Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka PITÄÄ tupakan hajusta? Se muistuttaa minua äidistäni sekä myös huolettomista teinivuosista

Vierailija
07.01.2026 |

Aina kun joku lähistöllä polttaa,tulee haikea olo.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkosen ajan lapsena suhteeni spaddudunkkikseen on neutraali. Se ei häiritse minua, itse en ole koskaan blaadannut. Kyllä siitä sellainen vähän nostalginen viba tulee, jos rapussa on röökinhaju. Palaa lapsuuteen, tunnemuisto. 

Vierailija
2/13 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän jos haju ei ole kovin voimakasta eikä vanhaa. Poltin nuorena paljon. Voi niitä ihania 1970-villejä vuosia! Vieläkin kaipaan sitä jostain Etelä-Euroopasta ostettua ruskeaa nahkaista tupakka-askikoteloa. Missä lienee nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. 

Vierailija
4/13 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä diggailen kanssa ja varmaan johtuu siitä, että tuli aikoinaan röökattua.

Vierailija
5/13 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tulee aina lapsuus mieleen kun olin äidin sylissä parvekkeella kun äiti poltti punaista mallua.

Vierailija
6/13 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipun ja sikarin haju on mietona miellyttävä, mutta missään sellaisia polttavien savussa en halua olla.

Vierailija
7/13 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kekkosen ajan lapsena suhteeni spaddudunkkikseen on neutraali. Se ei häiritse minua, itse en ole koskaan blaadannut. Kyllä siitä sellainen vähän nostalginen viba tulee, jos rapussa on röökinhaju. Palaa lapsuuteen, tunnemuisto. 

Voisitko puhua ihan vaan suomea.

Vierailija
8/13 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen satunnainen tupakoitsija. Jos josus ulkoillessa tunnen tupakan hajun, niin oikein pysähdyn nuuhkimaan.

Vierailija
9/13 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakansavu tuoksuu kyllä vanhan tupakoijan nenään hyvältä. Tupakoivat ihmiset sen sijaan eivät. 

Vierailija
10/13 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko puhua ihan vaan suomea.

Tiesitkö että suomenkielessä on useita murteita.

Vierailija
11/13 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on ihan karsean hajuista. Sikarit ja Piipputupakka etenkin kyllä aika hyvältä tuoksuu

Vierailija
12/13 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee mieleen yks mulle rakas läheinen joka on jo edesmennyt kun haistan tietyn tupakkamerkin. Etenkin keväisin.  On käynyt monta kertaa mielessä kysyä että mitä merkkiä polttaa mutta vielä en ole kehdannut kysyä. Se merkki ei nimittäin joka kerta tule vastaan. 

Vierailija
13/13 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tupakan hajua enkä ymmärrä, miten ihmiset siitä hysteerisesti aina valittavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi