Koiran raakaruokinta - onko se paljon kalliimpaa kuin nappulat?
Ja en nyt tarkoita Sertiä tai muuta halpisnappulaa, vaan ihan kunnollista. Liha on kallista - tuleeko koiran raakaruokinta siis paljon kalliimmaksi kuin nappulat?
Kommentit (76)
koiran ruokinta ylipäätään on kallista, itse asiassa tuhoisaa, ei ole ihmiskunnalla varaa.
paitsi rikkailla bunkkereidensa pihalla vahtimassa.
Vaatii vahvuutta kestää pahoja asioita
Oletko varma, että olet oikeassa palstassa?
Ketä kiinnostaa joku piski ja sen ruuat hah hah.
Ole ystävällinen ja hengitä syvään.
Voi taivas tätä myötähäpeän määrää
Ilmeisesti tämä osuu sinulla hermoon. Mietipä miksi.
Mun koirat on eläneet sellaisen 25-30% vanhemmaksi kuin keskimäärin kyseisen rodun ikäennusteet.
Ja syötän hyvin vähän nappulaa ja paljon raakaruokaa. Kesällä ruokavalioon vielä kuuluu villiyrtit ja syksyllä riista.
Just koirani söi aamupalaksi raakaa jauhelihaa, kananmunan keltuaisen, nokkosta ja chiansiemeniä. Tykkäs niin paljon, että kävi kahdesti nuolemassa kuppiaan puhtaaksi.
Koirat ovat myös olleet terveitä. Ellin luona ollaan käyty vaan tapaturmissa (harvoin) ja rokotuksilla. Rokotusten yhteydessä on tehty laaja terveystarkastus. Koiria mulla on ollut 9 kpl.
Elämässä ei ole sattumia, vain kohtaloita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50/50 lihaa ja nappulaa. Ostan lihan ruokakaupasta, joten on kilohinnaltaan kallimpaa kuin nappulat.
Eli syötät halpisnappulaa?
Meidän hauvat syö paraslaatuista kanadalaista maatilalla vapaana laiduntaneen lampaan lihaa. Tuollaista oikein testejä voittanutta https://testaajat.com/paras-koiranruoka/
Miten ruokakaupan liha sitten on kalliimpaa? Vai ostatko ihmisille tarkoitettua lihaa? Siinä nyt ei ole järjen hiventä.
Minä syötän ihmiselle tarkoitettua lihaa, kun koiralle ei maistu eläinkaupan lihat. Eri
Älä anna muuta kuin sitä ruokaa mitä haluat koiran syövän. Koiralle ei o
En pakota syömään. Eläinkaupan liha on kyllä veristä mössöä. Ei käy kukkarolle vaikka ostan lihat ruokakaupasta.
Meillä syövät eläinkaupan lihaa. Näyttää ja haisee paremmalta hampurilaispihvi lihalta.
Vierailija kirjoitti:
Mun koirat on eläneet sellaisen 25-30% vanhemmaksi kuin keskimäärin kyseisen rodun ikäennusteet.
Ja syötän hyvin vähän nappulaa ja paljon raakaruokaa. Kesällä ruokavalioon vielä kuuluu villiyrtit ja syksyllä riista.
Just koirani söi aamupalaksi raakaa jauhelihaa, kananmunan keltuaisen, nokkosta ja chiansiemeniä. Tykkäs niin paljon, että kävi kahdesti nuolemassa kuppiaan puhtaaksi.
Koirat ovat myös olleet terveitä. Ellin luona ollaan käyty vaan tapaturmissa (harvoin) ja rokotuksilla. Rokotusten yhteydessä on tehty laaja terveystarkastus. Koiria mulla on ollut 9 kpl.
Meillä on kaksi 15v labbista. Eivät ole syöneet nappuloita ikinä. Rokotukset ainoa mihin eläinlääkäriä on tarvittu. Tuttu eläinlääkäri tutki keväällä ilmaiseksi tarkempaa kun ovat edelleen niin näpsäkässä kunnossa.
Onhan nuo jo vanhuksia mutta ei noiden sisarukset ole 10 v pidempää eläneet. Ovat eri sukuisiakin.
Ja tähän oikeaoppisesti myös vitamiinit ja hivenaineet lisäksi?