Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksat vuokraa kolmiosta

Vierailija
07.01.2026 |

Sijainti ja maksatko yksin

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

330 e, 90 neliötä, perähikiä 😜

Vierailija
22/34 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JKL 680€

Onks muka siellä niin halvat kolmiot kun yksiötkin kustantaa jo sen 500 e eteenpäin, ellei sitten muuta huonolle alueelle esim keltinmäki, josta saattaa saada yksin 400 e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JKL 680€

Oikeasti? Asuin pari vuotta sitten Jyväskylässä ja tuolla rahalla sai yksiön keskustasta.

Joo ihmettelen itsekin ja vielä noussut siellä vuokrat, yksin saa 500-600 e ja neliömäärä pieni, hyvällä tuurilla saattaa löytää 400 e jos muuttaa  kauemmaksi esim pupuhuhta, keltinmäki, kaakkolampi... 

Vierailija
24/34 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JKL 680€

Oikeasti? Asuin pari vuotta sitten Jyväskylässä ja tuolla rahalla sai yksiön keskustasta.

Halvimmat kolmiot ovat alle 600 Jyväskylässä. Ei täällä ole pulaa isoista asunnoista.

Vierailija
25/34 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon kolmiosta varmaan todellisuudessa aika paljon.

Nää on just näitä, jotka todellisuudessa nillittää ja yrittää elää vaimon rahoilla 

Vierailija
26/34 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JKL 680€

Tulin ihmettelemään samaa. Itse asuin Jkl 10 vuotta sitten, ja maksoin pienestä kaksiosta 640 euroa Kuokkalassa. Sen jälkeen on vuokrat varmasti nousseet.

Nyt mulla on 600 e yksiö Tampereen keskustan tuntumassa. Tästä on joku 4-5 km keskustaan.

Vierailija
27/34 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1060, Vantaa. Yksin maksan.

Vierailija
28/34 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraovi

Oulu

Kallein, 1 850 €/kk

Koko

91 m

Halvin, 630 €/kk

Koko

78 m

Vierailija
29/34 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvakolmio vie kaikki rahani eikä saa edes kaljoilla käydä kavereiden kanssa.

Taas tätä samaa ja todellisuudessa maksatat kaikki kulut vaimolla 

Vierailija
30/34 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JKL 680€

Tulin ihmettelemään samaa. Itse asuin Jkl 10 vuotta sitten, ja maksoin pienestä kaksiosta 640 euroa Kuokkalassa. Sen jälkeen on vuokrat varmasti nousseet.

Nyt mulla on 600 e yksiö Tampereen keskustan tuntumassa. Tästä on joku 4-5 km keskustaan.

Samassa ovat vuokrat Jyväskylässä kuin 10 vuotta sittenkin. Asuntoja on tyhjillään vaikka kuinka paljon. Vaan aina ydinkeskustan asunto on kalliimpi kuin lähiössä. Yksiön saa neljällä sataa esimerkiksi Kangaslammelta. 10 vuotta sitten oli pula yksiöistä. Nyt niitä on yli 300 tyhjillään. Voi olla viisisataakin. Kaupungin omat ovat kalliimpia kuin yksityisten.

Vierailija
31/34 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

680e/kk, Oulu, Kamakaketsu

Vierailija
32/34 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JKL 680€

Itsekin Jyväskylässä asuneena ihmettelen että miten muka sieltä kolmion sai 600-700 eurolla? Kun yksiöt maksoi just tuon yli 500 jos ei sitten asunut kauempaa keskustasta. Itse maksoin yksiöstä 31 neliötä 480 kunnes omistaja ahneuksissaan joka vuosi nosteli vuokraa kunnes maksoi 550 e.  Keskustasta ökykallista mutta eipä kauempaakaan keskustasta saa niin halvalla kuin hyvällä tuurilla. Siellä noussut kyl vuokrat aika lailla, kaverini maksaa 620 e, 35 neliötä pienkaksiosta. 

Vierailija
33/34 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JKL 680€

Samassa ovat vuokrat Jyväskylässä kuin 10 vuotta sittenkin. Asuntoja on tyhjillään vaikka kuinka paljon. Vaan aina ydinkeskustan asunto on kalliimpi kuin lähiössä. Yksiön saa neljällä sataa esimerkiksi Kangaslammelta. 10 vuotta sitten oli pula yksiöistä. Nyt niitä on yli 300 tyhjillään. Voi olla viisisataakin. Kaupungin omat ovat kalliimpia kuin yksityisten.

Joo ja kaikenlisäksi sinne kaupunkiasuntoihin oli mukamas valtava jono, itse jonotin vuosia jopa 5 vuotta enkä silti saanut asuntoa vaikka laittoivat kiireellisenä sen hakemuksen, sain sit yksityiseltä mut takuuvuokra oli sen 2 kk+ vuokra päälle. 

Vierailija
34/34 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen keskustayksiön saa Jyväskylästä 450 eurolla tämän hetken hintaan. Asumistukileikkaukset kyllä purevat hintoihin. Ne 750 euron kämpät ovat tyhjillään, kun ei niihin ole asukkaita. Jyväskylästä voi tuolla kuukausirahalla jo ostaa osakkeen. Yksiöitä saa alle 40 tuhannen euron.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi