Menisitkö Minja Koskelan kanssa kahville?
Kommentit (42)
Tuskinpa menisin. Äänestän kyllä vassareita, mutta ei kiinnosta keskustella kenenkään tuntemattoman kanssa tai juoda kahvia. Mieluummin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on KUKA SE ON.
Minja äänestäjäkunta sanoo ketä
Turkulaiset?
Ja se on "Minjan äänestäjäkunta".
Opettele suomea Igor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on KUKA SE ON.
Minja äänestäjäkunta sanoo ketä
No en tiedä missä vaalipiirissä se on mutta Turussa ja Hämeessä sanotaan ketä.
Olen valkoinen keski-ikäinen mies ja minja on kalju vasemmistolainen moskovan äänitorvi joka ei varmaan pitkään aikaan ole saanut patukkaa. Voisi olla pikakahvit menisi hirmuiseksi riitelyksi alkuunsa. Jos se maksaisi tonnin voisin mennä sen kahvin juomaan.
Jos se antaisi sitä luista pyllyään kahvien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen valkoinen keski-ikäinen mies ja minja on kalju vasemmistolainen moskovan äänitorvi joka ei varmaan pitkään aikaan ole saanut patukkaa. Voisi olla pikakahvit menisi hirmuiseksi riitelyksi alkuunsa. Jos se maksaisi tonnin voisin mennä sen kahvin juomaan.
🤣 Huhhuh, repesin vaikka vasemmistoa kannatankin
Vaikuttaa tosi ahdistuneelta jotenkin. Joku syömishäiriö ?
Jos ottaisin pullaa, se vois kilahtaa.
APUA kinkkusämpylä 😬, en uskaltas, se vois tulla päälle
Panisin kyllä. Vaikka sitten kahvipöytää vasten. En julkisesti.
Kaikki tässä ketjussa esiintyneet naiset esiintyy julkisuudessa tai esitetään takakireinä. Mikä lie totuus sitten..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia Virran päiväkahveille menisin heti, muttei sentään minkään vassariharakan!
Sofia on kyllä sen verran kuuma, varsinkin kun tulistuu ja korottaa ääntään että täytyy olla samaa mieltä.
Ja silmät pullistuu päästä.
Minja juo varmaan jotain lattea, on se senverran lattea.
Vierailija kirjoitti:
Sofia Virran päiväkahveille menisin heti, muttei sentään minkään vassariharakan!
Mikä muka erottaa noita kahta toisistaan? Hah!
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa sen verran niheältä tyypiltä että en. Li Anderssonin kanssa sen sijaan voisin mennä kaljalle.
Lin kanssa olen ollutkin kaljalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin menisin. Kaikesta emme samaa mieltä ole, mutta sitäkin mielenkiintoisempi keskustelu saataisiin aikaan.
Kyllähän sinä tiedät että Minja saisi raivarit yhdestäkin poikkeavasta mielipiteestä ja haukkuisi sinut persuksi.
Ja Minjan fanit alkaisivat maalittamaan sinua ja vaatimaan että työnantajasi irtisanoo sinut.
Vierailija kirjoitti:
Menisin kyllä, totta kai, mutta miksi helvetissä Minja Koskela haluaisi kahville kanssani?
Se yrittää aivopestä sinut kommariksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia on kyllä sen verran kuuma, varsinkin kun tulistuu ja korottaa ääntään että täytyy olla samaa mieltä.
Miten se ruisrockin puumailu päättyi?
Todellakin menisin. El Minjan kanssa ikuisesti kohti voittoa. Älykäs ja karismaattinen tyyppi, jonka hymy on valloittava.
En menisi vaikka minulle maksetaan siittä. En todellakaan kahvittelemaan miestenvihaajien kanssa jotka haluaa miehille vain ongelmia, kustannuksia ja jatkuvaa verojen kasvua
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehdoista puuttui menisitkö mieluummin kalkkarokäärmeen pesään.
Turkulaiset?