Perussuomalaisten kannatus vahvassa nousussa
Samoin kuin kokoomuksen, demareiden kannatus sulamassa. Siis tuoreen YLEN gallupin mukaan. Hieno homma, näillä näkymin nykyhallitus saa jatkaa hyvää työtään seuraavalla kaudellakin, mitä nyt rkp vaihtuu kepuun.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Jytkyä odotellessa. Demarit saavat passskaa silmille vaaleissa joka on oikein. Ei valehtelemalla ja muita haukkumalla saa ääniä.
Niin, toki niiltä jotka eivät ymmärrä suomenkieltä ja jotka ehkä osaavat täyttää äänestyslipun.
"Se EI meille käy, 100 000 uutta työpaikkaa, euron bensaa.."
Jatkanko? 😂
Rukoilkaamme, että seuraavassa hallituksessa ovat Persut ja Keskusta. Purra osaa homman hän kestää haukkumista kuten Iiro Viinanen aikoinaan. Kansantuotetta nostamalla ja menoja vähentämällä Suomi nousuun.499
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se vasurien yrittämä tekorasismisyytös silmienvääntelystä osui omaan nilkkaan. Hah!
Vasemmistoliiton kannatus on noussut vuoden putkeen...
Sairautta on monenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Jytkyä odotellessa. Demarit saavat passskaa silmille vaaleissa joka on oikein. Ei valehtelemalla ja muita haukkumalla saa ääniä.
Niin, toki niiltä jotka eivät ymmärrä suomenkieltä ja jotka ehkä osaavat täyttää äänestyslipun.
Osuit asian ytimeen. 💪
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä. Kaikki talouden mittarit näyttää pelkkää negatiivista ja silti hallituspuolueiden kannatus vaan nousee. Itse olen luullut, että erityisesti Kokoomuksen äänestäjät ovat rationaalisia ja ymmärtävät nimenomaan lukujen päälle.
Nö kätöpä kö oikeistolaiset on tyhmiä. Koksut rikkaita tyhmiä jä persut köyhiä tyhmiä. Ne mitään tajua, kunhan niiden pienet munat keulii vihapuheesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä. Kaikki talouden mittarit näyttää pelkkää negatiivista ja silti hallituspuolueiden kannatus vaan nousee. Itse olen luullut, että erityisesti Kokoomuksen äänestäjät ovat rationaalisia ja ymmärtävät nimenomaan lukujen päälle.
Ihmiset ovat aina olleet keskimäärin helvetin tyhmiä. Tämä koskee valitettavasti myös poliitista älyä. M51
Vierailija kirjoitti:
Alle prosentin nousu. Huh huh, mikä jytky.
Viime vaaleissa PS hukkasi 66% äänestäjistään. Mitähän käy kun pääosin työttömien persujen etuudet romahtaa kuluvana vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Rukoilkaamme, että seuraavassa hallituksessa ovat Persut ja Keskusta. Purra osaa homman hän kestää haukkumista kuten Iiro Viinanen aikoinaan. Kansantuotetta nostamalla ja menoja vähentämällä Suomi nousuun.499
Ensi vuonna on vaalit, tämä hallitus on tehnyt kaikki merkittävät päätöksensä. Miten mielestäsi "Riikka" on onnistunut? Pelkästään viime vuonna yli 18 miljardia uutta velkaa, sitoumus EU:n yhteisvelkaan, talous on teknisessä taantumassa, konkurssit ja pitkäaikaistyöttömyys ysärin laman tasolla.
Nämä typerimmät idioottivajakit ne vain jaksaa unelmoida, että kepu tulisi sekoomuksen ja pershuorien mukaan hallitukseen. Ei tule. Kepu kyllä muistaa historiansa pahimman turpasaunan, joka toistuisi, jos lähtee noiden kahden kelkkaan. Monta muuta hallitusta voi tulla, mutta kok-pers-kepu -hallitusta ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Mestari!
Kiitos kolme kertaa tuomittu taparikollinen/aseistakieltäytyjä. Mestari on ollut meille armollinen. M51
Oikein solvaamalla ja huorittelemalla keskustelua. Tosi aikuista ja kertookin vasemman laidan äänestäjien älykkyydestä. Tämän lainaan ja laitan aina todisteeksi tyhmyydestänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa aloituksen tekijä olla vahvassa humalassa
Onhan nyt kuitenkin jo torstai aamu. Kasusali persun heräily menossa.
Joutuu hiukan selviämään päästäkseen seurakunnan ruokajonoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna on vaalit, tämä hallitus on tehnyt kaikki merkittävät päätöksensä. Miten mielestäsi "Riikka" on onnistunut? Pelkästään viime vuonna yli 18 miljardia uutta velkaa, sitoumus EU:n yhteisvelkaan, talous on teknisessä taantumassa, konkurssit ja pitkäaikaistyöttömyys ysärin laman tasolla.
Huom! Orpo sitoutti Suomen yhteisvelkaan vaikka muuta lupasi. Kaikkien puolueiden luvalla, myös oppositiojohtajien. Suomi on kusessa nykypäättäjien toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Oikein solvaamalla ja huorittelemalla keskustelua. Tosi aikuista ja kertookin vasemman laidan äänestäjien älykkyydestä. Tämän lainaan ja laitan aina todisteeksi tyhmyydestänne.
No nyt oli viikon projisoinnit persulta! 😂
Vierailija kirjoitti:
Alle prosentin nousu. Huh huh, mikä jytky.
Persuillahan ei ole käsitystä siitä, mikä on prosentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat aina olleet keskimäärin helvetin tyhmiä. Tämä koskee valitettavasti myös poliitista älyä. M51
Siis poliittista, ei poliitista. Oli pakko korjata. Mutta kyllä. Valtaosa äänestäjistä todellakin on helvetin tyhmiä varsinkin, mitä tulee politiikkaan. M51
Vierailija kirjoitti:
Eivät ymmärrä, mutta demarit suoraan vaan sytyttävät tuleen moiset luvut.
HETKONEN! Nyt se Yle kelpaakin persuille taas?! 😂😂😂
Kertoo kaiken talousneropuolueen kannattaja-aineksesta, että kannatus nousi vain silmienvääntelykohun aikana, mutta kääntyi taas laskuun kohun laannuttua.