Onko Radio Nova paras radiokanava ja Kimmo Vehviläinen paras juontaja?
Kommentit (109)
kyllä ja kimmolla kiva staili, oma tyyli. paremmin muotoillut kuin kurosella. ja kivat kuteet. hermot hyvät, leppoisa ja järkevä. eskokin on niin fiksu ja huumorintaju molemmilla huikee.
Veronica Verho on aivan liian nuori tämän keski-ikäisten kanavan, jolla muut juontajat todellakin ovat keski-ikäisiä juontajaksi.
En vieläkään ymmärrä, miksi nämä muutokset piti tehdä. Näissä ei vaan ole mitään järkeä, eikä selitystä ole oikein annettu, siis muuta kuin, että radiossa pitää jatkuvasti tehdä muutoksia, eikä mikään juontaja tai juontopari tietyllä ohjelmapaikalla ole kovinkaan pitkäikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Suvi ei jaksa herätä aikaisin aamulla. Vasta vähän aikaa sitten kertoi, kuinka oli ollut jonkun aamulähetyksen jälkeen niin väsynyt, että joutui jäämään toimitiloihin nukkumaan kun ei jaksanut lähteä heti kotiin. Eskoakin taitaa nykyään kiinnostaa kaikki muu radiota enemmän. Täysipäiväiseksi näyttelijäksi taitaa Esko haluta.
Aamuohjelman tekeminen radiossa ei ole kyllä helppoa. Niina sanoi joskus jossain Ilta-Sanomien haastattelussa että ei muista siitä ajasta juuri mitään kun teki aamuradiota Honkasen kanssa Voicella kun oli niin väsynyt.
Kimmo Vehviläinen on ikäisekseen hämmentävän sivistymätön hrnkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kimmo Vehviläinen on ikäisekseen hämmentävän sivistymätön hrnkilö.
Mun mielestä hänellä on hyvät jutut ja tietämystä toisin kuin vain peruskoulun käyneellä Niinalla.
Ei Vehviläisellä ole mitään tutkintoa. Hän on hyvä todiste siitä, että Novan kaltaisen radion juontaminen saati kuunteleminen ei tuo mitään lisäarvoa. Kaiketi kouluttautumattomien ja sivistymättömien ihmisten kanava.
Vehviläisen isä, evp kenraali, on putinisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kimmo Vehviläinen on ikäisekseen hämmentävän sivistymätön hrnkilö.
Mun mielestä hänellä on hyvät jutut ja tietämystä toisin kuin vain peruskoulun käyneellä Niinalla.
Ei Vehviläisellä ole mitään tutkintoa. Hän on hyvä todiste siitä, että Novan kaltaisen radion juontaminen saati kuunteleminen ei tuo mitään lisäarvoa. Kaiketi kouluttautumattomien ja sivistymättömien ihmisten kanava.
Kuukka on opiskellut Turun Yliopistossa kieliä ja valtio-oppia.
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään ymmärrä, miksi nämä muutokset piti tehdä. Näissä ei vaan ole mitään järkeä, eikä selitystä ole oikein annettu, siis muuta kuin, että radiossa pitää jatkuvasti tehdä muutoksia, eikä mikään juontaja tai juontopari tietyllä ohjelmapaikalla ole kovinkaan pitkäikäinen.
Miksiköhän noita ohjelmia muutetaan mitkä ovat pärjänneet hyvin radiogaala äänestyksissäkin?
Onko Nova se kanava, jolla on Minna Kuukka? Lopetin monta vuotta sitten kuuntelemisen, sillä hänellä on erittäin epämiellyttävä ääni. Myös soittolistat ärsyttävät, laaduttomat.
Nyt tulee villi arvaus, että siirtyisiköhän Minna Kuukka juontamaan Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa ja jäisi ainakin osittain pois radiosta, ja Suvia ajetaan jo nyt sisään Minnan korvaajaksi?
Vaikea sanoa, kun olen aktiivisesti kuunnellut radiota viimeksi Kun Leila ja Annukka olivat Radiomafiassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee villi arvaus, että siirtyisiköhän Minna Kuukka juontamaan Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa ja jäisi ainakin osittain pois radiosta, ja Suvia ajetaan jo nyt sisään Minnan korvaajaksi?
Tuo on kyllä hyvä arvaus, voi hyvinkin olla että Minna alkaa juontamaan Tanssii Tähtien kanssa ohjelmaa, hän olisi kyllä hyvä juontaja siihen. Milloin se uusi juontaja julkistetaan?
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvinkin olla. Itse arvailin kun Veronica ja Ile oli kesällä jo Novalla tuuraamassa että varmaan heille tulee jatkossa Novalla joku oma ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, kun olen aktiivisesti kuunnellut radiota viimeksi Kun Leila ja Annukka olivat Radiomafiassa.
Mä kuuntelen radiota joka päivä ja täällä maalla Nova kuuluu parhaiten, ei ole hirveästi vaihtoehtoja radio kanavissa mitkä kuuluu hyvin. Mukava kuunnella radiota kun teen yksin kotona etänä töitä kuin että istuisin hiljaisuudessa. Kaikki juontajat ei ole kyllä hyviä ja noista muutoksista ohjelmissa en pidä.
Vehviläinen on hyvä tyyppi, mutta novan musiikki on kauheata kuraa, samat kauheat biisit soivat päivästä toiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo voisi pohtia, että mikä siinä on, kun kaikki suhteet menevät myttyyn. Kaksi pieleen mennyttä avioliittoa jo takana. Ehkä kolmas kerta toden sanoo.
Kuka tervejärkinen nainen tollasta elähtänyttä kukkakeppiä jaksaa pidempään katella?
👍
🤮 toinen on suomi-pop.