Olenko ainoa joka PITÄÄ tupakan hajusta? Se muistuttaa minua äidistäni sekä myös huolettomista teinivuosista
Aina kun joku lähistöllä polttaa,tulee haikea olo.
Kommentit (13)
Pidän jos haju ei ole kovin voimakasta eikä vanhaa. Poltin nuorena paljon. Voi niitä ihania 1970-villejä vuosia! Vieläkin kaipaan sitä jostain Etelä-Euroopasta ostettua ruskeaa nahkaista tupakka-askikoteloa. Missä lienee nyt.
Mä diggailen kanssa ja varmaan johtuu siitä, että tuli aikoinaan röökattua.
Niin, tulee aina lapsuus mieleen kun olin äidin sylissä parvekkeella kun äiti poltti punaista mallua.
Piipun ja sikarin haju on mietona miellyttävä, mutta missään sellaisia polttavien savussa en halua olla.
Vierailija kirjoitti:
Kekkosen ajan lapsena suhteeni spaddudunkkikseen on neutraali. Se ei häiritse minua, itse en ole koskaan blaadannut. Kyllä siitä sellainen vähän nostalginen viba tulee, jos rapussa on röökinhaju. Palaa lapsuuteen, tunnemuisto.
Voisitko puhua ihan vaan suomea.
Minä olen satunnainen tupakoitsija. Jos josus ulkoillessa tunnen tupakan hajun, niin oikein pysähdyn nuuhkimaan.
Tupakansavu tuoksuu kyllä vanhan tupakoijan nenään hyvältä. Tupakoivat ihmiset sen sijaan eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kekkosen ajan lapsena suhteeni spaddudunkkikseen on neutraali. Se ei häiritse minua, itse en ole koskaan blaadannut. Kyllä siitä sellainen vähän nostalginen viba tulee, jos rapussa on röökinhaju. Palaa lapsuuteen, tunnemuisto.
Voisitko puhua ihan vaan suomea.
Tiesitkö että suomenkielessä on useita murteita.
Tupakka on ihan karsean hajuista. Sikarit ja Piipputupakka etenkin kyllä aika hyvältä tuoksuu
Mulla tulee mieleen yks mulle rakas läheinen joka on jo edesmennyt kun haistan tietyn tupakkamerkin. Etenkin keväisin. On käynyt monta kertaa mielessä kysyä että mitä merkkiä polttaa mutta vielä en ole kehdannut kysyä. Se merkki ei nimittäin joka kerta tule vastaan.
Rakastan tupakan hajua enkä ymmärrä, miten ihmiset siitä hysteerisesti aina valittavat.