Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perussuomalaisten kannatus vahvassa nousussa

Vierailija
08.01.2026 |

Samoin kuin kokoomuksen, demareiden kannatus sulamassa. Siis tuoreen YLEN gallupin mukaan. Hieno homma, näillä näkymin nykyhallitus saa jatkaa hyvää työtään seuraavalla kaudellakin, mitä nyt rkp vaihtuu kepuun.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jytkyä odotellessa. Demarit saavat passskaa silmille vaaleissa joka on oikein. Ei valehtelemalla ja muita haukkumalla saa ääniä. 

Niin, toki niiltä jotka eivät ymmärrä suomenkieltä ja jotka ehkä osaavat täyttää äänestyslipun.

Paskahan on ainoa, mitä persuilla on tarjota. Se on kyllä nähty.

Vierailija
62/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Vasemmistolaiset on luusereita jotka on kateellisia naapurille hienommasta autosta niinku Kimmo Vehviläinen sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se vasurien yrittämä tekorasismisyytös silmienvääntelystä osui omaan nilkkaan. Hah!

Vasemmistoliiton kannatus on noussut vuoden putkeen...

Samaa tahtia muuttovirran kanssa. 

Vierailija
64/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS:n kannatus tullut vaaleista alas 6%-yksikköä tähän Ylen ek-vaaligallupiin, vaalitulokset kolmissa viimeisissä vaaleissa 7,8,7,6,7,8%-yksikköä ja hävinnyt kaikissa vasemmistoliitollekin - ja kannattajat pitävät tulosta hyvänä?

Valtiovarainministeripuolue PS on iskussa,kun oikeat vaalit ovat edessä.

Joo, suomen velka lisääntynyt vain 60 miljardilla hahaha

Vierailija
65/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä. Kaikki talouden mittarit näyttää pelkkää negatiivista ja silti hallituspuolueiden kannatus vaan nousee. Itse olen luullut, että erityisesti Kokoomuksen äänestäjät ovat rationaalisia ja ymmärtävät nimenomaan lukujen päälle. 

Oikealla olevat ihmiset ovat fiksuja, ja ymmärtävät että taloustilanne juuri nyt juontaa juurensa paljon pidemmältä ajalta kuin nykyisen hallituksen ajalta. Vasemmistospedet ei tajua. 

Hyvä kun olet huomannut miten oikeistopolitiikka on toiminut. Valtaosa Suomen velasta on Kokoomuksen aikaansaamaa. M51

Vierailija
66/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä. Kaikki talouden mittarit näyttää pelkkää negatiivista ja silti hallituspuolueiden kannatus vaan nousee. Itse olen luullut, että erityisesti Kokoomuksen äänestäjät ovat rationaalisia ja ymmärtävät nimenomaan lukujen päälle. 

Höpö höpö. Ei pidä uskoa vassarilehtiä ja uutisia. Suomi indeksi raketoi: https://www.nordnet.fi/rahastot/lista/nordnet-suomi-indeksi-eur-a401761…;

Vierailija
67/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikealla olevat ihmiset ovat fiksuja, ja ymmärtävät että taloustilanne juuri nyt juontaa juurensa paljon pidemmältä ajalta kuin nykyisen hallituksen ajalta. Vasemmistospedet ei tajua. 

Ahaa, ehkä peräti 15 - 20 viime vuoden ajalta, jolloin kaikissa hallituksissa on istunut Kokoomus myymässä tuottavaa valtio-omaisuutta (poislukuen Jumalan lahja, Marin), tuhoamassa palveluja ja leikkaamassa köyhimmiltä.

Vierailija
68/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne näyttäisivät joka tapauksessa negatiivista. Ero on siinä, että vasemmisto haluaisi siihen päälle vielä haalia lisää elätettäviä samaa haaskaa jakamaan ja vaikeuttamaan kaikkea entisestään. Kansa ei tahdo näitä tänne enää yhtään enempää. Ei mene enää läpi selityksenä työperäinen maah aamu tto kun ei töitä löydy suomalaisillekaan.

Vierailija
69/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Vasemmistolaiset on luusereita jotka on kateellisia naapurille hienommasta autosta niinku Kimmo Vehviläinen sanoo.

Radiotoimittaja. Lässytyksen ammattilainen lienee persujen ehdokas v. 2027? Viepähän sitten jonkun muun, esim Mäkelän Janin paikan. 

Vierailija
70/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Radiotoimittaja. Lässytyksen ammattilainen lienee persujen ehdokas v. 2027? Viepähän sitten jonkun muun, esim Mäkelän Janin paikan. 

Kyllä mä tiedän mikä sen ammatti on. Ja ei kaikkien tarvi lähteä politiikkaan ja ei perussuomalaiset oo ainoa ei-vasemmistolainen puolue.

Vierailija
71/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun olet huomannut miten oikeistopolitiikka on toiminut. Valtaosa Suomen velasta on Kokoomuksen aikaansaamaa. M51

Olet siistä mieltä, että sosiaaliturva ja terveydenhuolto alas kokonaan.

Vierailija
72/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman kanssa haluaisitte elää samassa yhteiskunnassa: työtätekevän persunaisen vai huivinaisen, jota ei voisi vähempää kiinnostaa työ eikä teidän hyvinvointinne?

Sen, joka ei ole persu. Huivit ei häiritse mutta kortsupäiset Odinit kyllä.

Persuksi alkaakseen on oltava ilkeä, tyhmä ja kouluttamaton.  Ja naisen ihan helvetin ruma.

No eivät persumiehetkään mitään miesmalleja ole keskimäärin. Näinkin korkeasta kannatuksesta ei voi syyttää persuja (kirjoitetaan aina pienellä alkukirjaimella), vaan äänestäjien yksinkertaisuutta. M51

Virkkeen alussa valitettavasti jopa persu kirjoitetaan isolla. Opetellaan suomea kun kerran Suomessa ollaan. 

99% persuista ei läpäisisi kansalaisuuskoetta. 

Näinhän se valitettavasti on. Täytyykin välttää jatkossa käyttämästä persu-termiä virkkeen alussa. Kiitos kun sait minut hoksaamaan kuinka tulee toimia jatkossa. M51

Vierailija
73/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se vasurien yrittämä tekorasismisyytös silmienvääntelystä osui omaan nilkkaan. Hah!

Samaa tahtia muuttovirran kanssa. 

Sisäministeri Mari Rantanen (PS) on vastuussa venäläisvirrasta. Jännää että AINA persujen kaudella rampataan.  Mistä kohtaa itäraja vuotaa?

Vierailija
74/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkunhan se on aina edellisen jäljet siivottava. Vasemmisto auliisti jakelee rahaa ja katteettomia lupauksia. Sitten huudetaan kun oikeisto joutuu niitä seurauksia velkarahalla paikkamaan. Esim tämä pohjattoman kuilun sote, rahan vastuuton lähetys tukipaketteina ulkomaille, fortum.... 

Vierailija
75/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa rationaalista on ymmärtää kokonaistilanne, hallitus ei ole ainoa tekijä maan taloudessa.  Laiva kääntyy hitaasti.  

Vierailija
76/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siistä mieltä, että sosiaaliturva ja terveydenhuolto alas kokonaan.

Vasemmisto ei ole koskaan ollut tuota mieltä, kuten en itsekään. Oikeisto tuhoaa nuo molemmat. M51

Vierailija
77/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoluekannatus

tammikuu 2026

SDP0,8   23,9

Kok.+0,9   19,6

PS+0,9   15,1

Kesk.0,4   13,5

Vas.+0,5   10,7

Vihr.+0,8   8,4

RKP0,6   3,2

KD0,3   3,1

Liik.0,8   0,7

muut0,2   1,8

Vierailija
78/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki alkaa palaamaan suomalaisten päähän... Ihmiset ymmärtävät, että demareiden äänestäminen tarkoittaisi lisää veroja, avointa itärajaa, vapaata maahnakuuttoa ja kaikkea muuta vasemmistolaista pikkukivaa. 

Vierailija
79/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairautta on monenlaista. 

Sun sairautesi löytyy päästäsi.

Vierailija
80/102 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järki alkaa palaamaan suomalaisten päähän... Ihmiset ymmärtävät, että demareiden äänestäminen tarkoittaisi lisää veroja, avointa itärajaa, vapaata maahnakuuttoa ja kaikkea muuta vasemmistolaista pikkukivaa. 

Ei tarkoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan