolaiset on luusereita jotka on kateellisia naapurille hienommasta autosta niinku Kimmo Vehviläinen sanoo.

Ja mikä on tämän M-tason ylioppilas Kimmo Vehviläisen tutkimusjulkaisun nimi?

Vierailija
82/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on työttömiä, läskejä, juoppoja. Matalimmin koulutettu puolue. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä. Kaikki talouden mittarit näyttää pelkkää negatiivista ja silti hallituspuolueiden kannatus vaan nousee. Itse olen luullut, että erityisesti Kokoomuksen äänestäjät ovat rationaalisia ja ymmärtävät nimenomaan lukujen päälle. 

Oikealla olevat ihmiset ovat fiksuja, ja ymmärtävät että taloustilanne juuri nyt juontaa juurensa paljon pidemmältä ajalta kuin nykyisen hallituksen ajalta. Vasemmistospedet ei tajua. 

Hyvä kun olet huomannut miten oikeistopolitiikka on toiminut. Valtaosa Suomen velasta on Kokoomuksen aikaansaamaa. M51

Jonkunhan se on aina edellisen jäljet siivottava. Vasemmisto auliisti jakelee rahaa ja katteettomia lupauksia. Sitten huudetaan kun oikeisto joutuu niitä seurauksia ve

Mitä yhteiskunnallisia rakenteita oikeisto on korjannut? Tulee lähinnä mieleen maaninen velanotto. M51

Vierailija
84/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humala sulla on nousussa, vaikka on vasta torstai, Pitkänen. Muistapa että ruokajonoon ei ole kännissä mitään asiaa. Eikä ne sun juoksukaljasakotkaan varsinaisesti puolueesi mainetta paranna.

-vapaaehtoinen

Vierailija
85/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M51 on mies yli viidenkymmenen ja valehtelee keskellä arkipäivää jossain vauvan aihe vapaalla. Eikö työt maistu? 

Vierailija
86/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järki alkaa palaamaan suomalaisten päähän... Ihmiset ymmärtävät, että demareiden äänestäminen tarkoittaisi lisää veroja, avointa itärajaa, vapaata maahnakuuttoa ja kaikkea muuta vasemmistolaista pikkukivaa. 

Ei tarkoita.

Tarkoittaa. Ja listasta jäi vielä puuttumaan, että SDP aikoo ajaa alas suomalaisen ruuan tuotannon leikkaamalla maataloustuet. Demarit aikovat siis iskeä Suomen huoltovarmuuteen juuri tällaisena aikana. Tämä ei tietysti ole ihme, onhan kyseessä Suomen johtava Venäjä-puolue.

Vierailija
87/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle prosentin nousu. Huh huh, mikä jytky. 

Persuillahan ei ole käsitystä siitä, mikä on prosentti.

Vassuille miljardi, ja miljoona alkaa m kirjaimella.

Vierailija
88/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jokubä joskus törmännyt työtä tekevään persuun? 

Minä en. 

Selittyy varmaan sillä missä piireissä itse liikut. Pitäisi ensin mennä jonnekin töihin.  

Vierailija
89/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en. 

Selittyy varmaan sillä missä piireissä itse liikut. Pitäisi ensin mennä jonnekin töihin.  

Tää oli hyvä kuitti :D

Vierailija
90/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en. 

Tää oli hyvä kuitti :D

Ihanko se SERVASI? 😂😂😂

Persut on hassuja pöpejä.

Vierailija
91/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tää oli hyvä kuitti"

Kuitti täytyy aina pyytää. Muuten persu lyö kassan ohi.

-winner-

Vierailija
92/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon heti, etten ole persu, mutta olen tajunnut ettei persujen kannatus tule laskemaan paljoa vaan se jää n 15% pysyvästi. Eli te ja he, jotka kuvittelevat että puolue kuihtuu kuten kuihtui Soinin siniset tyystin, odotatta turhaa. Meidän suvussa on useita persujen vakiokannattajia, jotka eivät vaihda puoluetta koskaan. Olleet vuosikymmeniä riippumatta siitä kuka tai ketkä ovat puolueen johdossa. Jotenkin jopa ymmärrän periaatteen , että suomi ensin ja erityisesti suomalaisten etu on oltava etusijalla.  Kuten Trump sanoo että USA ensin. 

Vierailija
93/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon heti, etten ole persu, mutta olen tajunnut ettei persujen kannatus tule laskemaan paljoa vaan se jää n 15% pysyvästi. Eli te ja he, jotka kuvittelevat että puolue kuihtuu kuten kuihtui Soinin siniset tyystin, odotatta turhaa. Meidän suvussa on useita persujen vakiokannattajia, jotka eivät vaihda puoluetta koskaan. Olleet vuosikymmeniä riippumatta siitä kuka tai ketkä ovat puolueen johdossa. Jotenkin jopa ymmärrän periaatteen , että suomi ensin ja erityisesti suomalaisten etu on oltava etusijalla.  Kuten Trump sanoo että USA ensin. 

Totta olet päätellyt. Noin se vaan on ja veikkaan että persujen kannatus saattaa noustakin. Varsinkin jos eivät ole hallitusvastuussa. 

Vierailija
94/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas vaan. Soinikin sitä mieltä et persujen kannatus on nousussa.

Vierailija
95/102 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kannatus sulanut vaikka Hesari teki päivittäin monta juttua radismikohusta??

Vierailija
96/102 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa aloituksen tekijä olla vahvassa humalassa

Ylen gallup: Vihreät menetti suosiotaan, PS nousi

Vierailija
97/102 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sinun peilikuviako?

Vierailija
98/102 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on koulukiusaajien ja koulukiusattujen kansallinen yhteenliittymä.

Vierailija
99/102 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva olut päässä kohosi persuilla, kannatus on manipuloitua.

Vierailija
100/102 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sinun peilikuviako?

Ei vaan sun, luuseri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi