Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka varasti Mikon kaiuttmen?

Vierailija
07.01.2026 |

Ja kuka hakkeroi spotifyn tilin? Riidoista nauttii eniten ne, jotka niistä hyötyy. Minulla on ron yhteydessä varastettu maalaus ja muuta tavaraa.

Ihmiset on ahneita ja paljastaa roiston luonteensa, kun uskovat etteivät voi jäädä kiinni roistoiluistaan. Että hyvää loppuelämää sen värillisiä ihmisiä kuvaavan maalauksen kanssa 😁

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sellainen, jolla on tilaisuus, keinot ja motiivi. Kukahan se sellainen voisi sitten olla.

Vierailija
2/9 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan toisten koteja salaa penkomaan. Mukaan pakkaa ihan kasuaalina rikollisena jotakin sellaista mitä ei helposti muualta löydä. Ah mitä elämää 🕵🧑💻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se olin. Sori siitä.

Stubb

Vierailija
4/9 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisestä käytännöstä en tiedä, mutta aikoinaan jos soitteli Spotifystä musaa niin yhtä maksettua tiliä pystyi käyttämään monella laitteella.

Vierailija
5/9 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sellainen, jolla on tilaisuus, keinot ja motiivi. Kukahan se sellainen voisi sitten olla.

Täytyisi ainakin se kauiutin löytyä. Aloittaisin penkomalla niiden kodit joilla tiloihin pääsy jollakin tavalla.

Vierailija
6/9 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita motiivia. 

Vierailija
7/9 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä se olin. Sori siitä.

Stubb

En usko että tähän sotkeutunut. Liittynee johonkin riidan osapuoliin tai sitten ei. laitteita voi hakkeroida ihan tuntemattomat henkilöt hyvinkin pitkästä matkaa. Sehän on nähty. 

Yhden kerran yritin videokokouksen sovellusta ladata puoli tuntia. Ja miten se sattuikaan juuri silloin kun erityisesti tarvitaan. Se tavallisesti kestää sekunteja.

Vierailija
8/9 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pöytäkonetta oli käytetyy ja tutkittu ilman lupaa noihin aikoihin. Jotkut autistit ovat hyvin rajattomia, jopa valtionrahat unohtuu liian helposti. 

Vierailija
9/9 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtionrajat ei merkitse kaikille mitään. Tai normaali ja terve yksityisyys. Kotirauha ja mitä näitä nyt onkaan. Omat harhat on ne, joilla on mitään väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän