Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikää 37v eikä mitään kokemusta naisista

Vierailija
07.01.2026 |

Toivoton olo on.

Elämässä on asioita jotka haluaisin saada kuntoon ennen kuin edes haluan yrittää löytää naisen. Ikää on jo kertynyt näin paljon eivätkä ne vieläkään ole kunnossa. Se lannistaa entistä enemmän.

Ainakin töissä olen ollut. Ehkä joku nainen vielä minutkin näkee kiinnostavana. Ainakin jos saan elämäni kuntoon muilta osin.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 37-vuotiaana 6 ja 5 v. lapset ja toinen avioliitto jatkunut 7 vuotta.

Elämä jää sulla elämättä kun olet tuollainen vtun pelkuri. Pelkäät olla ihminen ja kohdata ihmisiä. Luuletko että ne puree?

Mikä elämä? Olen paljon tyytyväisempi elämääni vanhanapoikana, kuin kuvailemaasi tilanteeseen.

Sitä voi monen vaikea usko, tai hyväksyä. Miehiä pidetään niin naisista riippuvaisina. Peräkammarit, inkut ja muut mainitaan.

Itsellinen nainen sen sijaan on vahva!

Vierailija
102/102 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 37-vuotiaana 6 ja 5 v. lapset ja toinen avioliitto jatkunut 7 vuotta.

Elämä jää sulla elämättä kun olet tuollainen vtun pelkuri. Pelkäät olla ihminen ja kohdata ihmisiä. Luuletko että ne puree?

Mikä elämä? Olen paljon tyytyväisempi elämääni vanhanapoikana, kuin kuvailemaasi tilanteeseen.

Sitä voi monen vaikea usko, tai hyväksyä. Miehiä pidetään niin naisista riippuvaisina. Peräkammarit, inkut ja muut mainitaan.

Itsellinen nainen sen sijaan on vahva!

Ideaali nainen on itsellinen neitsyt joka kieltäytyy miessuhteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi